- Katılım
- 22 Tem 2006
- Mesajlar
- 129
Hayir, elimde etiket tipi var, kart yoktu ellerinde, etiketi ruzgarliga da yapistirmak pek mantikli gelmedi bana, elimle gosteririm diye dusunmustum ama ise yaramadi, zaten o sekilde biraz tehlikeli de oluyor. Kaska yapistiranlari duymustum ama su degince zarar gorur bu etiketler saniyorum.
