- Katılım
- 29 Tem 2012
- Mesajlar
- 114
son çizgi yanıp sönmeye başladığında yaklaşık 270 290 km arası yol yapmış oluyorsun. sonra depoyu fullediğinde 9 10 lt arası yakıt alır.ben neden 300 ü zor görüyorum a zaman anlamıyorum ama bizim buralar her yer yokuş şuan 280km de yanıp sönüyor
buda o çizginin çok ihtiyatlı olduğunu depoda kalan 3 lt yakıtla 75 km daha yol yapabileceğini söyler. yani aslında 300 350 km yol yapabilirsin ama o yanıp sönen çizgi seni strese sokup benzinciye itelediği için asıl olayı kaçırmış oluyorsun. tecrübeyle sabittir.
Yok böyle değil gitmiyor diyorsan motoru mutlaka servise götür göster derim. herkese iyi bayramlar..
