- Katılım
- 24 Ara 2011
- Mesajlar
- 113
Yeni motor arayışına da girdim artık. Motoru satana kadar martta fuarda alırım, acelesi yok, kışın zaten binmem diye kendimi avutuyordum da motoru satınca işler değişti. 2. elde uygun birşey bulursam almayı düşünüyorum, cbr600fa olur, cbf1000fa olur, en kuvvetli adaylar
.
Sigara içtiğim yok ama içeni anlıyorum, motor da öyle birşey gerçekten.
Ben de oyumu CBF1000'e atıyorum.Sen beyazını al, 1.5 yıla ben de fümesini alayım çeşme yapalım
Umarım gönlündeki motosikleti alırsın..