Honda Honda CBR 250R Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
22 Tem 2006
Mesajlar
129
Hayir, elimde etiket tipi var, kart yoktu ellerinde, etiketi ruzgarliga da yapistirmak pek mantikli gelmedi bana, elimle gosteririm diye dusunmustum ama ise yaramadi, zaten o sekilde biraz tehlikeli de oluyor. Kaska yapistiranlari duymustum ama su degince zarar gorur bu etiketler saniyorum.
 
Katılım
17 Ara 2012
Mesajlar
511
Ben rüzgarlığın bitiminde kafa grenajının başladığı yere yapıştırdım. (Devir saati ile grenaj arasındaki ince boşluk)
gişelerden 30-40 km hızlarla tam ortalayarak geçiyorum, hiç sıkıntı yaşamadım.
 
Katılım
22 Tem 2006
Mesajlar
129
Ben rüzgarlığın bitiminde kafa grenajının başladığı yere yapıştırdım. (Devir saati ile grenaj arasındaki ince boşluk)
gişelerden 30-40 km hızlarla tam ortalayarak geçiyorum, hiç sıkıntı yaşamadım.

Far uzerindeki honda yazisinin hemen ustune mi ? Motoru yikatirken veya yagmur vs etkilenmiyor mu etiket ?
 
Katılım
2 Ağu 2012
Mesajlar
641


resimde gördüğün yerde :)
ve herseferinde sorunsuz okuyor 50 gibi hızlarda geçtiğimde dahi okumuştu...
etiketi yapıştır üzerine şeffaf bi uzunlardan bant çek ıslanmasın vb. bişey olmasın sorunsuz kullanırsın ;)
 
Katılım
2 Ağu 2012
Mesajlar
641
Lakin ki biri çalabilir...
lakin isteyen motoru kucaklayıp kamyonada atabilir çok takılmamak lazım böyle şeylere galiba :)

yapıştır gitsin bişey olmuyo çoğu motorcuda ön cama yapıştırıyor, en kötüsünü düşünelim zaten çalıp ne yapcaklar kazındığı anda bozuluyo denedim ve 2. hgs' etiketimi kullanıyorum şuanda, bırakın kazısınlar bankalar ücretsiz yeniliyor kalan hesabı ya aktarıyolar yada banka hesabınıza yatırıyorlar :)
 
Katılım
16 Ara 2012
Mesajlar
195
Hayir, elimde etiket tipi var, kart yoktu ellerinde, etiketi ruzgarliga da yapistirmak pek mantikli gelmedi bana, elimle gosteririm diye dusunmustum ama ise yaramadi, zaten o sekilde biraz tehlikeli de oluyor. Kaska yapistiranlari duymustum ama su degince zarar gorur bu etiketler saniyorum.
30 km hızın altında seyredin ben öyle yapıyorum hiç sorun yaşamadım.Etiket camın en altında montajlı.
 
Katılım
15 Eki 2011
Mesajlar
265
Bugun lastikleri Pirelli diablo rosso II lerle degistirdim, ilginize tesekkurler.

Yalniz birsey daha danismak istiyorum, HGS yi birkac gun once almistim, bugun TEM i kullanmak zorunda kaldim, ancak HGS bir turlu okumadi, her gecisim kacak yazdi, 166 tl gibi birseyler, sonuncu gecisi karti elimle kaldirip okutmaya calistim ama nafile, simdi cezali mi odeyecegim anlamadim ? Siz de ayni seyi yasiyor musunuz ?

Tesekkurler

hgs çağrı merkezini arıyorsun , kaçak geçiş görünen gişeyi ve yaklaşık geçiş saatinle tarihi veriyorsun, kartın olduğunu ama sistemin okumadığını söylüyorsun, onlar cezayı silip normal geçiş ücretini düşüyorlar
 
Katılım
24 Ara 2011
Mesajlar
113
134217606 no'lu sahibinden ilanı için değerli yorumlarınıza ihtiyacım var arkadaşlar.
İzmirli olup motoru tanıyan arkadaşlar var mıdır?
İzmir'e gelsek motoru gösterecek yer tavsiye edebilecek varsa ve paylaşırsa sevinirim..
 
Katılım
22 Tem 2006
Mesajlar
129
hgs çağrı merkezini arıyorsun , kaçak geçiş görünen gişeyi ve yaklaşık geçiş saatinle tarihi veriyorsun, kartın olduğunu ama sistemin okumadığını söylüyorsun, onlar cezayı silip normal geçiş ücretini düşüyorlar

HGS cagri merkezi 444 17 88 / 5 ariyorum ama sadece bakiye bilgisini veriyor sistem, temsilciyle gorusemiyorum ki ? Siz hangi numarayi aradiniz acaba ?

Tesekkurler
 
Katılım
19 Haz 2013
Mesajlar
95
içerde bakiyen varsa geçerken kırmızı ışık bile yansa sorun yok onlar hesaptan alıyor
kaçak geçince cebine sms geliyor.
 
Katılım
27 Haz 2012
Mesajlar
1,133
Çorumda büyük bir kaza yasadım. 2013 yılı bana hıc uğurlu gelmedi. sol omuz köprü kemiği kırıldı. pazartesi amelıyat olacağım...
 
Katılım
27 Haz 2012
Mesajlar
1,133
tosyas yolundaydık. koskoca yol. kargı sinop yol ayrımı var. adam arabayı eb sağ şerite çekmiş yakmış 4lüleri duruyodu. orta şeritten devam ediyodum. adam aniden sola döndü orta şeritte kesiştik. Arabaya arka kapıdan vurdum. sol omuz köprü kemiğim kırılmış. pazartesi günü ameliyata alınıyorum. motor hayatım sona erdi sanırım.
 
Katılım
27 Şub 2013
Mesajlar
265
Geçmiş olsun hocam. Ben sanırım o adamın peşini bırakmazdım. Benim şu sinirim yüzünden soğuyorum bazen bu işlerden :S
 
Katılım
17 Ara 2012
Mesajlar
511
HGS camdan görünmüyor. tepeden bakınca görebiliyorum sadece. yapıştırmadan önce streç filme sarmıştım sonra da çift taraflı bant ile yapıştırdım.
kaçak geçişleri de aşağıdaki linkten sorgulayabilirsiniz.
http://hgsmusteri.ptt.gov.tr/bosCSC/violation.jsf

---------- Mesajlar birleştirildi - 16:25 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:20 ----------

tosyas yolundaydık. koskoca yol. kargı sinop yol ayrımı var. adam arabayı eb sağ şerite çekmiş yakmış 4lüleri duruyodu. orta şeritten devam ediyodum. adam aniden sola döndü orta şeritte kesiştik. Arabaya arka kapıdan vurdum. sol omuz köprü kemiğim kırılmış. pazartesi günü ameliyata alınıyorum. motor hayatım sona erdi sanırım.

gel de küfür etme, insan demeye içim el vermiyor.
çok geçmiş olsun.
umarım biran önce iyileşirsin.
 
Katılım
18 Nis 2013
Mesajlar
146
tosyas yolundaydık. koskoca yol. kargı sinop yol ayrımı var. adam arabayı eb sağ şerite çekmiş yakmış 4lüleri duruyodu. orta şeritten devam ediyodum. adam aniden sola döndü orta şeritte kesiştik. Arabaya arka kapıdan vurdum. sol omuz köprü kemiğim kırılmış. pazartesi günü ameliyata alınıyorum. motor hayatım sona erdi sanırım.

Çok geçmiş olsun, inşallah en kısa zamanda eski sağlığınıza kavuşursunuz.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst