Honda Honda CBR 250R Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
20 Şub 2013
Mesajlar
390
CANAVARI ALDIMM.... Şu anda Eskişehirde benı beklıyorrr.. Zafere sonsuz teşekkürlerimi sunarken. Motorun resımlerını cekmiş bana gönderdi an an çıldırdım resmen.böle bi güzellik olamaz böle bi tatlılık olmaz. aynısını zaferde söledi hadi hayırlısı Pazar saat :12:00da sevgilimle buluşacam :)

Hayırlı olsun. Kazasız, belasız sürüşler dilerim. :)
 
Katılım
19 Haz 2013
Mesajlar
95
bende 27 mayısta aldım motorumu arka dişlinin olduğu yerden değişik bir ses geliyordu servise götürdüm normal dediler 200km bindim bir başka ustaya götürdüm zincirin düzgün çalışmadığını söyledi bende honda türkiyeyi aradım durumu anlattım servis motorun kalacağını söyledi 5 gün kaldı ön dişli,arka dişli zincir başka bir motordan değiştirilerek denenmiş arka dişlinin bozuk olduğuna karar verildi ve yenisi ile değişti.
şimdilik iyi gibi alışmaya çalışıyorum
başka benim gibi sıkıntısı olan varmı acaba ??
 
Katılım
27 Haz 2012
Mesajlar
1,133
bende 27 mayısta aldım motorumu arka dişlinin olduğu yerden değişik bir ses geliyordu servise götürdüm normal dediler 200km bindim bir başka ustaya götürdüm zincirin düzgün çalışmadığını söyledi bende honda türkiyeyi aradım durumu anlattım servis motorun kalacağını söyledi 5 gün kaldı ön dişli,arka dişli zincir başka bir motordan değiştirilerek denenmiş arka dişlinin bozuk olduğuna karar verildi ve yenisi ile değişti.
şimdilik iyi gibi alışmaya çalışıyorum
başka benim gibi sıkıntısı olan varmı acaba ??
Motoru aldık. eskişehirde benı beklıyor. bende görüşlerimi açıklayacam tepesine çıkmak nasip olmadı daha.
 

tuc

Katılım
19 Tem 2012
Mesajlar
526
arkadaşlar manavgat motosiklet festivaline gitmeyi düşünen var mı (27-28-29-30 haziranda)
 
Katılım
16 Ara 2012
Mesajlar
195
Sağlam bir temizlik sonrası bir kaç foto ekleyeyim.
wkq9.jpg


nl0o.jpg


axxw.jpg


huzj.jpg


ieq3.jpg


f82z.jpg
 
Katılım
3 Ara 2012
Mesajlar
2,176
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
yarın sabah 6 da istanbul zeytinburnundan yola çıkıp sakarya kocaali ye geçicem oradan ortaköy açmabaşı karatoprak melen yapıcam önce denizde yüzüp sonra köye inip mangal yapıp akşam saat 8 gibi evde olucaz.gidiş geliş 600 km felan olucak.gelecek varmı?
 
Katılım
20 Şub 2013
Mesajlar
390
bende 27 mayısta aldım motorumu arka dişlinin olduğu yerden değişik bir ses geliyordu servise götürdüm normal dediler 200km bindim bir başka ustaya götürdüm zincirin düzgün çalışmadığını söyledi bende honda türkiyeyi aradım durumu anlattım servis motorun kalacağını söyledi 5 gün kaldı ön dişli,arka dişli zincir başka bir motordan değiştirilerek denenmiş arka dişlinin bozuk olduğuna karar verildi ve yenisi ile değişti.
şimdilik iyi gibi alışmaya çalışıyorum
başka benim gibi sıkıntısı olan varmı acaba ??

Ben. Gerçi beni sayma ben artık sallamıyorum. Koskoca Honda'nın yolda bırakacak hali yok ya :queen:
 
Katılım
1 Ara 2012
Mesajlar
263
bu ses olayı sadece cbr 250 de değil bütün motorlarda vardır belli devirlerde. bazısı duyulmayacak kadar az oluyor ondan farkedilmiyor. cbr da 6000 devire yakın bir rahatsızlık hissi veriyor sonra düzeliyor. hepsinde olmayabilir tabii ama çoğunda var diye biliyorum.

ayrıca düşük viteslerde ben yaşamadım sadece 4 vites ve üstünde yapıyor bunu. bu nedenle çok takacak birşey değil bence. 6000'de gitmezsin de 7000'de gidersin :)

---------- Mesajlar birleştirildi - 08:11 ---------- bir önceki mesaj zamanı 08:08 ----------



peki izmirde başka yetkili servisi yok mu bu hondanın? en azından teknik kısımlarda gitmeyiz yükselişe. benim şimdi zincire falan baktırmam lazım. 2. viteste gazdan elimi çekince tak diye bir ses geliyor onu sormam lazım mesela. motor fazla ısındığında ise debriyajı sıkıp boşta gibi giderken motor kısmından tık tık sesler geliyor 1 er saniye aralıklarla. zincirden gibi ama baktırmam lazım. yükseliş e gitmek istemiyorum buradaki yorumları okuduktan sonra. bornovada bir yere gösterdim o adam da anlamıyor gibi geldi.

2 vitesten elini çektiğinde gelen ses bende de var ama endişe edilcek birşey değil.1 ve 2. viteslerde dişli oranları çok yüksek olduğundan ve dişliler arasında boşluk olduğundan gazdan elinizi çektiğinizde dişli boşluğu itmeden frenlemeye geçtiği için ufak bir çarpma yaparak ses çıkartıyor.bunun teknik açıklaması budur.anlatamadıysam eğer özelden mesaj at biraz daha ayrıntılı yazayım.kısacası normal bi durum sorun kesnlkle değil.yığılmadan kaynaklanıyor da deneblr halk arasndaki söylemiyle.izmirde ödemişte var sanırım bildiğim kadaryla ama epeyce uzak.manisa var ödemişten daha yakındır tahminen.mecbur kalmadıkça yükselişe uğramayın derim

---------- Mesajlar birleştirildi - 01:28 ---------- bir önceki mesaj zamanı 01:25 ----------

Ben. Gerçi beni sayma ben artık sallamıyorum. Koskoca Honda'nın yolda bırakacak hali yok ya :queen:

aslında motorları yan yana gelerek ve birbirimizn motoruna binerek kıyaslamak ve sesleri ona göre ayırt etmek en mantıklısı yoksa ses kargaşası zor çözülür :D

---------- Mesajlar birleştirildi - 01:30 ---------- bir önceki mesaj zamanı 01:28 ----------

fosforlu turuncu kısımlar tuhaf kaçmış sanki biraz :thumright
 
Katılım
30 Nis 2008
Mesajlar
158
ön arka çamurluk üzerine kırmızı şerit çektim yakışmışmı? yorumlara göre ya söküp atıcam yada kalıcak.
[url]http://img594.imageshack.us/img594/8567/5gg2.jpg[/URL]

Uploaded with ImageShack.us

[url]http://img266.imageshack.us/img266/5717/dtpd.jpg[/URL]

Uploaded with ImageShack.us

[url]http://img823.imageshack.us/img823/3718/i2jz.jpg[/URL]

Uploaded with ImageShack.us
çamurluğa kırmızı şerit olmamış dostum

---------- Mesajlar birleştirildi - 01:47 ---------- bir önceki mesaj zamanı 01:34 ----------

CANAVARI ALDIMM.... Şu anda Eskişehirde benı beklıyorrr.. Zafere sonsuz teşekkürlerimi sunarken. Motorun resımlerını cekmiş bana gönderdi an an çıldırdım resmen.böle bi güzellik olamaz böle bi tatlılık olmaz. aynısını zaferde söledi hadi hayırlısı Pazar saat :12:00da sevgilimle buluşacam :)
hayırlı olsun kardeşim
 
Katılım
27 Haz 2012
Mesajlar
1,133
theplatoon;

abim inş bu hafta sonu qidecem hayrını görürüz. Allah Güle güle bınmeyı nasip eder. Eskişehirde Olan arkadas var ise bu hafta sonu eskişehirde olcam fazla kalmıcam ama 1 saat eskişehirde kalacam.
 
Katılım
16 Şub 2009
Mesajlar
2,377
Arkadaşlar şu 5500 devir sonrası motor bloğundan gelen zırıltı sinirimi bozmaya başladı. Konuyu araştırdığımda bazı motorlarda bu problem yokken bazı kişiler aynı durumdan müzdarip. Bu konuyu araştıran oldu mu? Servis durumun normal olduğunu söylüyor ama motordan motora değişiyorsa pek normal bir ses değil bu.

Aynı sorunu yaşıyordum egzantirik gergisini değiştirdiler.Ustalara söyleyin izmir yükelişi arasınlar ustalarıyla görüşsünler cbr 250 nin egzantrik gergiini değiştirmişsiniz desinler anca öyle anlatabileceksiniz.Kurtuldum artık o sesten motoruma huzurla biniyorum :)
 
Katılım
27 Haz 2012
Mesajlar
1,133
Beyler Bayanlar . Cbr 250 R leriniz nerede uykuda mı ?? Yapmıyomusunuz Gezi Eğlence Yol birşeyler?? Biraz Foto filan Koyunda Karnımız Doysun değil mi?
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst