cbr 250 r yeni kullanıcı
arkadaşlar ben fazer 1000 sahibi bir motorcu olarak cbr 250r için kendimce yorumlar yaptım. her gün 80 km yol yapıyorum. artık yakıt masrafları ağır gelmeye başlayınca cbr 250 aldım.3500 km dirde kullanıyorum.ve kardeşler ben motordan son derece memnunum. cbr 250 yi yerlere vuran arkadaşlar bu motoru alıpta 1000- 1500 kullandılardamı yorum yapıyorlar.herkes tutturmuş bi tek silindir iyi değildir diye. ben nx 400 motoru 160.000 km kullandım. ve hala tek marşta çalışıyor. hangi 4 silindirli motorun 150- 160 bin km yol yaptığı görülmüş.(inanmayan arkadaşlar beşiktaşa gelip motoru görebilir.)yok efendim kawasaki 33 beygir honda 26,4 beygir.ya kawasaki son hız 175 ,honda 160 görüyo.nerde kawasakinin üstün performansının farkı. okadar abartılan 15 km. hız mı yani. hondanın geniş servis ağı,bol yedek parça stoğunu,kawasakinin rezalet bir servis ve yedek parçadaki sıkıntıları kim se bilmiyormu. ben klr 650 nin debriyaj telini 45 gün beklediğimi biliyorum arkadaşlar.sırf parça sıkıntısından isyan edip motoru sattım. eğer kawa 250 ile cbr 250 arasında bir kıyaslama yapacaksanız bunlarıda göz ardı etmeyelim beyler...........
arkadaşlar ben fazer 1000 sahibi bir motorcu olarak cbr 250r için kendimce yorumlar yaptım. her gün 80 km yol yapıyorum. artık yakıt masrafları ağır gelmeye başlayınca cbr 250 aldım.3500 km dirde kullanıyorum.ve kardeşler ben motordan son derece memnunum. cbr 250 yi yerlere vuran arkadaşlar bu motoru alıpta 1000- 1500 kullandılardamı yorum yapıyorlar.herkes tutturmuş bi tek silindir iyi değildir diye. ben nx 400 motoru 160.000 km kullandım. ve hala tek marşta çalışıyor. hangi 4 silindirli motorun 150- 160 bin km yol yaptığı görülmüş.(inanmayan arkadaşlar beşiktaşa gelip motoru görebilir.)yok efendim kawasaki 33 beygir honda 26,4 beygir.ya kawasaki son hız 175 ,honda 160 görüyo.nerde kawasakinin üstün performansının farkı. okadar abartılan 15 km. hız mı yani. hondanın geniş servis ağı,bol yedek parça stoğunu,kawasakinin rezalet bir servis ve yedek parçadaki sıkıntıları kim se bilmiyormu. ben klr 650 nin debriyaj telini 45 gün beklediğimi biliyorum arkadaşlar.sırf parça sıkıntısından isyan edip motoru sattım. eğer kawa 250 ile cbr 250 arasında bir kıyaslama yapacaksanız bunlarıda göz ardı etmeyelim beyler...........