Honda Honda CBR 250R Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
13 Nis 2012
Mesajlar
534
[/COLOR]avcagatay kardeşim bugün bana özelden mesaj atmış aynen bana attığı mesajı burada paylaşıyorum .


saolsun bilgilendirdi. açıkcası mesajı okuyunca çok şaşırdım. zaten kendime güvenim yoktu tipimle ilgili bu mesajdan sonra iyice kendime olan güvenimi kaybettim kızlar sanıyorum bana hayabusa kadar uzak olmaya devam edicekler.
kızın biri yazmış tanımam etmem facebookta demişki bazı abiler motosikletlerine yakışmıyorlar .
tamam doğrudur yakışmıyor olabilirler.
kızda suç yok aslında
uğur topçu denen (TOP) onuda tanımam etmem benim bu sitede paylaştığım resimimi selda öztürk denen şahısın duvarında paylaşıvermiş. kızda sonra iyk demiş
özellikle o uğur topçu denen şahıs kıza yalakalık etmek için hemen nerden buldun resimimide orada paylaştın.ss olarak ve paylaştıkları resimimi atıyorum
http://img24.imageshack.us/img24/9496/201305261522111.jpg
https://www.facebook.com/selda.ozturk.79
sonuçta bu resim burada paylaşılır burda kalır .bende anasının resimini burda paylaşıp yorummu yapmalıyız ? her iki şahısıda tanımıyorum.
siz siz olun resim paylaşmayın benim gibi tipsiz iseniz sonra millete benim gibi sakız olmayın bundan sonra resim atmıyorum bu siteye saygılar.
Ne çektin bee Orhan :mrgreen:
 
Katılım
2 Ağu 2012
Mesajlar
641
[/COLOR]avcagatay kardeşim bugün bana özelden mesaj atmış aynen bana attığı mesajı burada paylaşıyorum .


saolsun bilgilendirdi. açıkcası mesajı okuyunca çok şaşırdım. zaten kendime güvenim yoktu tipimle ilgili bu mesajdan sonra iyice kendime olan güvenimi kaybettim kızlar sanıyorum bana hayabusa kadar uzak olmaya devam edicekler.
kızın biri yazmış tanımam etmem facebookta demişki bazı abiler motosikletlerine yakışmıyorlar .
tamam doğrudur yakışmıyor olabilirler.
kızda suç yok aslında
uğur topçu denen (TOP) onuda tanımam etmem benim bu sitede paylaştığım resimimi selda öztürk denen şahısın duvarında paylaşıvermiş. kızda sonra iyk demiş
özellikle o uğur topçu denen şahıs kıza yalakalık etmek için hemen nerden buldun resimimide orada paylaştın.ss olarak ve paylaştıkları resimimi atıyorum
http://img24.imageshack.us/img24/9496/201305261522111.jpg
https://www.facebook.com/selda.ozturk.79
sonuçta bu resim burada paylaşılır burda kalır .bende anasının resimini burda paylaşıp yorummu yapmalıyız ? her iki şahısıda tanımıyorum.
siz siz olun resim paylaşmayın benim gibi tipsiz iseniz sonra millete benim gibi sakız olmayın bundan sonra resim atmıyorum bu siteye saygılar.

abi saçmalama tiple sevgi yürümüyo gerçekten ne kızlar var çok güzel ama 2 gün yanında kalamazsın konuşmalarından davranışlarından, varolan en güzel şey düzgün adam olmak sen boşver şu güven konusunu takma, bazı insanlar başkalarının şevklerini kırarak zevk alıyor resmen, bu hayatta kendin için yaşa başkası ne düşünmüş affedersin dittir et.
Şikayet etme ve yasal hakların konusunda sonuna kadar gidebilirsin ama bu işten ne çıkar tamda bilemiyorum. Böyle insanları eşşek sudan gelinceye kadar döveceksin. o ''topçu''yu akıllandırmak lazım. ( bunu yapmak her ne kadar medenice olmasa da bazı insanlar bundan anlıyor, garip bi şekilde popiler olma çabaları falan. ben de bu konuda hassasım gaza geldim bak.)
 
Katılım
9 Haz 2012
Mesajlar
1,021
benim sattıgım siyah cbr yine ufakta olsa bi kaza yapmış bi tarafın bütün grenajları ve egzoz koruması gitmiş
satalı 3 defa kaza yapmış 2 defa ayaklık üzerinde devrilmiş
bu motoru üreten çinli kesin cenabetti
dün motorcuda gördüm yine cogu granajı kırık şekilde
 
Katılım
15 Eki 2011
Mesajlar
265
Orhan ben yazdım bişeyler bunlara, tipi sktret, tipe, paraya gelen hatun hiç gelmesin abi, elin ayağın tutuyorsa, sakat değilsen, sağlıklıysan daha ne isteyeceksin ki?
 
Katılım
14 Mar 2013
Mesajlar
434
[/COLOR]avcagatay kardeşim bugün bana özelden mesaj atmış aynen bana attığı mesajı burada paylaşıyorum .


saolsun bilgilendirdi. açıkcası mesajı okuyunca çok şaşırdım. zaten kendime güvenim yoktu tipimle ilgili bu mesajdan sonra iyice kendime olan güvenimi kaybettim kızlar sanıyorum bana hayabusa kadar uzak olmaya devam edicekler.
kızın biri yazmış tanımam etmem facebookta demişki bazı abiler motosikletlerine yakışmıyorlar .
tamam doğrudur yakışmıyor olabilirler.
kızda suç yok aslında
uğur topçu denen (TOP) onuda tanımam etmem benim bu sitede paylaştığım resimimi selda öztürk denen şahısın duvarında paylaşıvermiş. kızda sonra iyk demiş
özellikle o uğur topçu denen şahıs kıza yalakalık etmek için hemen nerden buldun resimimide orada paylaştın.ss olarak ve paylaştıkları resimimi atıyorum
http://img24.imageshack.us/img24/9496/201305261522111.jpg
https://www.facebook.com/selda.ozturk.79
sonuçta bu resim burada paylaşılır burda kalır .bende anasının resimini burda paylaşıp yorummu yapmalıyız ? her iki şahısıda tanımıyorum.
siz siz olun resim paylaşmayın benim gibi tipsiz iseniz sonra millete benim gibi sakız olmayın bundan sonra resim atmıyorum bu siteye saygılar.

hocam önce o eski görünümlü kot pantolondan kurtulacaksın. gideceksin paraya kıyıp kaliteli bir pantolon alacaksın. biraz kirli sakal bırakacaksın, saçları da ona göre ayarlayacaksın biraz uzatman lazım. kasktan çıktığında çok dağılmayacak şekilde. üstüne montunu geçirip dizlikleri takacaksın. shark kaskın var zaten onun karizması ayrı.

tipsiz diye bişey yoktur. bakımsız ya da kendine bakmayı bilmeyen vardır. her erkek fazlasıyla karizmatik olabilir istediği zaman. biraz çaba harcamak lazım ama :) böyle 120 kilo göbekli falan olsan anlayacağım bir nebze ama bence kendine tipsiz diyecek bir durumun yok yani.
 
Katılım
27 Haz 2012
Mesajlar
1,133
Öldümde geldim anasını satayım. Bu motorun ayaklıktan bi qün ucacğını biliyodum. dün aksam motoru park ettim. her zamanki gibi garaja ayaktan kurtulur mu namussuz .. Kendimi siper ettim attım kendımı motorun altına dizimde dizliklerle var gücümle yakaladım motoru. ben itiyom o geri geliyo ben itiyom o geri geliyo benımle sevişmeye ne kadar meraklıymıs motorumda haberim yokmuş. aynalar açık olduğu için sol aynayı ufacık çizdik bununla kurtardım şükür :D
 
Katılım
14 Mar 2013
Mesajlar
434
Öldümde geldim anasını satayım. Bu motorun ayaklıktan bi qün ucacğını biliyodum. dün aksam motoru park ettim. her zamanki gibi garaja ayaktan kurtulur mu namussuz .. Kendimi siper ettim attım kendımı motorun altına dizimde dizliklerle var gücümle yakaladım motoru. ben itiyom o geri geliyo ben itiyom o geri geliyo benımle sevişmeye ne kadar meraklıymıs motorumda haberim yokmuş. aynalar açık olduğu için sol aynayı ufacık çizdik bununla kurtardım şükür :D

ayaklığa dikkat etmek lazım bunun ayaklığı motoru baya dik tutuyor. özellikle aşağı eğimli yerlerde park etmemek lazım. ayaklığın denk geldiği yerin de bombeli olmaması gerekiyor.
 
Katılım
9 Haz 2012
Mesajlar
1,021
benim sattıgım siyah cbr yine ufakta olsa bi kaza yapmış bi tarafın bütün grenajları ve egzoz koruması gitmiş
satalı 3 defa kaza yapmış 2 defa ayaklık üzerinde devrilmiş
bu motoru üreten çinli kesin cenabetti
dün motorcuda gördüm yine cogu granajı kırık şekilde
z3ic.jpg


cvld.jpg
 
Katılım
4 Eki 2012
Mesajlar
47
[/COLOR]avcagatay kardeşim bugün bana özelden mesaj atmış aynen bana attığı mesajı burada paylaşıyorum .


saolsun bilgilendirdi. açıkcası mesajı okuyunca çok şaşırdım. zaten kendime güvenim yoktu tipimle ilgili bu mesajdan sonra iyice kendime olan güvenimi kaybettim kızlar sanıyorum bana hayabusa kadar uzak olmaya devam edicekler.
kızın biri yazmış tanımam etmem facebookta demişki bazı abiler motosikletlerine yakışmıyorlar .
tamam doğrudur yakışmıyor olabilirler.
kızda suç yok aslında
uğur topçu denen (TOP) onuda tanımam etmem benim bu sitede paylaştığım resimimi selda öztürk denen şahısın duvarında paylaşıvermiş. kızda sonra iyk demiş
özellikle o uğur topçu denen şahıs kıza yalakalık etmek için hemen nerden buldun resimimide orada paylaştın.ss olarak ve paylaştıkları resimimi atıyorum
http://img24.imageshack.us/img24/9496/201305261522111.jpg
https://www.facebook.com/selda.ozturk.79
sonuçta bu resim burada paylaşılır burda kalır .bende anasının resimini burda paylaşıp yorummu yapmalıyız ? her iki şahısıda tanımıyorum.
siz siz olun resim paylaşmayın benim gibi tipsiz iseniz sonra millete benim gibi sakız olmayın bundan sonra resim atmıyorum bu siteye saygılar.

yaw güzel kardeşim, kardeşim diyorum bak, ne alakası var, kaplan gibi motorun var altında (beyaz bengay artık) aslan gibi adamsın, bazı abilere motor yakışmıyo ne abi, hem ne derlerse desinler ergen onlar justin bieber, bira sigara şuan hayatlarındaki en büyük keyif, ne anlasınlar bizim ışıkta nokta olup arkada bıraktığımız arabalar gibi bütün gereksiz duyguları geride bırakmamızı, hem motorcu adam müzisyen adam gibidir, centilmendir yayaya yol verir filan, (hem motorcu hem hem müzisyense tadından yenmez-beni gibi :flower:) boşver bu ergenleri, bide son bişey diycem, motorun yanında durupta foto çektirmeyin abi herkeze söylüyorum çektiğiniz fotoğraflara biraz orjinallik katın yani fotoğraf gibi değilde anlık bi duruşu bi bakışı yansıtsın, (buda tavsiyedir sadece motor için değil tüm face fotoğrafları için) burdaki herkezi dostum olarak görüyorum, sizi üzen beni üzmüş olur, o yüzden sürdürtmesinler cıbırlarımızı üstlerine, egsoz sesimizle boğarız :pl:
 
Katılım
17 Haz 2012
Mesajlar
3,797
[/COLOR]avcagatay kardeşim bugün bana özelden mesaj atmış aynen bana attığı mesajı burada paylaşıyorum .


saolsun bilgilendirdi. açıkcası mesajı okuyunca çok şaşırdım. zaten kendime güvenim yoktu tipimle ilgili bu mesajdan sonra iyice kendime olan güvenimi kaybettim kızlar sanıyorum bana hayabusa kadar uzak olmaya devam edicekler.
kızın biri yazmış tanımam etmem facebookta demişki bazı abiler motosikletlerine yakışmıyorlar .
tamam doğrudur yakışmıyor olabilirler.
kızda suç yok aslında
uğur topçu denen (TOP) onuda tanımam etmem benim bu sitede paylaştığım resimimi selda öztürk denen şahısın duvarında paylaşıvermiş. kızda sonra iyk demiş
özellikle o uğur topçu denen şahıs kıza yalakalık etmek için hemen nerden buldun resimimide orada paylaştın.ss olarak ve paylaştıkları resimimi atıyorum
http://img24.imageshack.us/img24/9496/201305261522111.jpg
https://www.facebook.com/selda.ozturk.79
sonuçta bu resim burada paylaşılır burda kalır .bende anasının resimini burda paylaşıp yorummu yapmalıyız ? her iki şahısıda tanımıyorum.
siz siz olun resim paylaşmayın benim gibi tipsiz iseniz sonra millete benim gibi sakız olmayın bundan sonra resim atmıyorum bu siteye saygılar.
Abi saçmalama Allah aşkına. Dışarı çık bak bakiyim 10 erkekten 9 undan daha yakışıklısındır . O kızı biyerde birgün bi si.. erler bidaha bütün erkekler brad pitt gibi gelir . O top mudur nedir sırf kıza yavşamak için aklınca bişeyler yapıyor . Bu konuda şiddete karşı değilim , temiz dövülür . Hatta keşke bursada olsada bende gelsem o derece nefret ediyorum bu tip yavşaklardan . Tüm sinirimi çıkarırdım üzerinden . Abi bak yaşım senden küçük emin ol öyle kendine haksızlık ediyorsun , önemli olan iç güzellik o tip kızlardan zaten hayır gelmez . Brad pitt bekliyorlar johny sins geliyor alıp götürüyor bunları :). Bu arada herkezden özür dilerim +18 konuştum biraz .:) Sinirlendim yahu .
 
Katılım
14 Mar 2013
Mesajlar
434
akşam yine istanbul yolculuğu var. son 40 günde 6. gidişim olacak. yeni çene açılmaz kaskımı denicem bakalım rüzgar sesi azalacak mı.

şaka bir yana yaz başladığından beri 10 000 km devirmişim. insan üstünden inmek istemiyor alıştı mı bu meretin :)
 
Katılım
2 Ağu 2012
Mesajlar
641
yarın saat 2'de Bostancı sahildeki Çamlık kafede buluşuyoruz ve şuan gelenler;

ormankebabi
cemerol88
kakare
tugfox (kesin değil)

Gelebilecek herkesi bekliyoruz, duruma göre ordan biyerlerede gidebiliriz...
 
Katılım
17 Haz 2012
Mesajlar
3,797
motorum şuan 150 km de. genelde 5.500 -6000 devir gibi kullanıyorum ara ara 7000- 7500 devire çıkartıyorum 1-2 saniye sadece tabiricaizse sağır kalmasın diye . Sizce doğrumu yapıyorum ?
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst