Honda Honda CBR 250R Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
30 Nis 2008
Mesajlar
158
Mümkünse arak koltuğu çıkararak alttan içten fotolarını gösterebilir misiniz. Kendim yapmak istiyorum. İzmir'de bulamadım. Teşekkürler


Uploaded with ImageShack.us


Uploaded with ImageShack.us


Uploaded with ImageShack.us


Uploaded with ImageShack.us


Uploaded with ImageShack.us
arka koltuğu çıkardım ve alttan içten foto ları

---------- Mesajlar birleştirildi - 23:39 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:35 ----------



Uploaded with ImageShack.us
çok iyi bir temizleme spreyi..siyahı canlandırıyor ve parlatıyor..plastiği canlandırıyor..

---------- Mesajlar birleştirildi - 23:41 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:39 ----------

plastik aksamlarını besliyor
 
Katılım
16 Şub 2009
Mesajlar
2,377
Kappa TK731 soft yan çantalar yan bağlantı demiri olmaksızın takılabiliyor mu?
Videoda bir demir gözüküyor ama takmasakta olur heralde?
http://www.youtube.com/watch?v=jZ7aSBGaDeI
Bu çantaların böyle durması için ne yapmalıyız :D

---------- Mesajlar birleştirildi - 00:31 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:29 ----------


Sizde çanta demirleri varmı acaba videoda öyle gözüküyorda :)
http://www.youtube.com/watch?v=jZ7aSBGaDeI
 
Katılım
3 Eki 2012
Mesajlar
1,336
Burdan biri gaz sabitleyici (cruise control) almıştı galiba. Fiyatı hakkında bilgi verebilir mi? Birde link veya resim paylaşabilirse çok iyi olur.
 
Katılım
19 Haz 2011
Mesajlar
464
Arkadaşlar Trans Doğu Anadolu'm satılıktır. Bilginize :)
http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-honda-cbr-250r,kacmaz..kapali-garaj-ve-uzun-yol-motoru,cok-temiz,kars-121890024/detay/
 
Katılım
4 Nis 2013
Mesajlar
432
11lt bendizn 217km de bitti
şimdi çok bilmişler çıkıcak o ne ya 600lük mü falan
çok bilmişler test etmek isteyen varsa derince 60evler deyim
 

tuc

Katılım
19 Tem 2012
Mesajlar
526
Herkese merhaba.
kappa tk731 de yan demirler olmadan taktım bir kere. uzun yola gidemedim daha nasıl olacak tam bilmiyorum daha resimlerdeki gibi yerleştirmiştim bir keresinde ama burdan abimin biri alt taraflarınında iyi sabitlenmesi gerektiğini söyledi o yüzden lastiklerle artçı basamaklarının ordan geçirip sabitlemeyi düşünüyorum sıkıntı çıkaracağını sanmıyorum. çanta bir uzun gibi.artçı binince rahatsız olmuyor çantadan, ama çantanın arka tarafı sinyalleri taciz edermiş baktım çizilmeler olmuş onunda çözümü düşüneceğim. :)
Gaz sabitleyici olayıda şu şekilde gaz elçiğine takıyoruz uzun yolda gazı sürekli sıkmıyoruz gaz sabitleyiciyi ayarlayınca bileğimizin altına geliyor gazı sıkmak zorunda kalmıyoruz bence alınabilir zararı olmaz 15 tl filan heryerde iyi ayarlasanda motor çukurda felan hızı değişiyor ama bence faydalı birşey biraz düzlüğü bulunca elçiği sıkmayı bırakıp bilekle gaz verebiliyoruz.hız sabitleyicinin resmi yok malesef sonra bir ara yollarım
 

tuc

Katılım
19 Tem 2012
Mesajlar
526
11lt bendizn 217km de bitti
şimdi çok bilmişler çıkıcak o ne ya 600lük mü falan
çok bilmişler test etmek isteyen varsa derince 60evler deyim

sürekli şehiriçinde (kısa mesafeler) dipgaz gidilirse o miktarlarda yakıyor evet doğrudur uzun yolda yavaş kullanmayı deneyin farkı göreceksiniz.benim yaşadığım yerde sürekli dipgaz giderek (en uzak mesafe 5 km civarı) o civarlarda yaktırmayı bende başarmıştım :)
 
Katılım
15 Şub 2013
Mesajlar
935
arkadaşlar merhaba uzun süredir forumu takip ediyorum bende 2 hafta sonra inşallah cbr'me kavuşacağım. Cuma günü itibari ile kaporamı yatırıp motorun gelmesibi beklemeye başladım. Benim sizlere nacizane sorum şu olacak ben motoru Ankara'dan alacağım kendim Konya'da ikamet ediyorum sıfır alacağımız için plaka ruhsat Konya'dan yaptıracağız acaba Ankara'dan getirirken yolda bir çevirme filan olursa başımıza iş açılır mı bir cezai müeyyide olur mu bu konu hakkında bilgis olan arkadaşlar var mı? Şimdiden teşekkürler.
Hocam merak ettim Konya dan nieden almadınız

konyada 10500 diyorlar fiyat farkı var mı ankara ile?

bu arada güzel seçim şimdiden hayırlı olsun kazasız cezasız sürüşler..
 
Katılım
16 Şub 2009
Mesajlar
2,377
Herkese merhaba.
kappa tk731 de yan demirler olmadan taktım bir kere. uzun yola gidemedim daha nasıl olacak tam bilmiyorum daha resimlerdeki gibi yerleştirmiştim bir keresinde ama burdan abimin biri alt taraflarınında iyi sabitlenmesi gerektiğini söyledi o yüzden lastiklerle artçı basamaklarının ordan geçirip sabitlemeyi düşünüyorum sıkıntı çıkaracağını sanmıyorum. çanta bir uzun gibi.artçı binince rahatsız olmuyor çantadan, ama çantanın arka tarafı sinyalleri taciz edermiş baktım çizilmeler olmuş onunda çözümü düşüneceğim. :)
Gaz sabitleyici olayıda şu şekilde gaz elçiğine takıyoruz uzun yolda gazı sürekli sıkmıyoruz gaz sabitleyiciyi ayarlayınca bileğimizin altına geliyor gazı sıkmak zorunda kalmıyoruz bence alınabilir zararı olmaz 15 tl filan heryerde iyi ayarlasanda motor çukurda felan hızı değişiyor ama bence faydalı birşey biraz düzlüğü bulunca elçiği sıkmayı bırakıp bilekle gaz verebiliyoruz.hız sabitleyicinin resmi yok malesef sonra bir ara yollarım

Demirleri bizim motoa uyun mu acaba ?
Heralde demirleri takınca sinyallere değmez :)
 

tuc

Katılım
19 Tem 2012
Mesajlar
526
abi yanında demirleri gelmedi ve demirlerin bizim motora uygun olacağını sanmıyorum çünkü bizim motorlarda kuyruk grenajlarıda var videodaki motorda o yok.onun için bağlantı kemerleride koltuk altından geçebiliyor ama bizim motordaki grenajdan dolayı koltuk altından geçerken çok zorlanıyor plastik bayağı açılıyor ve koltuk zor kapanıyor.üzerinde çalışacağım bilgilendirme yaparım daha :)
 

tuc

Katılım
19 Tem 2012
Mesajlar
526
yok abi demir gelsede bizim motorlara zaten olmaz.soft çanta bile sıkıntılı bence çünkü bağlantı kemerlerinin koltuk altı bagajının ordan geçmesi gerekiyor ama zor kapanıyor kuyruk grenajlarından dolayı
 
Katılım
29 Tem 2012
Mesajlar
114
Kuşadası MNR MOTOR 2 haftadır motorumu qönderecek lafta. Bu hafta içinde gelecekti. Cumartesi günü telefonla görüştük. Bu aksam motoru Düzceye gönderiyoruz oradan Karabüke qelecek dedi tamam dedim. ( Allahtan KAPORA BIRAKMAMISIM) BUGUN ARADım. neymıs efendım düzceden qelecek adam qelmemıste bilmem neymıste. Lanet olsun dedim Motoru filan gönderme almıyorum dedim. Almadım motoruda. HEMŞEHRİ dedik qüvendık ama FOS çıktı. varsa oraya qiden sitemımı dile getirir. sözünde durar diyen bı arkadasımız vardı buradan. Çok süper sözlerinde durdular! 2 haftadır benı motorsuz bıraktılar.
dert yapma torağım. alınca bitiyo herşey. bende 2 ay 10 gün beklemiştim. bi ara gelecem memlekete. bağlantı kurmaya çalışırım.
 
Katılım
28 Kas 2005
Mesajlar
1,910
:cat:basarlı bir video olmus emegine saglık
Teşekkürler.

güzel video..eline sağlık..bina çok güzel ..neresi
Teşekkürler, bina İTÜ Teknokent'deki ARI-3.

Merhaba, bir ara hızınız 145 civarında kaldı acaba daha fazla basmadınız için mi yoksa bu kadar mı çıkabiliyor top speedi? Bende cbr 250r almayı düşünüyorum fakat 100km sonra hızlanması biraz hantal gibi sizin yorumlarınız nedir acaba?

Daha fazla basmadım çünkü bence gerek yoktu. Aslında 100-130 arası ideal hız aralığı diyebilirim. Sonrası motoru da sürücüyü de yoruyor. Geçenlerde Yalova yolunda bir top speed denemesi yapmıştım ve 176'ya kadar çıkmıştı. Biraz daha gitsem belki 180'i de görürdü ama dediğim gibi bu motorla gerek yok. Sadece ne yapabildiğini görmek istedim.
 
Katılım
3 Ocak 2012
Mesajlar
1,154
Arkadaşlar bugün iki kişi Marmaris turu yaptık bir adet cbr250 bir adet sürücü bir adet artçı :) ikimizde cüsseli adamlar olmamıza rahmen yormadı makine ilk başta çok terettüt etmiştim ama gayet rahat yol aldık toplamda 420 km yol yaptık arkadaşlar depoyu fulledim 200 km sonra tekrar fulledim 30 tl benzin aldı ortalama 90-110 km hızlarda yol aldık 100 km de 15 tl yakmış kısacası beklediğim gibi olmadı gayet sağlıklı yol aldı ve yakıtıda herzamanki gibi iyiydi ve sağa salim geldik şükür en önemliside buydu :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst