Honda Honda CBR 250R Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
15 Eki 2006
Mesajlar
87
Lastikleri bende değiştircm ama Diablo Rosso 2 mi yoksa pilat activ mi karar veremiyorum,2 si arasındaki 'ısla zeminde tutuş,çabuk ısınma,hamur yumuşaklığı ' gibi özelliklerde belirgin farklar varmı acaba?

---------- Mesajlar birleştirildi - 13:46 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:44 ----------

ben tatile gittim 4 gün için geldiğimde gece 12de çıkıp turladım ki orda da scooter kiraladım :)
 
Katılım
13 Mar 2013
Mesajlar
1,075
Lastikleri bende değiştircm ama Diablo Rosso 2 mi yoksa pilat activ mi karar veremiyorum,2 si arasındaki 'ısla zeminde tutuş,çabuk ısınma,hamur yumuşaklığı ' gibi özelliklerde belirgin farklar varmı acaba?

Pirelli Superbike sponsoru. Yağışlı havada da yol tutuş ve viraj performansı çok iyi diyorlar.

Ancak daha fazla bombeli olan şekli nedeniyle arka lastik Pilot Activ'e göre daha çabuk kayıyormuş.

Tabi dengeli frenleme yapılırsa böyle bir durum söz konusu değil. Sadece arka frene aniden yüklenildiğinde oluyormuş.

Şuradan bakabilirsin: "Pirelli Diablo Rosso Lastik İzlenimleri"
 
Katılım
15 Eki 2006
Mesajlar
87
yardımın için teşekkürler,şuan için kararım pilot activ den yana, gerçi daha 1 ay var lastikleri almama o zamana kadar biraz daha araştırıcam
 
Katılım
8 Haz 2013
Mesajlar
100
ben lastiklerden gayet memnunum hele orijinal lastikten sonra mükemmel ayrıca yere temas bölgesi michelin den daha geniş.
 
Katılım
24 Eki 2006
Mesajlar
433
Motosikleti
Benelli Trk702x, Honda Pcx125
Merhaba rkadaşlar, Cbr 250 ön ve arka sehpa için bana ulaşabilirsiniz
 
Katılım
24 Eki 2006
Mesajlar
433
Motosikleti
Benelli Trk702x, Honda Pcx125
Arka sehpa düşünüyorum açıkçası.. Resim vs varsa paylaşırmısın?

Paylaşıyorum hocam hemen.

---------- Mesajlar birleştirildi - 22:15 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:12 ----------

1098437_4522204872939_1265940617_n.jpg

59142_4522204632933_767130824_n.jpg


buyrun arkadaşlar ürünün resimleri bunlar. Elektrostatik boyalıdır
 
Katılım
22 Tem 2006
Mesajlar
129
Genelde tutarsız olmayan, eli yüzü düzgün ilanlar "1" gecede satılıyor. Ne hikmetse millette gece koyuyor ilanları, bunu henüz anlayabilmiş değilim :)

__ Zamanın varsa eğer şu ilan gidip görülmeye değer bence, fiyatıda hiç fena sayılmaz.

Çantaları demirleri memirleri falan düşersen 8700 TL civarına gelir ki 2013 çıkışlı beyaz için daha iyi fırsat 1-2 kez görmüşümdür :cat:

http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-honda-fiyat-indi-kemiksiz-pazarliksiz-cantali-beyaz-cbr250r-131933546/detay/

__ Istanbulda sadece su var ve bi haftadır duruyor, sebebi hakkında hiçbir fikrim yok :)

http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-honda-honda-cbr-250-132296684/detay/

Ilgınıze tesekkurler ama motor denızlı deymıs, gıdıp gorurum de pek anlamam :) ama denızlı plaka olaacak, sonucta Istanbul da kullanacagım, nasıl olur kı, bır sorun olur mu hıcbır fıkrım yok ?
 
Katılım
7 Şub 2012
Mesajlar
155
http://www.givi.com.my/CBR250R.html

arkadaşlar givi yan çanta demirini üretmiş bende cbr 250 varken çok aramıştım da bulamamıştım belki ilgilenen olur,

bidaha cbr 250 alırsam kesin yan çanta takarım hem çok kullanışlı hem bence çok şık duruyor

resmi de linkte mevcut aslında iyi bir kaynakçıya da yaptırılır ama nerden bulacaksın o kaynakçıyı :)
 
Katılım
24 Eki 2006
Mesajlar
433
Motosikleti
Benelli Trk702x, Honda Pcx125
http://www.givi.com.my/CBR250R.html

arkadaşlar givi yan çanta demirini üretmiş bende cbr 250 varken çok aramıştım da bulamamıştım belki ilgilenen olur,

bidaha cbr 250 alırsam kesin yan çanta takarım hem çok kullanışlı hem bence çok şık duruyor

resmi de linkte mevcut aslında iyi bir kaynakçıya da yaptırılır ama nerden bulacaksın o kaynakçıyı :)

Aramanıza hiç gerek yok, burada var :)
 
Katılım
20 Şub 2013
Mesajlar
390
http://www.givi.com.my/CBR250R.html

arkadaşlar givi yan çanta demirini üretmiş bende cbr 250 varken çok aramıştım da bulamamıştım belki ilgilenen olur,

bidaha cbr 250 alırsam kesin yan çanta takarım hem çok kullanışlı hem bence çok şık duruyor

resmi de linkte mevcut aslında iyi bir kaynakçıya da yaptırılır ama nerden bulacaksın o kaynakçıyı :)

İyi güzel hoş da tutunma demirlerini niye sökmüşler??? Hadi sökmüşler neden kapak mapak bişey takmamışlar??? İnce italyan detayları... :mrgreen:
 
Katılım
27 Tem 2013
Mesajlar
10
arkadaşlar 0 km motosiklet alırken nelere dikkat etmeliyiz. cbr 250 im kısa zaman sonra gelecek ve neler yapmam gerektiğini bilmiyorum.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst