Honda Honda CBR 250R Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

tuc

Katılım
19 Tem 2012
Mesajlar
526
kardeş herkesin malı kendine kıymetli şimdi :D
ben motor alıp satan biryere sorduğumda 8000-8250 felan demişti.2012 model benim motor kazası yan yatması felan yok allaha şükür ilk motorum çizikte yok değil var ama depoüstü çantadan dolayı mikroçizikler var birde yançantadan dolayı sol arka sinyal çizilmiş biraz başkada bir sıkıntısı yok.dediğim gibi motordan motora fark var ben farklı farklı cbrler denedim kontrollerin kullanımı bile fark ediyor gidonun sert olması en başta.
Adamın acil ihtiyacı vardır paraya o zaman ucuza bulursun şimdilik öyle bir sıkıntım yok allaha şükür satmayıda düşünmüyorum o yüzden yüksekten uçuyorum alacak olan olursa o paraya illa satacak olduktan sonra herşey değişir :)
 
Katılım
3 Ara 2012
Mesajlar
2,176
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
motosiklet yol sanatı adlı kitabı dr lerde bulamadım istanbul avrupa yakasında satın alabileceğim yer varmı bilen varmı?
 
Katılım
12 Haz 2012
Mesajlar
2,938
motosiklet yol sanatı adlı kitabı dr lerde bulamadım istanbul avrupa yakasında satın alabileceğim yer varmı bilen varmı?

İstiklal caddesi üzerinde epey bulunması gereken yer var, yolun düşerse birinde yoksa diğerinde bulursun :) Bukadar hızlı tükenmesine rağmen bol sayıda almıyorlar, bende bunu anlamış değilim :)
 
Katılım
22 Tem 2006
Mesajlar
129
Arkadaslar, sonunda 2. el aldim cbr' i. Yalniz 80-90 km lere cikinca biraz ruzgarli havada beni biraz tedirgin etti, sanki on lastikler ya da gidon bir tarafa gidecek gibi oluyor. Acaba bu normal midir ? Motor hafif oldugundan mi ? Yoksa benim acemiligimden mi ?

Tesekkurler
 
Katılım
12 Haz 2012
Mesajlar
2,938
Arkadaslar, sonunda 2. el aldim cbr' i. Yalniz 80-90 km lere cikinca biraz ruzgarli havada beni biraz tedirgin etti, sanki on lastikler ya da gidon bir tarafa gidecek gibi oluyor. Acaba bu normal midir ? Motor hafif oldugundan mi ? Yoksa benim acemiligimden mi ?

Tesekkurler

Öncesinde ne kullanıyordun (bu çok önemli!!!) Birde CBR ının lastikleri standart mı?

Hayırlı olsun :)
 
Katılım
22 Tem 2006
Mesajlar
129
Tesekkurler :)

5-6 yildir kullanmiyordum, ama oncesi suzuki gsx 650 vardi.

Evet standard lastik. Lastik konusunu motorun sahibine sormustum, bana degistirmeye gerek yok. Degismesinin istenmesinin sebebinin ona gore sifir motor uzerinde gelen lastiklerin eski uretim tarihli oldugu bu yuzden de ozelligini kaybettigi seklindeydi. Uzerindeki lastikler standard ve uretim tarihleri 48/2012.
 
Katılım
12 Haz 2012
Mesajlar
2,938
Nispeten karakteristiği benzer bişey kullanıyormuşsun :) Hani önceki motosikletinin gidon açısı biraz daha açıksa, bahsettiğin hissiyata benzer bi his alışana kadar veriyor çünkü :)

Lastiğide şu yüzden sordum, lastik sert ise ve dişleri iyi etüd edilmemişse yolda kendine göre yol bulma çabasında oluyor sürekli. Bu durum diğer arkadaşlarda olmuyorsa demekki lastiktende değil.

Ben olsam 1 hafta kadar kullanırdım, rüzgarlı rüzgarsız v.s (özellikle traşlı yolda belli olur aslında bu durum da nereden bulacaksın :) ) halen bu hissiyat sürüyorsa, demekki mevzu alışmakta da değil :)

Dediğim gibi diğer arkadaşlardan gelen cevaplar önemli :) Düşük süratte bu durumu yaşasan direk hafifliğinden derdim de, o süratlerde ben öyle bir durum köprü geçişinde bile hiç algılamadım :silent:

Birde şunu sorayım, sorgulattın mı plaka, sasi falan... servise falan bi muayene ettirdin mi almadan ?
 
Katılım
1 Nis 2012
Mesajlar
1,417
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
motosiklet yol sanatı adlı kitabı dr lerde bulamadım istanbul avrupa yakasında satın alabileceğim yer varmı bilen varmı?

http://tr.ommriders.com/t/10/

Altta yazan hesaplara email atıyorsun, bir hesap numarası veriyorlar, oraya havale ettiğinde dekontu ve adresi geri yollarsın. Evine gelir, kargo alıcı ödemeli :p.
 
Katılım
1 Nis 2012
Mesajlar
1,417
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Yeni motor arayışına da girdim artık. Motoru satana kadar martta fuarda alırım, acelesi yok, kışın zaten binmem diye kendimi avutuyordum da motoru satınca işler değişti :p. 2. elde uygun birşey bulursam almayı düşünüyorum, cbr600fa olur, cbf1000fa olur, en kuvvetli adaylar :p.

Sigara içtiğim yok ama içeni anlıyorum, motor da öyle birşey gerçekten :p.
 
Katılım
12 Haz 2012
Mesajlar
2,938
Yeni motor arayışına da girdim artık. Motoru satana kadar martta fuarda alırım, acelesi yok, kışın zaten binmem diye kendimi avutuyordum da motoru satınca işler değişti :p.

2. elde uygun birşey bulursam almayı düşünüyorum, cbr600fa olur, cbf1000fa olur, en kuvvetli adaylar :p.

Sigara içtiğim yok ama içeni anlıyorum, motor da öyle birşey gerçekten :p.

Bende bu durumu yaşamadan hissiyatına kapıldım, moralman hayatımda bişeyler eksileceini düşünmeye çoktaaaaan başladım. Bu durumda en doğru yol, motosikletini satmadan bir sonrakini almaya çabalamak sanırım :)

Buna rağmen önceki motosikleti satılınca, içi buruluyor insanın, o derece :) Kara kışta, buzlu yolda motosiklete binme cesaretini gösterenlerdensin abi sen, tatlı sucu değilsin, zaten beklememen daha doğru bence :)

CBF1000 FA ya oy attım, sandıktan çıkmazsa kesin şike var :mrgreen: Birde yakışırrrr :cherry:
 
Katılım
22 Tem 2006
Mesajlar
129
5-6 yil once amerika' da kullaniyordum, burada trafikten korkumdan senelerdir alamadim. Hem suruse uzun sure ara vermis olmam hem de buradaki tarfikte ya da tarifk kulturunde kullanmanin surusten sogutup sogutmayacagina emin olamadigimdan kontrolu, performansi ve satisi en uygun gorunen bu motoru tercih ettim, surus emniyetinde ve zevkinde sorun yasamazsam kisa zamanda 600 luk bir motor alirim zaten :)

Valla koprude kus gibi ucarim saniyorum :) Motor daha 2000 km de 2013, teknik bir sorunu yok, lastikten olurmu bilemiyorum ya da psikolojik de olabilir, yazdiginiz gibi 1-2 hafta test edeyim.
 
Katılım
9 Haz 2012
Mesajlar
1,021
Hiç aksesuar yok ise : Benim görüşüm 8000TL +-250TL gibi bi fiyata tam aradığını bulursun.

9000 TL' ye 2013 model (şasi 10. harf D) beyazı var işte Denizlide, çantasını istemiyorum dersen arkadaş kabul ediyor, hem sana da yakın :)

o paralara almam biraz ölücülük yapcam tekrar cbra binesim geldi.maxi scooterimi satmıcam
ucuz bulursam 1 ay binip yaz bitmeden yine satcam
7500 e buldum 1 tane 7000 e verirse alcam bakalım hayırlısı
 
Katılım
19 Eyl 2012
Mesajlar
1,247
Arkadaslar, sonunda 2. el aldim cbr' i. Yalniz 80-90 km lere cikinca biraz ruzgarli havada beni biraz tedirgin etti, sanki on lastikler ya da gidon bir tarafa gidecek gibi oluyor. Acaba bu normal midir ? Motor hafif oldugundan mi ? Yoksa benim acemiligimden mi ?

Tesekkurler

Bu motorda bambaşka bir havaya bürünüyorsun. CBR ın huyu biraz farklıdır. lastiklere çok güvenme zaten. Viraj yatayım deme. ben denedim arka tekerde yük yok kayıyor. Çok az rahatsız etmeyen bir titreşim var o da normaldir. Birde yüksek cc den sonra 250 senin için psikolojik bir drum olabilir.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst