Honda Honda CBR 250R Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
29 Nis 2014
Mesajlar
3,048
repsol rengi ile ilgili motoru aldığımda hondaya e mail atmıştım telefonla bana dönüş yaptılar,motor ve kasanın degişmiyecegini dört rengin geleceğini repsol ve kırmızının da olduğunu söyledi . yalnız arayan bayan resol renginin turuncu kırmızı ve maviden oluştuğunu söyleyince şaşırdım :cyclopsan motordanda anladığı da yoktu yaptığımız sohbette yani kırmızıyı tricolordaki kırmızı ve repsol üde hiç bilmiyor olabilir bekleyip göreceğiz .
 
Katılım
24 Şub 2014
Mesajlar
853
yaklaşık iki ay oldu ilk motorumu aldığıma...
107769-albums2936-picture11659.jpg
 
Katılım
20 Kas 2013
Mesajlar
35
valla içim kalıyor yollarda ve fotoğraflarda cbr250 gördükçe :(
Parada yok şuanda çıkarıp versem off off. Şeytan diyor git kredi çek ama, ne yapsam bilmiyorum...
 
Katılım
29 Nis 2014
Mesajlar
3,048
valla içim kalıyor yollarda ve fotoğraflarda cbr250 gördükçe :(
Parada yok şuanda çıkarıp versem off off. Şeytan diyor git kredi çek ama, ne yapsam bilmiyorum...

inşalah alırsın ilerleyen zamanlarda ama uzun yol yapmıyorsan çok fazla 200-250 km falan 50 cc motorun bile zevki başka arabaya göre bence illaki cbr 250 olacak diye bişey yok motora binmek ayrı zevkmiş bunu anladım
 
Katılım
20 Kas 2013
Mesajlar
35
inşalah alırsın ilerleyen zamanlarda ama uzun yol yapmıyorsan çok fazla 200-250 km falan 50 cc motorun bile zevki başka arabaya göre bence illaki cbr 250 olacak diye bişey yok motora binmek ayrı zevkmiş bunu anladım

İNŞALLAH, almışken uzun süre gidecek olsun diyorum. Cbr250'ye karar kıldım o yüzden. Hem işe gidip gelmek için, arada da şehirler arası rahat yol almak için
 
Katılım
29 Nis 2014
Mesajlar
3,048
ben cbr 250 forumunun tümünü okudum ve motor hakkında bilgi edindim adamlar 600 1000 cc racinglere bile on yıl biniyor cbr 250 ye bakımlarını tam yaptıktan sonra ve sıkılmadığın sürece kaç yıl binersin sen hesap et artık uzun yol olarak motokurt abimiz vardı forumda cbr 250 uzun yol gezisinde 3 çantayla yanlarda soft case arkada sabit çanta ile nirvanaya varmıştı karadeniz turunda
 
Son düzenleme:
Katılım
6 Eyl 2012
Mesajlar
1,840
ben cbr 250 forumunun tümünü okudum ve motor hakkında bilgi edindim adamlar 600 1000 cc racinglere bile on yıl biniyor cbr 250 ye bakımlarını tam yaptıktan sonra ve sıkılmadığın sürece kaç yıl binersin sen hesap et artık uzun yol olarak motokurt abimiz vardı forumda cbr 250 uzun yol gezisinde 3 çantayla yanlarda soft case arkada sabit çanta ile nirvanaya varmıştı karadeniz turunda

valla seni bilmem ama, yılda 2000 km yol yapıp motor sürüyorum motor çok sağlam 3 yıldır bende hiç sorun çıkmardı da denmez hocam, şubat başında aldım 1000 kmde, 4 ayda 7000 km yaptım şu anda 8000 de, hesplarıma göre yılda 19-20 bin km arasında yol yapıcam, tahminim bakımını yapsam da motorun bana gideği 3 yıl flan sonra tekrar motor ister diye düşünüyorum, henüz 70.000 de 80 000 binde cbr250r denk gelmedi :)

---------- Mesajlar birleştirildi - 22:27 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:25 ----------


birçok nedeni var hocam, ilk önce motor bloğunun sağlamlığı, eğer merak ediyorsan şu linki incelemeni tavsiye ederim, verilerle açıklamalar la çok güzel bir açıklama yapmış arkadaşımız

http://www.motosiklet.net/forum/mot...-sym-wolf-250-ye-gecmekteki-karasizlik-5.html
 
Katılım
29 Nis 2014
Mesajlar
3,048
wolf u incelemedim hakkında bilgi sahibi değilim ama 250 cc bir motordan sanki 600 cc bir makinaymış gibi performans bekleyip sürekli üst devirler ve 140 km üstü kullanılırsa motor ömrü ne kadar olur sonuç belli her 250 cc için geçerli bu ( Ninja 250 cbr sym hysung vs) forumda daha rodajı dolmadan top speed denemeleri uygunsuz devirler yapanlar kendi ağızlarından yazdılar kaç kere ama sen fazla km yapacağından senin için 100 km de yarım litrenin hatta çeyrek litrenin önemi çok büyük bir önemi var yılda kaç para yapar 20000 km yapsan 50 ila 100 litre benzin sym cbr den daha az yakıyor demiştin geçmiş sayfalarda ve forumda senin için iyi olur inşallah
 
Katılım
8 Haz 2013
Mesajlar
100
Arkadaşlar merhaba cbr ı mı satalı neredeyse 2 ay oldu ve uzun bekleyişten sonra yeni motoruma kavuştum ama hala forumu takip ediyorum motorun kıymetini bilin cbr gerçekten çok ekonomik motormuş onu anladım :) bazen mumla arıyorum
 
Katılım
6 Eyl 2012
Mesajlar
1,840
wolf u incelemedim hakkında bilgi sahibi değilim ama 250 cc bir motordan sanki 600 cc bir makinaymış gibi performans bekleyip sürekli üst devirler ve 140 km üstü kullanılırsa motor ömrü ne kadar olur sonuç belli her 250 cc için geçerli bu ( Ninja 250 cbr sym hysung vs) forumda daha rodajı dolmadan top speed denemeleri uygunsuz devirler yapanlar kendi ağızlarından yazdılar kaç kere ama sen fazla km yapacağından senin için 100 km de yarım litrenin hatta çeyrek litrenin önemi çok büyük bir önemi var yılda kaç para yapar 20000 km yapsan 50 ila 100 litre benzin sym cbr den daha az yakıyor demiştin geçmiş sayfalarda ve forumda senin için iyi olur inşallah

ben çok fazla inceledim kardeşim, kullandım da, güzel motor, kaliteli, sorunsuz, bence biraz abartılıyor motor konusu maalesef kullanıcı arkadaşlarımız biraz fanatik olmuş, motosikletler bize hizmet ediyorlar, sizin gibi geniş görüşlü arkadaşlarımız çok az, çoğuda motor hakkında bişey bilmeden karşı çıkıyor düşünceme ben her zaman söylüyorum cbr250r kötü değil, çok sağlam bir cihaz ama tipi, yakıtı bide motoru bana daha mantıklı geldiği için wolfü deneyeceğim hakkımızda tabiki hayırlısı kardeşim :) onuda beğenmem inazuma alırım nolcak ki, sonuçta ölüp gidicez

---------- Mesajlar birleştirildi - 23:07 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:03 ----------

Arkadaşlar merhaba cbr ı mı satalı neredeyse 2 ay oldu ve uzun bekleyişten sonra yeni motoruma kavuştum ama hala forumu takip ediyorum motorun kıymetini bilin cbr gerçekten çok ekonomik motormuş onu anladım :) bazen mumla arıyorum

ne aldın kardeşim merak ettim.
 
Katılım
20 Mar 2006
Mesajlar
33
Uzun yol için motoruma Kappa'nın K35 ve K33 arka ve yan çantalarından taktırmak istiyorum. Özellikle merak ettiğim Yan çantalar uyar mı?
 
Katılım
12 Ocak 2014
Mesajlar
27
CBR 250 için özel yapım çeşitli aksesuarlar yapabilirim.
Radyatör Koruma
Tank Pad
Gidon Pad
Koruma Takozu
ya da neye ihtiyacınız varsa...
-SAKALLI-
 
Katılım
20 Mar 2006
Mesajlar
33
CBR 250 için özel yapım çeşitli aksesuarlar yapabilirim.
Radyatör Koruma
Tank Pad
Gidon Pad
Koruma Takozu
ya da neye ihtiyacınız varsa...
-SAKALLI-

Hocam yan çanta aparatı cbr 250R için piyasada yok. Bir şekilde yapılır o. 33 lt'lik yan çantaların hacmi beni düşündürüyor. Egzosa değer mi falan. Yaşadığım şehirde deneme imkanım yok. Sipariş verirsem elimde patlar.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst