Honda Honda CBR 250R Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
29 Ağu 2013
Mesajlar
86
üst üste iki bakım derken sanırım iki kez bize gelirsin bakımını yaparız garantide bozulmaz anlamında dedi. ayrıca Denizli'de de bir servisinin olmaması ayrı bir haklılık gerekçesi. bakım için 200 KM yol gitmek gerekiyor. cevaplarınız için teşekkür ederim arkadaşlar.
 
Katılım
13 Mar 2013
Mesajlar
1,075
Katılıyorum :cat:

Bende şuna takıldım kılavuzda.

"1000km bakımında subap ayarı yapılmalı" yazıyor. Aranızda 1000 bakımında subap ayarı yapılan oldu mu hiç ?

Yoksa bunu lafını bile etmeyip veya gerek yok deyip salladılar, herkes 24.000kım' e kadar şakır şukur subap sesiyle mi geziyor ?
Ayarsız subaplar 3-5000 km sonra subapları sorunlu hale getirip, 5500 devirdeki o bahsettiğiniz sesi yaratıyor olamaz mı :silent:

Abi herkes herşeyi kafasına göre yapmakta özgür, bize gelince en ufak detaya takılıyorlar, bumudur yani çözüm ve müşteri memnuniyeti :/

Valla servisler biraz değişik. Sözde yetkili servis ama debriyaj balatasının ne olduğunu bilmeyen yedek parça sorumluluarıyla karşılaşıyorum.

Benim motosiklet 20.000 KM'ye geldi. Adamlar benim söylemediğim hiçbir şeyi yapmıyorlar arkadaş :mrgreen:

Ben de şöyle bir istekte bulundum:
• Ön Fren Balataları Yedek Parça + İşçilik Fiyatı
• Debriyaj Balataları (5 Adet) Yedek Parça + İşçilik Fiyatı
• Debriyaj Bilyeleri Yedek Parça + İşçilik Fiyatı
• Supap Ayarı İşçilik Fiyatı
• Zincir Dişli Takımı Değişimi İşçilik Fiyatı
(Zincir Dişli Takımı yedek parçalarını kendim temin edeceğim.)

Ben söylemesem subap ayarıymış, debriyaj balatasıymış, debriyaj bilyesiymiş adamların umrunda değil :mrgreen:

Ayrıca balata dahil hiçbir parça stoklarında da yok. Gidip parasını ödeyeceksin, sipariş vereceksin, gelmesini bekleyeceksin sonra yapılacak.

Yani arkadaşlar bence herkes kendi motosikletinin ustası olacak. Elinden gelmiyorsa da en azından dile getirip, fiyat alıp, fiyatı işine geliyorsa yaptıracak. Bazı yetkili servisler sırf işi yapmamak için şişirme fiyat verebiliyor. Dikkat edin derim.
 
Katılım
12 Haz 2012
Mesajlar
2,938
Valla servisler biraz değişik. Sözde yetkili servis ama debriyaj balatasının ne olduğunu bilmeyen yedek parça sorumluluarıyla karşılaşıyorum.

Benim motosiklet 20.000 KM'ye geldi. Adamlar benim söylemediğim hiçbir şeyi yapmıyorlar arkadaş :mrgreen:

Ben de şöyle bir istekte bulundum:
• Ön Fren Balataları Yedek Parça + İşçilik Fiyatı
• Debriyaj Balataları (5 Adet) Yedek Parça + İşçilik Fiyatı
• Debriyaj Bilyeleri Yedek Parça + İşçilik Fiyatı
• Supap Ayarı İşçilik Fiyatı
• Zincir Dişli Takımı Değişimi İşçilik Fiyatı
(Zincir Dişli Takımı yedek parçalarını kendim temin edeceğim.)

Ben söylemesem subap ayarıymış, debriyaj balatasıymış, debriyaj bilyesiymiş adamların umrunda değil :mrgreen:

Ayrıca balata dahil hiçbir parça stoklarında da yok. Gidip parasını ödeyeceksin, sipariş vereceksin, gelmesini bekleyeceksin sonra yapılacak.

Yani arkadaşlar bence herkes kendi motosikletinin ustası olacak. Elinden gelmiyorsa da en azından dile getirip, fiyat alıp, fiyatı işine geliyorsa yaptıracak. Bazı yetkili servisler sırf işi yapmamak için şişirme fiyat verebiliyor. Dikkat edin derim.

Aynen o şekilde uyarılması lazım servisler, hatta karşılıklı kaşeli imzalı belgeler ile :) Servisler atladığına göre birsürü şeyi, el mahkum biz takip edicez :/

Zaten hiçbir deyatı kesinlikle atlamasalar, kılavuza uygun didik didik inceleyip gerekirse değiştirseler 12.000km servis aralığı gayet normal ki, gel de anlat :/

Şimdi kayıtlara bakıyorum, sık sık bakıma girmiş motosiklet... şunun şurasında kısa bi süre önce de D&B' de ana bakım geçirmiş... Gece yolda giderken egzantrik gergisi perte ayrıldı, dedim olabilir mekanik alet...

Kendi servisime gösterdim, "denetlenip değişmesi gereken bi parça normalde, ömrü dolup aşınmasına rağmen değiştirilmemiş, bu yüzden..." gibi bir cevap aldım.

Birde gecenin köründe, o halde motosikleti bırakıp yol yordamda arayamazsın :/ ev çok yakın diye bindim, o halde kullanmak zorunda kaldım :pale:
Yani ana bakımda servis atladı diye olan herşey benim motosikletime ve bana oluyor :silent:

Abi yapan adam 12.000 km kapımı çalmana hiç gerek yok diyor sen 4000 diyorsun eyvallah diyoruz.
Şukadar lira diyorsun trink veriyoruz, işçilikten ve değişen parçalardan ekmek yiyyorsun üstelik, değişecek parçayı nasıl değiştirmezsin atlayabilirsin ki :silent:
Aklım almıyor aklım ::facepalm::
Liste yapıp fiyat istemekte son derece haklısın, hiçbişey diyemiyorum, bende öyle yapıcam bu günden itibaren :cat:
 
Katılım
29 Ağu 2013
Mesajlar
86
Arkadaşlar merhaba. sizlere garanti şartları ile ilgili bir hususu danışmak istiyorum. forumda ara ara konusu geçmiş ama yine de güncel olsun. bir arkadaştan 2012(eylül 2012 ruhsat tarihi) model, 10700 KM'de cbr250r alacağım ancak kendisi sadece ilk 1000 bakımını yetkili serviste yaptırmış sonra da Denizli'de yetkili servis olmadığı için bakımı kendisi yapmış(onun yalancısıyım). şimdi kullanım kitapçığında bakım aralığı 1000-12.000(yada bir yıl) demekte ancak aradığım servisin birisi öyle olmaz biz nereden bileceğiz bakım yaptığını deyip garanti dışı olduğunu söyledi, diğeri ise üst üste iki bakım yapalım garantisi devam eder dedi. ayrıca Honda'ya da mail attım ve telefonla da arayıp durumu ilettim. dönüş bekliyorum. gelince sizlere de ileteceğim. konu hakkında fikirlerinizi yada yaşanmış örnek varsa burada belirtebilirseniz sevinirim. teşekkürler.

Arkadaşlar selam. bir servise daha ulaşıp durumu anlattım ve aynı cevabı aldım. araç garanti dışıdır dediler. 1000-12000 KM olayını arkadaşa da belirtip durumu honda'ya sorduğumu ve büyük ihtimalle 1 yıl dolmadığı için Honda'nın da garanti kapsamında kabul edeceğini söyledim. ama arkadaş hondanın garanti dışı kabul edeceğini bir yaşanmış örnekle belirtti. haberiniz olsun. servis dışında bakım yapan yada yaptıran arkadaşlar bu husus ileride başınızı ağrıtmaz umarım.
 
Katılım
22 Eki 2012
Mesajlar
30
Yaşanmış örneğin şartları nedir?
Siz bakımını ben yaptım derseniz garantide kalmaz tabiki. Ama bakımını yapmadım ve 1 senede 12000 km doldurmadıysa mecburen yapacaklar... kendi beyanları bu...
 
Katılım
29 Ağu 2013
Mesajlar
86
Servisin örnek olarak verdiği şu. x kişisi 1000 ve 4000 bakımlarını serviste yaptırmış, sonrada bi daha servise uğramamış. 16BİN de de motor yağ yokluğundan yatak sarmış. garanti de bunu karşılamamış. ha diyeceksiniz ki bu örnekte adam 12BİN'de servise gitmemiş. doğru ama servisin yaklaşımını da görmeniz açısından yazdım. bu arada retgorus'un tüyosu da iyiymiş. ben bu motorun sahibi değilim zaten, almayı düşünüyorum. alınca da bu öneriye uyup ben bakıma geldim diye girerim. ama ileride bir maraza çıkarsa geçmiş bakımlara baktıklarında sen 4000-8000 de gelmemişsin garanti dışı diyeceklerine eminim,TRde yaşadığımızı da unutmamak lazım. saygılar.
 
Katılım
1 Nis 2012
Mesajlar
1,417
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Arkadaşlar selam. bir servise daha ulaşıp durumu anlattım ve aynı cevabı aldım. araç garanti dışıdır dediler. 1000-12000 KM olayını arkadaşa da belirtip durumu honda'ya sorduğumu ve büyük ihtimalle 1 yıl dolmadığı için Honda'nın da garanti kapsamında kabul edeceğini söyledim. ama arkadaş hondanın garanti dışı kabul edeceğini bir yaşanmış örnekle belirtti. haberiniz olsun. servis dışında bakım yapan yada yaptıran arkadaşlar bu husus ileride başınızı ağrıtmaz umarım.
Servisi Honda Türkiye'ye şikayet et direkt, bu kadar basit. Honda TR garanti kapsamında diyorsa iş bitiyor zaten servise giren çıkan birşey yok.

1 binde git, 12 binde git, atıyorum 20 binde garantilik birşey olursa seve seve garantiden yapmak zorundalar.
 
Katılım
22 Eki 2012
Mesajlar
30
Servisin örnek olarak verdiği şu. x kişisi 1000 ve 4000 bakımlarını serviste yaptırmış, sonrada bi daha servise uğramamış. 16BİN de de motor yağ yokluğundan yatak sarmış. garanti de bunu karşılamamış. ha diyeceksiniz ki bu örnekte adam 12BİN'de servise gitmemiş. doğru ama servisin yaklaşımını da görmeniz açısından yazdım. bu arada retgorus'un tüyosu da iyiymiş. ben bu motorun sahibi değilim zaten, almayı düşünüyorum. alınca da bu öneriye uyup ben bakıma geldim diye girerim. ama ileride bir maraza çıkarsa geçmiş bakımlara baktıklarında sen 4000-8000 de gelmemişsin garanti dışı diyeceklerine eminim,TRde yaşadığımızı da unutmamak lazım. saygılar.

Doğru garanti dışı derler :D
Sen de olur da bir arıza çıkarsa gidersin Tüketici Mahkemesine.. İnsanlarımız haklarını aramadıkları için tepemize çıkıyorlar..
 
Katılım
3 Ocak 2012
Mesajlar
1,154
Ben garanti isini direk honda ile konusmustum bana 1000 bakimindan sora 12000 bakimina kadar servise gelinmesse garantiden cikmayacagi soylenmisti kitapcikta yazanlar gecerli yani bende ara bakimlarda servise gitmiyorum
 
Katılım
18 Şub 2012
Mesajlar
2,513
Motosikleti
2025 NC 750X DCT
Lastik degisimi sart motoru olan icin olmayana hayabusa bile bisiklet gelir belediye otobusu ile onu solladim sanar
 
Katılım
13 Kas 2012
Mesajlar
10
sa beyler allah ızın verırse eylul 4 gıbı motor almayı dusunuyorum yanlız karar veremedım cbr 125 mi cbr 250 mi yoksa hoysung 250 yımı tavsıye edersınız yardımcı olurmusunuz bundan once cbf 150 kullanıyordum... saygılar
 
Katılım
19 Eyl 2012
Mesajlar
1,247
Siz tamamen yanlis anlamissiniz, performans icin degil emniyet icin lastik degistiriyorum, Mobylette de olsa fark etmez :) ONCE EMNIYET !!!

La sanki biz havamız olsun diye lastik takıyoz. Kızlar bizi görünce "Aaaaa CBR ın lastiklerine bak Pirelli Diablo Rosso 2 Ön 110/70/17 Arka 140/70/17 süperrrrr, bayıldım" mı diyecek.

Beyin Free... :farao: Kayıyor diyoruz ulann!! ::144::

---------- Mesajlar birleştirildi - 18:18 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:14 ----------

Cbr 250 be lastik taksan nolucak performans egzostu taksan nolucak ipone yag kullansan nolucak yine hyo la kawa nin arkasinda nal toplayacak

Birader burası CBR 250R çöplüğü. Yanlış yerde ötüyorsun. NİNJA 250R 500 metre ilerde...

---------- Mesajlar birleştirildi - 18:22 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:18 ----------

sa beyler allah ızın verırse eylul 4 gıbı motor almayı dusunuyorum yanlız karar veremedım cbr 125 mi cbr 250 mi yoksa hoysung 250 yımı tavsıye edersınız yardımcı olurmusunuz bundan once cbf 150 kullanıyordum... saygılar

Kardeşim CBF 150 kullanıyordum CBR 250R ye geçötim memnunum. Hyo güvensiz makina, CBR 125 ede CBF 150 ye biniyorsan boşuna bakma. Motosiklette yeniysen CBR125 derdim ama tecrüben vardır biraz. CBR 125 seni tatmin etmeyecektir, zamanla satmak isteyeceksin. Kalite + Güven + Servis + Hız = CBR250R :thumleft:
 
Katılım
28 Ağu 2013
Mesajlar
31
hyo bencede güvenilmez arkadaslardan virajlara girerken korkuyorum diyenleri biliyorum fabrika çıkıslı lastikleri zaten berbat !!!
 
Katılım
22 Tem 2006
Mesajlar
129
Bugun lastikleri Pirelli diablo rosso II lerle degistirdim, ilginize tesekkurler.

Yalniz birsey daha danismak istiyorum, HGS yi birkac gun once almistim, bugun TEM i kullanmak zorunda kaldim, ancak HGS bir turlu okumadi, her gecisim kacak yazdi, 166 tl gibi birseyler, sonuncu gecisi karti elimle kaldirip okutmaya calistim ama nafile, simdi cezali mi odeyecegim anlamadim ? Siz de ayni seyi yasiyor musunuz ?

Tesekkurler
 
Katılım
17 Nis 2011
Mesajlar
1,759
Bugun lastikleri Pirelli diablo rosso II lerle degistirdim, ilginize tesekkurler.

Yalniz birsey daha danismak istiyorum, HGS yi birkac gun once almistim, bugun TEM i kullanmak zorunda kaldim, ancak HGS bir turlu okumadi, her gecisim kacak yazdi, 166 tl gibi birseyler, sonuncu gecisi karti elimle kaldirip okutmaya calistim ama nafile, simdi cezali mi odeyecegim anlamadim ? Siz de ayni seyi yasiyor musunuz ?

Tesekkurler
eger kart varsa elinizde gişeden geçeceginiz zaman resimdeki kısgac ile kartı on cama kıstırabir siniz.
ben bu şekil geçiyorum ve sorunsuz okuyor..geçişten sonrada çıkartırsınız..
s35n9.jpg
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst