wolf u incelemedim hakkında bilgi sahibi değilim ama 250 cc bir motordan sanki 600 cc bir makinaymış gibi performans bekleyip sürekli üst devirler ve 140 km üstü kullanılırsa motor ömrü ne kadar olur sonuç belli her 250 cc için geçerli bu ( Ninja 250 cbr sym hysung vs) forumda daha rodajı dolmadan top speed denemeleri uygunsuz devirler yapanlar kendi ağızlarından yazdılar kaç kere ama sen fazla km yapacağından senin için 100 km de yarım litrenin hatta çeyrek litrenin önemi çok büyük bir önemi var yılda kaç para yapar 20000 km yapsan 50 ila 100 litre benzin sym cbr den daha az yakıyor demiştin geçmiş sayfalarda ve forumda senin için iyi olur inşallah
ben çok fazla inceledim kardeşim, kullandım da, güzel motor, kaliteli, sorunsuz, bence biraz abartılıyor motor konusu maalesef kullanıcı arkadaşlarımız biraz fanatik olmuş, motosikletler bize hizmet ediyorlar, sizin gibi geniş görüşlü arkadaşlarımız çok az, çoğuda motor hakkında bişey bilmeden karşı çıkıyor düşünceme ben her zaman söylüyorum cbr250r kötü değil, çok sağlam bir cihaz ama tipi, yakıtı bide motoru bana daha mantıklı geldiği için wolfü deneyeceğim hakkımızda tabiki hayırlısı kardeşim

onuda beğenmem inazuma alırım nolcak ki, sonuçta ölüp gidicez
---------- Mesajlar birleştirildi - 23:07 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:03 ----------
Arkadaşlar merhaba cbr ı mı satalı neredeyse 2 ay oldu ve uzun bekleyişten sonra yeni motoruma kavuştum ama hala forumu takip ediyorum motorun kıymetini bilin cbr gerçekten çok ekonomik motormuş onu anladım

bazen mumla arıyorum
ne aldın kardeşim merak ettim.