Abi merhaba görüşemedik uzun zamandır. İş gereği araba aldım o yüzden satmak zorunda kaldımSelam Eren, hoş geldin satışcilar kervanına sen neden satıyorsun![]()
Lastikleri bende değiştircm ama Diablo Rosso 2 mi yoksa pilat activ mi karar veremiyorum,2 si arasındaki 'ısla zeminde tutuş,çabuk ısınma,hamur yumuşaklığı ' gibi özelliklerde belirgin farklar varmı acaba?
Merhaba rkadaşlar, Cbr 250 ön ve arka sehpa için bana ulaşabilirsiniz
Arka sehpa düşünüyorum açıkçası.. Resim vs varsa paylaşırmısın?
Genelde tutarsız olmayan, eli yüzü düzgün ilanlar "1" gecede satılıyor. Ne hikmetse millette gece koyuyor ilanları, bunu henüz anlayabilmiş değilim
__ Zamanın varsa eğer şu ilan gidip görülmeye değer bence, fiyatıda hiç fena sayılmaz.
Çantaları demirleri memirleri falan düşersen 8700 TL civarına gelir ki 2013 çıkışlı beyaz için daha iyi fırsat 1-2 kez görmüşümdür :cat:
http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-honda-fiyat-indi-kemiksiz-pazarliksiz-cantali-beyaz-cbr250r-131933546/detay/
__ Istanbulda sadece su var ve bi haftadır duruyor, sebebi hakkında hiçbir fikrim yok
http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-honda-honda-cbr-250-132296684/detay/
http://www.givi.com.my/CBR250R.html
arkadaşlar givi yan çanta demirini üretmiş bende cbr 250 varken çok aramıştım da bulamamıştım belki ilgilenen olur,
bidaha cbr 250 alırsam kesin yan çanta takarım hem çok kullanışlı hem bence çok şık duruyor
resmi de linkte mevcut aslında iyi bir kaynakçıya da yaptırılır ama nerden bulacaksın o kaynakçıyı![]()
http://www.givi.com.my/CBR250R.html
arkadaşlar givi yan çanta demirini üretmiş bende cbr 250 varken çok aramıştım da bulamamıştım belki ilgilenen olur,
bidaha cbr 250 alırsam kesin yan çanta takarım hem çok kullanışlı hem bence çok şık duruyor
resmi de linkte mevcut aslında iyi bir kaynakçıya da yaptırılır ama nerden bulacaksın o kaynakçıyı![]()
Aramanıza hiç gerek yok, burada var![]()