Honda Honda CBR 250R Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
21 Şub 2013
Mesajlar
257
cbr 250r sakin kullanımda motoru sıkıştırmadan ortalama olarak 100 km de kaç litre yakar? yardımcı olursanız sevinirim

Ben depoyu fulleyip ortalama 110 km hızla yani 6500 - 7000 devirde (5500devirle vites attirarak) 334 km yol yaptigimda çıbık yeni yanıp sönmeye başlıyor. Genelde de böyle oluyo. Ama bazen 310 km de yanıp sonmeye basliyo tek diş. Yani gittigin yol ve ruzgara göre degisiyor. 10-20 km kadar oynama oluyo. Fakat 7000 deviri gecersen (110 km üzeri) eğer ozaman içmeye başlıyor. Ozamanda 290 kmde yedege düşüyor depo.
 
Katılım
27 Tem 2013
Mesajlar
121
Kontak sorunum var benim ilk defa rast geldm bu 250r de offdan on a donmuyor anahtar braz zorluyorum olmuyor donmuyor tam oturmadigindanmj bilmiyorum ama anahtar girisinde sorun var benmkisinin direksiyonu kilitliyorum sonra off dan on s geciyor bide benm anahtar zor cikior yernden off larken bu sorun neyden kaynaklaniyor sizce
 
Katılım
6 Eyl 2012
Mesajlar
1,840
Kontak sorunum var benim ilk defa rast geldm bu 250r de offdan on a donmuyor anahtar braz zorluyorum olmuyor donmuyor tam oturmadigindanmj bilmiyorum ama anahtar girisinde sorun var benmkisinin direksiyonu kilitliyorum sonra off dan on s geciyor bide benm anahtar zor cikior yernden off larken bu sorun neyden kaynaklaniyor sizce

kardeşim çıkadığın zaman olur o yada ıslandığı zaman bi zaman sonra tekrar alışıyor, bende de her yıkamada zorlanıyor içindeki yağ felan gidiyo heralde ondan
 
Katılım
19 Kas 2013
Mesajlar
47
İlk başlarda benim başıma çok geldi motor yağı ile anahtarı yağlayıp soktum sorun çözüldü hatta bir anahtarım senin başına gelen olaydan dolayı kırıldı
 
Katılım
27 Tem 2013
Mesajlar
121
Ben bu sorunu cozeblmek icin bi guzelce anahtari yaglayip cikartim cozulur heralde buyuk ihtimal cvplarnz icin tskkrler :)
 
Katılım
21 Şub 2013
Mesajlar
257
Kontak sorunum var benim ilk defa rast geldm bu 250r de offdan on a donmuyor anahtar braz zorluyorum olmuyor donmuyor tam oturmadigindanmj bilmiyorum ama anahtar girisinde sorun var benmkisinin direksiyonu kilitliyorum sonra off dan on s geciyor bide benm anahtar zor cikior yernden off larken bu sorun neyden kaynaklaniyor sizce
Klasik bi sorun o. Bendede olmuştu. Zincir yağı sıktım anahtara ve alistirdim sokup çıkararak :D sorun halloldu. Orasi biraz çabuk arınıyor yagindan. Ondan her yikamadan sonra yapması normal...
 
Katılım
29 Tem 2012
Mesajlar
114
h89u.jpg


pazar sabahı.
 
Katılım
5 Ağu 2012
Mesajlar
718
Ben depoyu fulleyip ortalama 110 km hızla yani 6500 - 7000 devirde (5500devirle vites attirarak) 334 km yol yaptigimda çıbık yeni yanıp sönmeye başlıyor. Genelde de böyle oluyo. Ama bazen 310 km de yanıp sonmeye basliyo tek diş. Yani gittigin yol ve ruzgara göre degisiyor. 10-20 km kadar oynama oluyo. Fakat 7000 deviri gecersen (110 km üzeri) eğer ozaman içmeye başlıyor. Ozamanda 290 kmde yedege düşüyor depo.

Cevap ve bilgilendirme için teşekkür ederim :)
 
Katılım
8 Eki 2011
Mesajlar
34
merhabalar
bende yenı cbr 250 yle aranızdayım
Ordu dan yazıyorum herkese hayırlı sürüşler
 
Katılım
11 Tem 2013
Mesajlar
238
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Kontak sorunum var benim ilk defa rast geldm bu 250r de offdan on a donmuyor anahtar braz zorluyorum olmuyor donmuyor tam oturmadigindanmj bilmiyorum ama anahtar girisinde sorun var benmkisinin direksiyonu kilitliyorum sonra off dan on s geciyor bide benm anahtar zor cikior yernden off larken bu sorun neyden kaynaklaniyor sizce

dayayın wd-40 ı olay çözülsün hocam
 
Katılım
27 Tem 2013
Mesajlar
121
bugun 6 bn bkma soktum motorum u bide 250r ler ne zaman gelicek diye sordum otoseverden soruyorum mayıs ortasi dedi repsol modeli ve kırmızı renk de gelicek dedi bide beyaz olucak dedi 13 liraya dayiyacak fiyati dedi bilginize repsol cok tutulur gibime geliyor benm :)
 
Katılım
6 Eyl 2012
Mesajlar
1,840
bugun 6 bn bkma soktum motorum u bide 250r ler ne zaman gelicek diye sordum otoseverden soruyorum mayıs ortasi dedi repsol modeli ve kırmızı renk de gelicek dedi bide beyaz olucak dedi 13 liraya dayiyacak fiyati dedi bilginize repsol cok tutulur gibime geliyor benm :)

valla repsol hayatımda gördüğüm en berbat motor tarzı hocam :) benim görüşüm.
 
Katılım
29 Nis 2014
Mesajlar
3,048
herkese öncelikle iyi akşamlar(forumdaki ilk meşajım bu arada) 45 gün önce cbr 250 mi izmirden 0 olarak aldım daha sonra forum bütün sayfalarını okuduktan sonra üye oldum ilk motorum mondial 125 ten sonra ilaç gibi geldi açıkçası sonuçta 7 kat fiyat farkı var :cherry:normal yani mondialde 1000 km ten sonra cbr hayvan gibi güçlü ve torklu geldi açıkçası ve de çok memnunum ilk motorum cbr olsaydı biraz zor olurdu gibi geliyor rodajda olduğu için max 7500-8000 devir de kullanıyorum şu an eski motoruma göre araç sollamalar falan çok yeterli geliyor çevre yollarında .işten dolayı çok binemiyorum fakat ileride amacım beygirleri ve cc leri yavaş yavaş yükselterek 600 cc bir süpersporta binmek 2-3 sene sonra olur herhalde ama hakkını vererek :cherry: hakkını vermedikten sonra bir anlamı yok yani. ilk devrilmemi de yaptım bu arada 6 gün önce motora binip hiç çalıştırmadan sol ayağımın üzerine devirdim zemin bozuk ve eğimli bir zemindi benim hatamdı motoru düz bi yere alıp binseydim olmazdı heralde canımız sagolsun napalımsol arka sinyal kırıldı bedriyaj maneti egridi düzeltilebilir başka hasar yok herkese kazasız belasız torunlarıyla birlikte motor süreceği günler dilerim .
bu arada wolrath teşekkür ederim uygun bir fiyatla eski motorundan kalan sol sinyal takımı için servisin fiyatı 170 artı takma parası idi izmirden sevgiler.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst