Honda Honda CBR 250R Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
13 Mar 2013
Mesajlar
1,075
kim dedi burda 8000 devir üzeri çok güzel diye. 7 den aşşaya inemiyorum artık. çok eğlenceli.

Ben dedim :D

Maximum itis saglamak istiyorsan 7000 devir(max tork) ve 8500 devir (max guc) arasinda tutmalisin motoru.9000 binden sonra guc anlaminda gucunu kaybediyor dyno test sonclrna gore.

Güç konusunda doğru olabilir ama Top Speed yapmak istiyorsan mecbur 10.000 devire çıkacaksın.
 
Katılım
30 Tem 2013
Mesajlar
3
herkese meraba arkadaşlar. 2 motor arasında kararsız kaldım yardımcı olursanız sevınırım. yzf 2013 125 modeli ve cbr 250 2013 modeli arasında gidip geliyorum. ortalama ikisinin yakıt durumları nasıldır?
- Uzun süre nasipse kullanmak niyetindeyim. yzf 9.500 herşey dahil cbr 10.900 dediler. Cbr 250 için belirli bi hızı geçince titreşim sorunu var dediler cogu kişi bundan şikayetçi felanmış sizde nasıl durumlar? yzfnin görünüşü güzel ben buradayım diyor. güzel bi kıza benziyor ama içi boş gibi. cbr 250 en azından 250 cc bi üst kademe arada 1 bin tl kadar var düşünmüyor degilim.

son olarak sahip oldugunuz motora göre degilde karşılaştırma olarak bilgi verirseniz ona göre karar verip yakın zamanda almak niyetindeyim.
 
Katılım
3 Ara 2012
Mesajlar
2,176
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
herkese meraba arkadaşlar. 2 motor arasında kararsız kaldım yardımcı olursanız sevınırım. yzf 2013 125 modeli ve cbr 250 2013 modeli arasında gidip geliyorum. ortalama ikisinin yakıt durumları nasıldır?
- Uzun süre nasipse kullanmak niyetindeyim. yzf 9.500 herşey dahil cbr 10.900 dediler. Cbr 250 için belirli bi hızı geçince titreşim sorunu var dediler cogu kişi bundan şikayetçi felanmış sizde nasıl durumlar? yzfnin görünüşü güzel ben buradayım diyor. güzel bi kıza benziyor ama içi boş gibi. cbr 250 en azından 250 cc bi üst kademe arada 1 bin tl kadar var düşünmüyor degilim.

son olarak sahip oldugunuz motora göre degilde karşılaştırma olarak bilgi verirseniz ona göre karar verip yakın zamanda almak niyetindeyim.
ikiside çok sağlam kaliteli makinalar. yolda bırakmaz. yakıtları aynı hemen hemen . fark yok gibi.cbr de tork çok iyi hızlanması çok iyi yzf ye göre her yönden daha güçlü. tek sorun görüntü dimi:) yzf deki görüntü cbr de olsaydı yzf tarihe karışırdı.veya cbr deki motor yzf de olsaydı ve fiyatlar eşit olsaydı bu seferde cbr tarih olurdu görüntüden dolayı:)
görüntü olarak yzf bir adım önde; cbr de yakışıklı makina hakkını yemeyelim.cbr daha konforlu daha rahat selesi var . yzf de sen ve artçın bel ağrısı cbr ye göre daha fazla olucak. senin yerinde olsam kesinlikle cbr alırdım. aldımda çokta memnun kaldım. (bir zamanlar yfz aşığı olarak) yazıyorum bunları.şimdilerde ise yeni aşkım beni yeniden doğmuş gibi hayata bağlayan beyaz atım ile yelken açtım yollara bol şans...
 
Katılım
19 Eyl 2012
Mesajlar
1,247
Beyler CBR 250R' de yedeğe geçtiğimizi nasıl anlıyoruz. Motoru yeni aldım yeni yeni tanımaya çalışıyorum.
 
Katılım
19 Eyl 2012
Mesajlar
1,247
herkese meraba arkadaşlar. 2 motor arasında kararsız kaldım yardımcı olursanız sevınırım. yzf 2013 125 modeli ve cbr 250 2013 modeli arasında gidip geliyorum. ortalama ikisinin yakıt durumları nasıldır?
- Uzun süre nasipse kullanmak niyetindeyim. yzf 9.500 herşey dahil cbr 10.900 dediler. Cbr 250 için belirli bi hızı geçince titreşim sorunu var dediler cogu kişi bundan şikayetçi felanmış sizde nasıl durumlar? yzfnin görünüşü güzel ben buradayım diyor. güzel bi kıza benziyor ama içi boş gibi. cbr 250 en azından 250 cc bi üst kademe arada 1 bin tl kadar var düşünmüyor degilim.

son olarak sahip oldugunuz motora göre degilde karşılaştırma olarak bilgi verirseniz ona göre karar verip yakın zamanda almak niyetindeyim.

Kardeşim ben 1 hafta önce HONDA CBR 250R aldım. Honda CBF 150 vardı bende sattım bunu aldım. Gayet memnunum. Tork, Hız performansı mükemmel. Seni her şekilde memnun bırakacağnın garantisini verebilirm. YZF Daha çok sport bir motor. Belin ağrır arkadaşın dediği gibi. CBR ilk aldığımda 170 km yol yaptım. Gayet rahat geldim. Hiçbir yerimde ağrı yoktu. Kollarımada yük binmedi. Hız olarak 100 ün altına düşmüyorsun. 6. vites de 100-130 arası yolun eğimine göre hızın değişiyor ama 100 ün altına kesinlikle inme yok. YZF nin yaptığı son hız 130. Neticede 125 seni yolda yorar. ama CBR da sığıştığın an vites düşürüp asıldığın anda kaçma ihtimalin var. 125 de bunu yapamazsın arabaların kurbanı olursun korna sellektör başını ağrıtır. Hiç düşünme tercihin 250R olsun. Titreşim abartılacak kadar değil. Tek silindir sonuçta bu çift silinmdir bir motor değil. Haliyle yakıtı da sana avantaj sağlıyor. Segment atla artık. 125 lerde gezmeyi bırak. YZF 125 başlangıç için motora yeni başlayanlar için üretilmiş Acemiler için.
BEN OLSAYDIM;

YZF için alma nedenim : "Şehir içi kısa mesafede performans ve görüntü. Gözlerin üzerinde olacağı bir görüntü. Kırmızı ışıkta dikkat çekmesi. Yakıt 100 km de 2.8-3 litre. Son hız 130 (Arkadaşlarımda var dedikleri rakam bu.)

CBR 250R için alma nedenim : "Şehirler arası uzun mesafede tatmin edici güç, ve görüntü. Şehir içi kolay kullanım. Sele de ki rahatlık tam sport olmaması.

---------- Mesajlar birleştirildi - 14:33 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:25 ----------

Kardeş ikinci el aldım kullanım kılavuzu yokmuş. Aldığım adama sordum. Nerede bilmiyorum dedi.
 
Katılım
19 Şub 2010
Mesajlar
441
Beyler CBR 250R' de yedeğe geçtiğimizi nasıl anlıyoruz. Motoru yeni aldım yeni yeni tanımaya çalışıyorum.

ramcikcik kardeşim Motoru sana satan kişi söylemdi mi? Tek çizgi yanıp sönünce yedeğe geçer diye. Ayrıca Kullanma kılavuzunda tek çizgi yanıp sönmeye başladığında 1.4 lt yakıt kalmıştır. ibaresi mevcut. Yani motor ortalama 100 km 3.5 lt yakıyorsa diyelim; 3.5 lt ile 100 km gidiyorsa, 1.4 km ile kaç km gider?denklemimizi kuralım. 1.4x100/3.5=40 km gider. Zaten genelde motosikletlerde yedek 40 km otomobillerde 60 km. dir. Motorun da güzelmiş hani... Hayırlı olsun.
 
Katılım
19 Eyl 2012
Mesajlar
1,247
ramcikcik kardeşim Motoru sana satan kişi söylemdi mi? Tek çizgi yanıp sönünce yedeğe geçer diye. Ayrıca Kullanma kılavuzunda tek çizgi yanıp sönmeye başladığında 1.4 lt yakıt kalmıştır. ibaresi mevcut. Yani motor ortalama 100 km 3.5 lt yakıyorsa diyelim; 3.5 lt ile 100 km gidiyorsa, 1.4 km ile kaç km gider?denklemimizi kuralım. 1.4x100/3.5=40 km gider. Zaten genelde motosikletlerde yedek 40 km otomobillerde 60 km. dir. Motorun da güzelmiş hani... Hayırlı olsun.

Sayın GÜNTEKİN abim. Motoru aldığımız kişi ışık yandığında petrole giriyorum demişti :) tek diş yanıp söndüğünde demedi. bende arabalarda olduğu gibi ışık var sanıyorum. Kitapçığa bakmadım tam olarak. Teşekkürler, Allah herkesin gönlüne göre versin.
 
Katılım
5 Eyl 2011
Mesajlar
71
Sayın GÜNTEKİN abim. Motoru aldığımız kişi ışık yandığında petrole giriyorum demişti :) tek diş yanıp söndüğünde demedi. bende arabalarda olduğu gibi ışık var sanıyorum. Kitapçığa bakmadım tam olarak. Teşekkürler, Allah herkesin gönlüne göre versin.

bana motosiklet kullanmayı öğreten hocamın ilk laflarından biri şudur; "en iyi benzin depodaki benzin" tek çizgi yanıp sönmeye başladıktan sonra sakin kullanımda rahat 50km gidiyor fakat dediğimiz gibi "en iyi benzin depodaki benzin" bu yüzden ilk fırsatta doldurmakta yarar var ;)
 
Katılım
20 Şub 2013
Mesajlar
390
Sayın GÜNTEKİN abim. Motoru aldığımız kişi ışık yandığında petrole giriyorum demişti :) tek diş yanıp söndüğünde demedi. bende arabalarda olduğu gibi ışık var sanıyorum. Kitapçığa bakmadım tam olarak. Teşekkürler, Allah herkesin gönlüne göre versin.

1.4lt değil o 2,5lt filan... Türkçe kitapçıkta yanlış yazıyor :D Bir de bakımlar da 12.000km'de bir gösteriyor kitapçıkta o da 6000km'de bir :D (ingilizce kitapçığa göre böyle yani)
 
Katılım
19 Eyl 2012
Mesajlar
1,247
bana motosiklet kullanmayı öğreten hocamın ilk laflarından biri şudur; "en iyi benzin depodaki benzin" tek çizgi yanıp sönmeye başladıktan sonra sakin kullanımda rahat 50km gidiyor fakat dediğimiz gibi "en iyi benzin depodaki benzin" bu yüzden ilk fırsatta doldurmakta yarar var ;)

Evet ilk fırsatta doldurmak gerekiyor. Fakat uzun yolda bu yanıp sönen uyarının da ne kadar götürdüğünü bilmek lazım ona göre benzinliğe yanaşırız :)
 
Katılım
27 Tem 2013
Mesajlar
10
bugün itibariyle siyah honda cbr 250r almış bulunmaktayım. yalnız teslimat eylülde yapılacakmış. şuan için beklemedeyiz.
 
Katılım
27 Ocak 2012
Mesajlar
205
Arkadaşlar Merhaba,
Geçen seneden beri pek aktif takılmıyorum ancak beni tanıyanlar vardır içinizde. Geçen sene 2012 Nisan ayında aldığım CBR 250 motorumu satıyorum. Tricolor 6300 km de. Kaza vs kesinlikle yok. Ben motoru uzun yolda kullanmayı sevdiğim için orjinal givi topcase ve çanta demiri mevcut. Bir de koruma takozları mevuct. Onun dışında ekstra hiçbirşeyi yok. Sahibindene de baktığımızda 9.000 tl den aşağı neredeyse motor yok. Ben çantasıyla birlikte 9.000 tl satıyorum. Samsun'da ikamet ediyorum. İlgilenen arkadaşlar olursa mesaj atın veya direk yazın. Özelden telefon no verebilirim ona göre konuşuruz. Herkese iyi günler.
 
Katılım
17 Ocak 2009
Mesajlar
1,141
Motosikleti
Honda Crf250L
Arkadaşlar Merhaba,
Geçen seneden beri pek aktif takılmıyorum ancak beni tanıyanlar vardır içinizde. Geçen sene 2012 Nisan ayında aldığım CBR 250 motorumu satıyorum. Tricolor 6300 km de. Kaza vs kesinlikle yok. Ben motoru uzun yolda kullanmayı sevdiğim için orjinal givi topcase ve çanta demiri mevcut. Bir de koruma takozları mevuct. Onun dışında ekstra hiçbirşeyi yok. Sahibindene de baktığımızda 9.000 tl den aşağı neredeyse motor yok. Ben çantasıyla birlikte 9.000 tl satıyorum. Samsun'da ikamet ediyorum. İlgilenen arkadaşlar olursa mesaj atın veya direk yazın. Özelden telefon no verebilirim ona göre konuşuruz. Herkese iyi günler.

çanta ve demirini ayrı satmayı düşünür müsün?
 
Katılım
30 Tem 2013
Mesajlar
5
merhaba ilk motorumu almak isiyorum uzun zamandır araştırıyorum kesinlikle hız yapmak için kullanmayacağım ama güzel de bir motor olsun istiyorum motor için anladığım kadarıyla fizik de önemli 184 boy 68 kgyum yeni başlamak için nasıl bir motor uygun olur?scooter tarzı olanlardan istemiyorum honda cbr serisi hoşuma gitti araştırırken nasıldır günlük kullanım için nasıldır sonbahar ilkbahar da günde en fazla 30km yapacak şekilde kullanacam ilk başta daha sonra değiştirebilirim fikrimi ve motorla 8km uzaktaki okuluma gitsem bu beni çok yorar mı yada etkiler mi merak ediyorum tecrübelilerden yardım bekliyorum sağolun
 
Katılım
27 Haz 2012
Mesajlar
1,133
Evet ilk fırsatta doldurmak gerekiyor. Fakat uzun yolda bu yanıp sönen uyarının da ne kadar götürdüğünü bilmek lazım ona göre benzinliğe yanaşırız :)

Işık Yanıp sönmeye başladığı an Benzin istasyonuna Yanaştım. 10,700 Litre benzin aldı. Depoda 13 Litre olduğuna göre? 2,3 litre benzin var demektir:) sakin kullanırsan 70-80 km gider.
 
Katılım
27 Ocak 2012
Mesajlar
205
Merhaba, motoru çantasız almak isteyen olursa neden olmasın. Hatta çantayı ve demiri ayrı satamam diye motoru çantasız isteyene vermek istemiyordum. İrtibatta olalım, buranın disından satsam bile çantayı satabilirim tabiki de. Bu arada motorun fotograflarını eklerim aksam. Gerçi profildeki motor ama önceki mesajlarımdan da çantası halı muhtemelen vardır :) yine de ekleyeceğim.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst