- Katılım
- 5 Ağu 2012
- Mesajlar
- 718
sakin kullanımda 3,2 lt felan yaktırdım, aslında ben lt hesabı yapmam direk kuruştan gidiyorum ama en son bir ay önce felan konuda da paylaştım, 100-115 arasında kullanımla 16 kr. civarında yaktırmıştım...
bilgi için teşekkür ederim

