- Katılım
- 27 Haz 2012
- Mesajlar
- 1,133
İnşallah Bu forumdan tanıştıqım kardeşim yarın motosikletimi almak ıcın Bursaya hareket edecek. Bursadan Eskişehire getirecek.Allah kaza bela vermez ise Cumartesi günü bende Karabükten Eskişehire gidip Motosikletimi Karabüke getircem Umarım bi terslik çıkmadan hayırlısı ile motoru alır sağ sağlim 450 kmlik yolu RODAJ YAPILCAK
qelirim. saygılar.


