- Katılım
- 20 Mar 2006
- Mesajlar
- 33
Ve nasip olursa yaz mevsiminde 50000'leri devirecek...
Sayfalar önce fuarda Cbr 125 almak isterken Cbr aldım diye yazmıştım. Hakkaten de kaparoyu vermiş, imzaları atmıştım. Fuarın ikinci günü ehliyet kursunu aradığımda ehliyetlerin biraz gecikeceğini söylediler. Mart ortası almayı planladığım ehliyet almam neredeyse nisanı bulacaktı. Durum böyle olunca bir ay daha bekleyeyim 2014 model alayım dedim.
Beklediğime değdi doğrusu. Öğleden sonra Honda aradı, motorun geldiğini söyledi. Ben siyah istemiştim ama siyahın gelmediğini kırmızı,repsol ve beyaz renk istersem alabileceğimi söylediler. Kırmızıyı benim için ayırmalarını istedim telefonda. Gittiğimde repsolu göremedim.
Eskisine göre biraz daha gösterişli olmuş. Köşeler sivrilmiş. Far ve egzoz hepimizin malumu.
Danışmak istediğim bir şey var. Bayi, plaka ve ruhsat işlemlerini kendisi yaparsa 520 TL alacağını söyledi. Ben kendim yapmaya kalksam ne kadara patlar acaba? Aradaki farka değer mi sizce? Bir de işlemleri kendim yapmaya kalkarsam en az 2 gün gecikecek motoru almak.
http://i57.tinypic.com/5minet.jpg
Hangi bayii'den aldınız acaba? Kaç liraya geldi?
canda alacak heralde durun![]()
Harika! Çok sevindim şu kırmızı CBR250'e... Çift far hem de (Ya bir şey soracağım bayiyi arayıp ayırtmak mı gerekir sizce? Ayırtırırsak pazarlık olmaz,ayırtırmazsak kalmama yada geç gelme ihtimali olur mu acaba
Hangi bayii'den aldınız acaba? Kaç liraya geldi?
Valla kaporayı daha önceden ödeyince pek pazarlık şansı kalmıyor. Bir de model yeni olunca ve ilk parti sınırlı sayıda gelince resmen ellerine düşmüş oluyorsunuz. Bana göstermelik 100 tl indirim yaptılar. Ber de plaka ruhsat işlemlerini 520 TL'ye halledebileceklerini söylediler. Ekstra olarak orijinal tankpad verecekler ayrıca.
hangi bayi hocam bu acaba ?
bence ile olmuyor abi ya, araştırdım sağlam bir gilgi bulamadım ancak bunu bulabildim neden bu motorun uzun ömürlüğüğüne takıldığımı sorarsanız eğer 3 ayda 7500 kmden fazla yol yapmışım, bu demek ki senelik 30 000 kmlere yakın yol yapıcam bu motor beni götürecek mi ? çünkü işim gereği 250 cc üzerine de çıkamayacağım, eğer bir aksilik olmazsa işe hep motorumla gidip gelicem zaten. o sebeple sordum.
---------- Mesajlar birleştirildi - 14:56 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:53 ----------
çok enteresan ama ya, 2011 den beri hiçmi kurye bu motoru kullanmamış hiçmi 2011 den beri benim gibi düzenli işine gidip gelen olmamış, hiç mi 2011 den beri 50 000 km yi geçen olmamış hayret ya.
Pendik Güngör.
520 nasıl fiyat sence? 80 de vekalete gidecek, toplam 600. Kendim uğraşırsam ne kadara patlar acaba?
arkadaşlar ben kuryelerde görüyoorum bizim motoru eğer düşündüğün gibi bişey olsa binmezdi adamlar... ama ilk gordüğüm fırsatta sorucam km yi aklımda![]()
öncelikle hayırlı olsun kazasız belasız sürüşler ... motorun birtek kafa grenaj deişmiş yine üzerinde aptal ırc lastikler tasarımı deiştiriceklerine özellikleri biraz daha iyiye doğru goturselerde insanları boyle güven vererek teşvik etseler 250r lere...Sayfalar önce fuarda Cbr 125 almak isterken Cbr aldım diye yazmıştım. Hakkaten de kaparoyu vermiş, imzaları atmıştım. Fuarın ikinci günü ehliyet kursunu aradığımda ehliyetlerin biraz gecikeceğini söylediler. Mart ortası almayı planladığım ehliyet almam neredeyse nisanı bulacaktı. Durum böyle olunca bir ay daha bekleyeyim 2014 model alayım dedim.
Beklediğime değdi doğrusu. Öğleden sonra Honda aradı, motorun geldiğini söyledi. Ben siyah istemiştim ama siyahın gelmediğini kırmızı,repsol ve beyaz renk istersem alabileceğimi söylediler. Kırmızıyı benim için ayırmalarını istedim telefonda. Gittiğimde repsolu göremedim.
Eskisine göre biraz daha gösterişli olmuş. Köşeler sivrilmiş. Far ve egzoz hepimizin malumu.
Danışmak istediğim bir şey var. Bayi, plaka ve ruhsat işlemlerini kendisi yaparsa 520 TL alacağını söyledi. Ben kendim yapmaya kalksam ne kadara patlar acaba? Aradaki farka değer mi sizce? Bir de işlemleri kendim yapmaya kalkarsam en az 2 gün gecikecek motoru almak.
http://i57.tinypic.com/5minet.jpg
ya aslında mantıklı düşünürsen motor bukadar iyi olmasa servis aralığıda bukadar uzun olmaz... 50binde 60 binde biticeğini düşünmüyorum ben kesinlikle uzun ömürlüdür...içinde sigorta da var sanırım fiyat normal hocam, karın tahmini 100 lira olur.
---------- Mesajlar birleştirildi - 23:31 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:29 ----------
kardeşim saolda, kuryelerde bende arada görüyordum, ama sürekli kullandıklarını değilde geçici olarak kullandıklarını düşünürdüm, sonuçta 250r
Pendik Güngör.
520 nasıl fiyat sence? 80 de vekalete gidecek, toplam 600. Kendim uğraşırsam ne kadara patlar acaba?
kardeş sen eminmisin ya yeni kasaların geldiğine bu resmi senmi çektin acaba ? hiçbiryerde geldiğine dair bişey yok... yanlışlık olmasın ? hani ne zaman gelmiş abi, en büyük bayilere gelmeden güngör motora mı gelmiş anlamadım.
Sabah geldi dedi bayi. Fotoğrafı kendim çektim. Birkaç fotoğraf daha var. Büyük bayiler belki ellerinde eski modeller varsa bitirmeden satışa çıkarmak istemiyorlardır.