Honda Honda CBR 250R Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
19 Mar 2013
Mesajlar
47
Aynı sorunu yaşıyordum egzantirik gergisini değiştirdiler.Ustalara söyleyin izmir yükelişi arasınlar ustalarıyla görüşsünler cbr 250 nin egzantrik gergiini değiştirmişsiniz desinler anca öyle anlatabileceksiniz.Kurtuldum artık o sesten motoruma huzurla biniyorum :)

Kardeş iyi oldu söylediğin, sağolasın. Tire servisinin sözüne inansak motorun zırıltısıyla uğraşacağız daha. Daha önce planladığım 1000 bakımına yarın gidiyorum. Kuşadası Mnr'de servis bakımını yaptıracağım. Onlara da söyleyeyim ilgilensinler kurtulayım şu sesten artık.

Ayrıca kitapçığı kaybettim. Artçılı ve artçısız lastik hava basınçlarının idealini paylaşırsanız sevinirim arkadaşlar. Daha hiç lastik hava basınçlarını kontrol etmedim :)
 
Katılım
13 Mar 2013
Mesajlar
1,075
merhaba kocaeli topiğinde bir türlü karşılaşamadık malesef. Benim 250 likte ben kapladım yanları karbon görüşürsek inceleyebilirsin fikir edinirsin bana sorarsan vakit kaybetmeden yaptır derim çok hoş hava katıyor motora. Kapladığım zaman foto çekmiştim buyur

http://imageshack.us/a/img854/4740/nht3.jpg

http://imageshack.us/a/img825/5269/nht5.jpg

Merhaba Nihat abi, seni Kocaeli başlığından takip ediyorum ancak ikili muhabbetimiz olmamıştı şimdiye kadar.
Biraz da hayıflanıyorum sana. Cumartesi günleri vs gezmek için Kocaeli'den birilerini çağırıyorsun ama çalıştığım için sana katılamıyorum ve üzülüyorum.

İnşallah bir Pazar günü veya diğer günler 19:00 sonrası müsait olursun da görüşürüz.

Yalnız fotoğrafları göremedim. Rica etsem tekrar yükleyebilir misin?

Ayrıca Kocaeli gurubumuz çok iyi olmaya başladı. Son buluşmamızda 9 motosiklet güzel bir Yuvacık turu attık. Hem de 4 banko arkadaşın motosikletsiz gelmesine rağmen.
Şu an grubumuz 15 net, ekstralarla birlikte 20 kişilik filan oluyor. Seni de en kısa zamanda aramızda görmeyi isteriz :)

En azından yıllık iznin süresince Kocaeli'deyken buluşup birlikte gazlayabiliriz :)

Bu arada ben de yarın Maslak, Ahi Evran Caddesi, Polaris Plaza Bosch'a eğitime gideceğim. Eğitim saat 16:00'da bitecekmiş. İstanbul'daysan ve bu güzergaha yakınsan görüşmek, tanışmak isterim.

---------- Mesajlar birleştirildi - 22:18 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:05 ----------

Resimler şimdi açıldı. Sanırım evdeki netin kalitesizliğinden resimler açılmamıştı.

Mükemmel olmuş abi. Ben de tam olarak bunu yapmak istiyorum. Bi de arka çamurluk olabilir.

Sen kendin mi yaptın? Ne kadara mal oluyor?
 
Katılım
20 Ocak 2011
Mesajlar
1,573
Merhaba Nihat abi, seni Kocaeli başlığından takip ediyorum ancak ikili muhabbetimiz olmamıştı şimdiye kadar.
Biraz da hayıflanıyorum sana. Cumartesi günleri vs gezmek için Kocaeli'den birilerini çağırıyorsun ama çalıştığım için sana katılamıyorum ve üzülüyorum.

İnşallah bir Pazar günü veya diğer günler 19:00 sonrası müsait olursun da görüşürüz.

Yalnız fotoğrafları göremedim. Rica etsem tekrar yükleyebilir misin?

Ayrıca Kocaeli gurubumuz çok iyi olmaya başladı. Son buluşmamızda 9 motosiklet güzel bir Yuvacık turu attık. Hem de 4 banko arkadaşın motosikletsiz gelmesine rağmen.
Şu an grubumuz 15 net, ekstralarla birlikte 20 kişilik filan oluyor. Seni de en kısa zamanda aramızda görmeyi isteriz :)

En azından yıllık iznin süresince Kocaeli'deyken buluşup birlikte gazlayabiliriz :)

Bu arada ben de yarın Maslak, Ahi Evran Caddesi, Polaris Plaza Bosch'a eğitime gideceğim. Eğitim saat 16:00'da bitecekmiş. İstanbul'daysan ve bu güzergaha yakınsan görüşmek, tanışmak isterim.

---------- Mesajlar birleştirildi - 22:18 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:05 ----------

Resimler şimdi açıldı. Sanırım evdeki netin kalitesizliğinden resimler açılmamıştı.

Mükemmel olmuş abi. Ben de tam olarak bunu yapmak istiyorum. Bi de arka çamurluk olabilir.

Sen kendin mi yaptın? Ne kadara mal oluyor?

Teşekkürler ismail inş en kısa zamanda görüşürüz. yakında izine çıkıyorum uzun bir süre kocaelideyim kısmetse bir aksilik olmazsa bol bol vaktim olacak. Karbonu ben kendim kapladım uğraşmayı severim karbonuda forumdan bir arkadaştan aldım cbf150 topiğine takılır genelde nici garip ramazan abi. 2 metre falan almıştım yani baya bir fazla bu karbon hastalık bir yeri kaplamaya başlayınca birde elin alıştıysa her yeri kaplamak istiyosun. Ama çok kıvrım boşluk olan yerler güzel olmuyor mesela alt sakal çamurluk gibi birde buraların ek yerleri hava alıcak cbr hızlı motor atma yapabilir yada yıkarken sorun olabilir ama benim kapladığım yerlerin köşeleri hep içeride kaldığı için atma kopma olmuyor. Haftaya hafta sonu gölcükteyim inş müsait olursan görüşürüz tur atarız baya cbr görmeye başladım ben yollarda.
 
Katılım
13 Mar 2013
Mesajlar
1,075
Teşekkürler ismail inş en kısa zamanda görüşürüz. yakında izine çıkıyorum uzun bir süre kocaelideyim kısmetse bir aksilik olmazsa bol bol vaktim olacak. Karbonu ben kendim kapladım uğraşmayı severim karbonuda forumdan bir arkadaştan aldım cbf150 topiğine takılır genelde nici garip ramazan abi. 2 metre falan almıştım yani baya bir fazla bu karbon hastalık bir yeri kaplamaya başlayınca birde elin alıştıysa her yeri kaplamak istiyosun. Ama çok kıvrım boşluk olan yerler güzel olmuyor mesela alt sakal çamurluk gibi birde buraların ek yerleri hava alıcak cbr hızlı motor atma yapabilir yada yıkarken sorun olabilir ama benim kapladığım yerlerin köşeleri hep içeride kaldığı için atma kopma olmuyor. Haftaya hafta sonu gölcükteyim inş müsait olursan görüşürüz tur atarız baya cbr görmeye başladım ben yollarda.

Abicim sabırsızlıkla bekliyorum gelmeni. Bol bol gezeriz birlikte. Kocaeli'deyken vaktin olursa benim plastikleri de karbon kaplayabiliriz belki :)
 
Katılım
17 Tem 2008
Mesajlar
298
Katılım
10 Şub 2013
Mesajlar
65
Beni Kartal Konşuk motorda uyardılar dışarda bekleyin, içersi yasak diye :)

bende oraya servisi gidiorm onu herkese yapıyorlar nedenıde cok acık -usta onu nıe ole yaptın bunu nıye nasıl yapıon boyle yapsak bısey olurmu - gibisinden bı dunya soru sorun var bende dahıl o yuzden adamlar ıslerını yapamıyolar gayet dogru bı cözüm bulmuslar bence

---------- Mesajlar birleştirildi - 02:57 ---------- bir önceki mesaj zamanı 02:53 ----------

bu arada zincir yagı ne kullanıyorsunuz bılıorm cok konusu acıldı bunun fakat bulamadım bende würth vardı acıkcası hıc memnun kalmadım dıyebılırım tabı bende yanlıs yaglamıs olabılırm sızler hangı markaları kullanıyorsunuz ve tavsiye edersiniz?
 
Katılım
20 Şub 2013
Mesajlar
390
bende oraya servisi gidiorm onu herkese yapıyorlar nedenıde cok acık -usta onu nıe ole yaptın bunu nıye nasıl yapıon boyle yapsak bısey olurmu - gibisinden bı dunya soru sorun var bende dahıl o yuzden adamlar ıslerını yapamıyolar gayet dogru bı cözüm bulmuslar bence

---------- Mesajlar birleştirildi - 02:57 ---------- bir önceki mesaj zamanı 02:53 ----------

bu arada zincir yagı ne kullanıyorsunuz bılıorm cok konusu acıldı bunun fakat bulamadım bende würth vardı acıkcası hıc memnun kalmadım dıyebılırım tabı bende yanlıs yaglamıs olabılırm sızler hangı markaları kullanıyorsunuz ve tavsiye edersiniz?

Motul C4 kullanıyorum, memnunum. İyi yapışıyor, temizlemesi biraz uğraştırıyor. Çok uzun süre 500km+ sorunsuz kullandığım oldu. Suya dayanıklı ama etrafta tüy döken hayvan toz, toprak çoksa bunlar da hemen yapışıyor.

Zincirin yan taraflarını yağlama işini biraz salladım en son, yağsız kalan yerler son yağmurda paslanma yaptı :/

---------- Mesajlar birleştirildi - 09:36 ---------- bir önceki mesaj zamanı 09:29 ----------

Bence Honda'nın karbon kaplamalı parçaları Cem Yılmaz'ın tabiri ile çok janjanlı olmuş :mrgreen: Diğer kaplama parçalar cilasız olduğundan herhalde çok daha güzel gözüküyor.
 
Katılım
15 Mar 2009
Mesajlar
22
arkadaşlar motoru aldığınızda hazır kurulu şekilde mi alıyorsunuz yoksa orada başında kalıp kurulumuna bakıyor musunuz veya kurulumu için ayrıyeten bir para veriyor musunuz?
 
Katılım
27 Haz 2012
Mesajlar
1,133
Eskişehirden Arkadasım Bursaya gitti benım motosikletimi getirmek için. Kurulum İçin hiç bi ücret alınmamıs. 1 saat içinde motosikleti hazırlayıp teslim etmişler tüm evrakları ile birlikte.
 

tuc

Katılım
19 Tem 2012
Mesajlar
526
bizim motorların aynaları felan takılı olmuyor sadece sanırım geriye kalanı bütün halinde geliyor.satın aldıktan sonrada akü suyunu koyuyolar marşa basıyorlar bitti gitti :)
 
Katılım
21 Haz 2013
Mesajlar
12
Arkadaşlar merhabalar,

Yaklaşık 1 ay önce ikinci el bir 2012 model CBR 250r aldım. Zincir oldukça kötü durumda. Temizliğini/yağlamasını yapmak için arka sehpa almayı düşünüyorum. Motoru Ankara Kawasaki bayii Ulusan'a götürdüm ve orda takıp takılmayacağını kontrol ettik. Bu arka sehpa için tekerin yanına takılan vidaların girebileceği bir yuva yok motorun üzerinde. CBR 600 kullanan bir arkadaşın sehpasını denedik, arka sehpa zaten o aparat olmadan mümkün değil. Ön sehpa belki olabilir dedik (arka teker için) ama o da 1-2 cm büyük geldi.

Şimdi sorum bu sehpayı kullanan arkadaşlar nasıl halletti onu detaylıca anlatabilirseniz sevinirim. Siparişi internetten mi verdiniz yoksa sanayiden/mağazadan mı aldınız? İnternette her modele uygun yazmışlar ancak dediğim gibi CBR 600 için olan uymadı alıp elimde kalmasından korkuyorum.

Bir de Ankara'da nerde yaptırabilirim paylaşabilecek olan varsa şimdiden teşekkürler. Haftasonu alabilirsem çok güzel olur :)
 
Katılım
25 Mar 2013
Mesajlar
192
Arkadaşlar merhabalar,

Yaklaşık 1 ay önce ikinci el bir 2012 model CBR 250r aldım. Zincir oldukça kötü durumda. Temizliğini/yağlamasını yapmak için arka sehpa almayı düşünüyorum. Motoru Ankara Kawasaki bayii Ulusan'a götürdüm ve orda takıp takılmayacağını kontrol ettik. Bu arka sehpa için tekerin yanına takılan vidaların girebileceği bir yuva yok motorun üzerinde. CBR 600 kullanan bir arkadaşın sehpasını denedik, arka sehpa zaten o aparat olmadan mümkün değil. Ön sehpa belki olabilir dedik (arka teker için) ama o da 1-2 cm büyük geldi.

Şimdi sorum bu sehpayı kullanan arkadaşlar nasıl halletti onu detaylıca anlatabilirseniz sevinirim. Siparişi internetten mi verdiniz yoksa sanayiden/mağazadan mı aldınız? İnternette her modele uygun yazmışlar ancak dediğim gibi CBR 600 için olan uymadı alıp elimde kalmasından korkuyorum.

Bir de Ankara'da nerde yaptırabilirim paylaşabilecek olan varsa şimdiden teşekkürler. Haftasonu alabilirsem çok güzel olur :)
internette her modele uyar denilen cinste olanların kulakcıkları ayarlanabiliyor ve arkada bir yuva olmasına gerek yok L parçası var direk tekeri tutan o demir parçanın altına koyup kaldırırsın kaymaması için kauçuk olur ustunde o L profilide tutulacak yere göre ayarlayabiliyorsun ben o şekilde kullanıyorum
 
Katılım
21 Haz 2013
Mesajlar
12
internette her modele uyar denilen cinste olanların kulakcıkları ayarlanabiliyor ve arkada bir yuva olmasına gerek yok L parçası var direk tekeri tutan o demir parçanın altına koyup kaldırırsın kaymaması için kauçuk olur ustunde o L profilide tutulacak yere göre ayarlayabiliyorsun ben o şekilde kullanıyorum

http://www.gungormotor.com/Bike-Lift-FS-10-On-Sehpa,PR-1040.html

Şöyle bir şey uyar mı mesela? Bir de 200 TL fiyatı var bunların çok pahalı geldi açıkcası.
 
Katılım
26 Mar 2012
Mesajlar
512
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Arkadaşlar merhabalar,

Yaklaşık 1 ay önce ikinci el bir 2012 model CBR 250r aldım. Zincir oldukça kötü durumda. Temizliğini/yağlamasını yapmak için arka sehpa almayı düşünüyorum. Motoru Ankara Kawasaki bayii Ulusan'a götürdüm ve orda takıp takılmayacağını kontrol ettik. Bu arka sehpa için tekerin yanına takılan vidaların girebileceği bir yuva yok motorun üzerinde. CBR 600 kullanan bir arkadaşın sehpasını denedik, arka sehpa zaten o aparat olmadan mümkün değil. Ön sehpa belki olabilir dedik (arka teker için) ama o da 1-2 cm büyük geldi.

Şimdi sorum bu sehpayı kullanan arkadaşlar nasıl halletti onu detaylıca anlatabilirseniz sevinirim. Siparişi internetten mi verdiniz yoksa sanayiden/mağazadan mı aldınız? İnternette her modele uygun yazmışlar ancak dediğim gibi CBR 600 için olan uymadı alıp elimde kalmasından korkuyorum.

Bir de Ankara'da nerde yaptırabilirim paylaşabilecek olan varsa şimdiden teşekkürler. Haftasonu alabilirsem çok güzel olur :)

Ben yürüterek yağlıyorum biraz uğraştırıyor ama birde bazı demirlerde lastik olmuyor arka çatalı zedelememesi için bez falan dolaman sağlıklı olabilir çok pişman olan bi kaç tanıdığım var haberin olsun :)
 
Katılım
14 Nis 2013
Mesajlar
75
Katılım
2 Nis 2013
Mesajlar
65
Volkan, karbon fiber parçaları bayiden aldın mı yoksa muhtelif parçaları "sulu karbonfiber kaplama" tekniğiyle mi kaplattın?

Ben en çok kalitesiz siyah plastik olan yerleri karbon kaplatmak istiyorum.

Şöyle;
http://www.aksiyonwebtasarim.com/cbr250carbon.png

Ben de o dandik plastik siyah olan yerleri kaplamayı düşünüyorum. Photoshopla kaplama çalışmaları yapıyordum ki uğraşmaktan kurtuldum.
Photoshop dimi bu orjinal değil ? Çok başarılı olmuş.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst