Honda Honda CBR 250R Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
24 Ara 2011
Mesajlar
113
Yeni motor arayışına da girdim artık. Motoru satana kadar martta fuarda alırım, acelesi yok, kışın zaten binmem diye kendimi avutuyordum da motoru satınca işler değişti :p. 2. elde uygun birşey bulursam almayı düşünüyorum, cbr600fa olur, cbf1000fa olur, en kuvvetli adaylar :p.

Sigara içtiğim yok ama içeni anlıyorum, motor da öyle birşey gerçekten :p.

Ben de oyumu CBF1000'e atıyorum.Sen beyazını al, 1.5 yıla ben de fümesini alayım çeşme yapalım :)
Umarım gönlündeki motosikleti alırsın..
 
Katılım
1 Nis 2012
Mesajlar
1,417
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
CBR600FA çıktı kutudan :p, çok temiz buldum, fiyat olarak da bence ederi fiyatında.

Pazartesi noter işlemlerinden sonra resim atarım :mrgreen:.
 
Katılım
4 Eki 2012
Mesajlar
47
evvet değerli dostlar

yine baya bi konular konuşulmuş fikirden fikire sıratlar geçilmiş :p

şu egsoz konusuna son bi nokta koyup kapatayım o zaman

video bekleyen konuyu araştıran arkadaşlar burdan kendileri karar versinler üşenmedim çektim buyrun

http://youtu.be/q8BRuNbKqgk
bu zaten hepimizin bildiği ses
http://youtu.be/iDuY0b5RNIk
bu susturuculu hali
http://youtu.be/6kpQIcVuWz0
buda susturucu olmadan ki hali

3 halini koymam daki amaç, üçünüde aynı telefonla çekmemdir, ayrıca gerçek seslerle fark fazla (özellikle susturucusuz hali) bu yüzden en güzeli, oturduğumuz yerden araştırarak değil canlı canlı yerinde gidip görerek karara varmak, ayrıca egsoz olayının bence 10 binlik bi motor da ederi en fazla taş çatlasa 400 liradır, 1000 lira gibi paralar çok yüksek, ayrıca o parayı veripte şu egsozdan daha tok, yada daha tiz bi ses alabileceğinizi düşünmüyorum arkadaşta akrapoviç vardı, 2. el takmasıyla 400 liraya mal etmiş, ha öyle düşeş olursa eywalla ama onun dışında çokta gözü karartmamak lazım çünkü şu susturucu olmasa bende çekemem, özellikle yarım saatin üstü yollarda yıpratıyo arkadaşlar hemen kapağını kapatıyorum :)

herkeze selamlar
 
Katılım
1 Ara 2012
Mesajlar
263
Arkadaşlar 15 dk önce aldığım haber doğrultusunda Mesut kılıç adlı face de izmir moto team adlı grubumuzun kurucularından cbr 250 r motor sahibi arkadaşımız kardeşimiz 2 gün önce arabayla geçirdiği trafik kazası sonucu vefat etmiştir.Dün toprağa defnedilmiştir.Allah rahmet eylesin mekanı cennet olsun.
 
Katılım
19 Eyl 2012
Mesajlar
1,247
Allah rahmet eylesin. Bende de cbr 250r var. Kotu oldm simdi. Dikkatli olmak lazim. Ailesina Allah sabir versin.
 
Katılım
1 Ocak 2013
Mesajlar
49
arkadaşım mesut kardeşimiz iki defa motorla kaza yaptı motor kullanmayaçağım dedi bir daha yeni iyileşmişti kendisi aracın sağ koltuğunda oturuyormuş 4 kişiler miş diğerlerinin durumu iyi yanlız mesut kazadan kurtulmamış ecel peşini hiç bırakmadı sonunda aldı onu bizden yani diyeceğim oki olaçağı varsa olur kacamazsın kaderinden iki teker dört fark etmez başımız sağolsun...
 
Katılım
19 Eyl 2012
Mesajlar
1,247
arkadaşım mesut kardeşimiz iki defa motorla kaza yaptı motor kullanmayaçağım dedi bir daha yeni iyileşmişti kendisi aracın sağ koltuğunda oturuyormuş 4 kişiler miş diğerlerinin durumu iyi yanlız mesut kazadan kurtulmamış ecel peşini hiç bırakmadı sonunda aldı onu bizden yani diyeceğim oki olaçağı varsa olur kacamazsın kaderinden iki teker dört fark etmez başımız sağolsun...

Hocam pardon ayrintiyi kacirmisim. Tekrardan yakinlarinin basi sag olsun. Akacak kan damarda durmuyor tabi...
 
Katılım
18 May 2013
Mesajlar
5
mesut kardeşin toprağı bol olsun, acıyı paylaştığımızı söylemekten öte bir şey gelmiyor elden..
bir şey sormak istiyorum; çakmak soketi yaptıran var mı ankara'da.? varsa nerede yaptırdığı ve zaman/parasal maliyet gibi bilgileri paylaşırsa sevinirim..
 
Katılım
19 Eyl 2012
Mesajlar
1,247
Arkadaşlar, söyleyeceğim şey belki tehlikeli ama genelde uzun yolda yapıyorum. Mp3 dinlemek için kulağıma kulaklık takıyorum. Kaskı takarken çıkıyor yada yolda bi kasise gireyim kulaklık kaskın içinden sıyrılıyor. Bnde olan normal kulaklık. Kulakiçi kulaklık kullanan var mı? Onlarda kulağa iyice girdiğinden çıkmaz diye tahmin ediyorum. Kullanan arkadaşımız var mı acaba yada bir kerede olsa deneyen?
 
Katılım
24 May 2012
Mesajlar
467
ben surekli kullaniyorum kulak ici kulakligi kaski takarkende cikarirkende hic hissttirmiyor cok kolay yolda istedigim gibi sesi kisip aciyorum ama cok fazla acmanizi tavsiye etmem odaklanmayi bozuyor . birde paray a kiyip 70 lida civarina samsung kulaklik alirsaniz tadindan yenmiyor yaninizdan ayiramiyorsunuz :)
 

tuc

Katılım
19 Tem 2012
Mesajlar
526
uzun yolda kulakiçi kulaklığı bende takarım çok iyi oluyor.ben balaklavada kullandığım için problem olmuyor sadece motorun üstüne yatınca kulağın içine tam oturamadığından ses kesiliyor bir an ama kalkınca geri düzeliyor bende öyle oluyor yani :)
 
Katılım
20 Şub 2013
Mesajlar
390
3 haftada unutmuşum motor kullanmayı :D Sabah asfaltı öpüyodum neredeyse, tam sınırından döndüm... Hemen rodaja aldım kendimi :mrgreen: Ama çok özlemişim namussuzu, sigara gibi aklına düşünce kriz yapıyor insanda :D
 
Katılım
4 Eki 2012
Mesajlar
47
bende bu kask var

http://www.outletmoto.eu/en/modular-motorcycle-helmet-intercom-origin-tecno-with-built-in-bluetooth-gloss-black-P2103.htm

mp3 işinide hallediyo
 
Katılım
17 Ara 2012
Mesajlar
511
bende bu kask var

http://www.outletmoto.eu/en/modular-motorcycle-helmet-intercom-origin-tecno-with-built-in-bluetooth-gloss-black-P2103.htm

mp3 işinide hallediyo


Bu kask çift kulaklıklı mı tek mi?
sanıyorum ki tek, aynı zamanda telefon görüşmelerini de yapabiliyorsun?
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst