- Katılım
- 19 Tem 2012
- Mesajlar
- 526
kardeş herkesin malı kendine kıymetli şimdi 
ben motor alıp satan biryere sorduğumda 8000-8250 felan demişti.2012 model benim motor kazası yan yatması felan yok allaha şükür ilk motorum çizikte yok değil var ama depoüstü çantadan dolayı mikroçizikler var birde yançantadan dolayı sol arka sinyal çizilmiş biraz başkada bir sıkıntısı yok.dediğim gibi motordan motora fark var ben farklı farklı cbrler denedim kontrollerin kullanımı bile fark ediyor gidonun sert olması en başta.
Adamın acil ihtiyacı vardır paraya o zaman ucuza bulursun şimdilik öyle bir sıkıntım yok allaha şükür satmayıda düşünmüyorum o yüzden yüksekten uçuyorum alacak olan olursa o paraya illa satacak olduktan sonra herşey değişir
ben motor alıp satan biryere sorduğumda 8000-8250 felan demişti.2012 model benim motor kazası yan yatması felan yok allaha şükür ilk motorum çizikte yok değil var ama depoüstü çantadan dolayı mikroçizikler var birde yançantadan dolayı sol arka sinyal çizilmiş biraz başkada bir sıkıntısı yok.dediğim gibi motordan motora fark var ben farklı farklı cbrler denedim kontrollerin kullanımı bile fark ediyor gidonun sert olması en başta.
Adamın acil ihtiyacı vardır paraya o zaman ucuza bulursun şimdilik öyle bir sıkıntım yok allaha şükür satmayıda düşünmüyorum o yüzden yüksekten uçuyorum alacak olan olursa o paraya illa satacak olduktan sonra herşey değişir