Honda Honda CBR 250R Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
26 Eki 2011
Mesajlar
1
cbr 250 r yeni kullanıcı

arkadaşlar ben fazer 1000 sahibi bir motorcu olarak cbr 250r için kendimce yorumlar yaptım. her gün 80 km yol yapıyorum. artık yakıt masrafları ağır gelmeye başlayınca cbr 250 aldım.3500 km dirde kullanıyorum.ve kardeşler ben motordan son derece memnunum. cbr 250 yi yerlere vuran arkadaşlar bu motoru alıpta 1000- 1500 kullandılardamı yorum yapıyorlar.herkes tutturmuş bi tek silindir iyi değildir diye. ben nx 400 motoru 160.000 km kullandım. ve hala tek marşta çalışıyor. hangi 4 silindirli motorun 150- 160 bin km yol yaptığı görülmüş.(inanmayan arkadaşlar beşiktaşa gelip motoru görebilir.)yok efendim kawasaki 33 beygir honda 26,4 beygir.ya kawasaki son hız 175 ,honda 160 görüyo.nerde kawasakinin üstün performansının farkı. okadar abartılan 15 km. hız mı yani. hondanın geniş servis ağı,bol yedek parça stoğunu,kawasakinin rezalet bir servis ve yedek parçadaki sıkıntıları kim se bilmiyormu. ben klr 650 nin debriyaj telini 45 gün beklediğimi biliyorum arkadaşlar.sırf parça sıkıntısından isyan edip motoru sattım. eğer kawa 250 ile cbr 250 arasında bir kıyaslama yapacaksanız bunlarıda göz ardı etmeyelim beyler...........
 
Katılım
24 Eyl 2011
Mesajlar
1,703
arkadaşlar ben fazer 1000 sahibi bir motorcu olarak cbr 250r için kendimce yorumlar yaptım. her gün 80 km yol yapıyorum. artık yakıt masrafları ağır gelmeye başlayınca cbr 250 aldım.3500 km dirde kullanıyorum.ve kardeşler ben motordan son derece memnunum. cbr 250 yi yerlere vuran arkadaşlar bu motoru alıpta 1000- 1500 kullandılardamı yorum yapıyorlar.herkes tutturmuş bi tek silindir iyi değildir diye. ben nx 400 motoru 160.000 km kullandım. ve hala tek marşta çalışıyor. hangi 4 silindirli motorun 150- 160 bin km yol yaptığı görülmüş.(inanmayan arkadaşlar beşiktaşa gelip motoru görebilir.)yok efendim kawasaki 33 beygir honda 26,4 beygir.ya kawasaki son hız 175 ,honda 160 görüyo.nerde kawasakinin üstün performansının farkı. okadar abartılan 15 km. hız mı yani. hondanın geniş servis ağı,bol yedek parça stoğunu,kawasakinin rezalet bir servis ve yedek parçadaki sıkıntıları kim se bilmiyormu. ben klr 650 nin debriyaj telini 45 gün beklediğimi biliyorum arkadaşlar.sırf parça sıkıntısından isyan edip motoru sattım. eğer kawa 250 ile cbr 250 arasında bir kıyaslama yapacaksanız bunlarıda göz ardı etmeyelim beyler...........
Kardeşş ben senin kadar motosiklet kullanmamaış olabilrim ama Demekki aralarında bi fark varki bu kadar millet bunu tartışıyor bu forumda he bide ninja 175 yazmışsın youtubeye gir bak bakim kaç basıyor 192 km hız yapıyor aha da sana linkde verim daha dolu video var yanında http://www.youtube.com/watch?v=zePwX39g30k&feature=related hondayı da 170 kmh sadece 1 yerde gördüm ben sadece normal bir vatandaş olarak bu yorumu yapıyorum kesinlikle ve kesinlikle taraf tutmuyorum zaten tutcak olsam gidipide honda motosiklet almam
 
Son düzenleme:
Katılım
18 May 2011
Mesajlar
278
dün servise gittim 1000 bakımı yaklaşıyo motorun dedim ne kadar gider 60 felan dediler yağı yağ filtresi değişicekmiş dedim ne yağ koyuyorsunuz castrol dediler ben kendim getirsem yağı ondan koysanız olmazmı dedim adam olmaz dedi yarın bi gün motorun alt kısmında her hangi bi arıza felan çıkrsa veya allah korusun motor kitlerse sorumluluk sende olur biz üstlenmeyiz hondanın tavsiye ettiği yağı kullanmadığın için garanti dışında kalır motorun dediler şok oldum aranızda böyle bi durumla karşılaşan varmı acaba??
 
Katılım
3 May 2008
Mesajlar
1,330
317058_244792422236212_174864495895672_635202_477262057_n.jpg


291868_244791732236281_174864495895672_635198_886079577_n.jpg


298346_244791522236302_174864495895672_635196_1751734521_n.jpg


bizde her renk mevcut :)
 
Katılım
16 Şub 2008
Mesajlar
0
dün servise gittim 1000 bakımı yaklaşıyo motorun dedim ne kadar gider 60 felan dediler yağı yağ filtresi değişicekmiş dedim ne yağ koyuyorsunuz castrol dediler ben kendim getirsem yağı ondan koysanız olmazmı dedim adam olmaz dedi yarın bi gün motorun alt kısmında her hangi bi arıza felan çıkrsa veya allah korusun motor kitlerse sorumluluk sende olur biz üstlenmeyiz hondanın tavsiye ettiği yağı kullanmadığın için garanti dışında kalır motorun dediler şok oldum aranızda böyle bi durumla karşılaşan varmı acaba??

Hondanın Tavsiye ettiği yağ neymiş merak ettim? İstanbulda her servis başka bir yağ koyuyor da
 
Katılım
25 Eyl 2011
Mesajlar
169
311990_246131028772918_100001280681782_757817_1145059880_n.jpg


Beyler Bu Işık Olayını Bir Kaç Yerde Daha Gördüm Nasıl Yapıldı Acep ?
Hafif IronMan Kokusu Aldım Dikkat Çekici Bir Zımbırtı :)
 
Katılım
18 May 2011
Mesajlar
278
Hondanın Tavsiye ettiği yağ neymiş merak ettim? İstanbulda her servis başka bir yağ koyuyor da
hocam işte servisin kendi koydugu yağ onlarda castrol koyuyorlar litresi 25 lira mı ney başka yağ koyarsan bizim yapımızdan koymadı deriz diyorlar

altın elbiseli adamın geçen haftaki yorumlarına bakarsanız daha iyi anlarsınız bu kawamı hondamı olayını . adam diyoki onlar kadar hızlı değil ama motor bu diyor .

hocam sana msj attım ama gittimi gitmedimi emin değilim :)
 
Son düzenleme:
Katılım
19 Mar 2006
Mesajlar
561
yashukawa mesajların geldi . ark lar bu servisteki yağ değişme konusunda eksik bişiler var. benim bildiğim yağını kendin götürebilirsin dışardan. markasının hiçbir önemi yok yeterki istenilen standartlarda ve numarada yağ olsun . kitapçıkta konulması gereken yağın değerleri ve numarası yazılı zaten . o standartları yakaladıktan sonra ister ıpone koy ister castrol kimse bişi diyemez . servis kendi yağını satmak için öyle söylemiştir mutlaka..
 
Katılım
27 Eki 2011
Mesajlar
81
Arkadaşlar CBR250R'ın üzerinde orjinal fabrika lastikleri var. Ön ve Arkaya kaç hava basılıyor. Benzincide hava ayarlarını ön ve arka için kaça getirmemiz gerekiyor.
 
Katılım
16 Şub 2009
Mesajlar
2,377
bugün eve geldiğimde ne göriyim itin teki benim motorun yanında bir iş karıştırıyor depo çizik içinde arkasındaydım herifin herif dediğim 25 yaşında
bir an gözüm döndü adama asıldığım gibi yere yatırdım veabartısız saldırdım şu anda duygularımı anlatamıyorum size..sesi duyan kapıcıyla oğlu geldi polisi aradık..bu arada itten hırsımı aldım..herneyse polis geldi it dediki ben şikayetçiyim beni 3 kişi darp ettiler...sen misin öyle diyen bende hırsızlıktan şikayette bulundum kamera kayıtlarını bekliyorum şu anda bu işi bırakmıyacağım..motoruda artık güvenlik kulubesinin yanına koyuyorum..şerefsiz insanlar yemin diyorum bıktım ben bu insan tipinden..savcılıktanda bu herifin ve çalıştığı yerdeki arkadaşlarının yaklaşmaması talebinde bulunacağım..sanırım hurdacıymış
 
Katılım
16 Şub 2008
Mesajlar
0
bugün eve geldiğimde ne göriyim itin teki benim motorun yanında bir iş karıştırıyor depo çizik içinde arkasındaydım herifin herif dediğim 25 yaşında
bir an gözüm döndü adama asıldığım gibi yere yatırdım veabartısız saldırdım şu anda duygularımı anlatamıyorum size..sesi duyan kapıcıyla oğlu geldi polisi aradık..bu arada itten hırsımı aldım..herneyse polis geldi it dediki ben şikayetçiyim beni 3 kişi darp ettiler...sen misin öyle diyen bende hırsızlıktan şikayette bulundum kamera kayıtlarını bekliyorum şu anda bu işi bırakmıyacağım..motoruda artık güvenlik kulubesinin yanına koyuyorum..şerefsiz insanlar yemin diyorum bıktım ben bu insan tipinden..savcılıktanda bu herifin ve çalıştığı yerdeki arkadaşlarının yaklaşmaması talebinde bulunacağım..sanırım hurdacıymış

Depo çizk içinde derken...Adam motoru götürmeye çalışırkenmi zarar veriyor yoksa üzerine oturup mıncıklayan bi tipmi bu eleman. yazdığından tam anlaşılmamış. hasar çok belirgin değildir inşallah
 
Katılım
16 Şub 2009
Mesajlar
2,377
3 tane çizik mevcut şu anda görüntüleri bekliyorum sanırım depodan benzin çekmek istedi çunku kapakta zorlanmış sinirden adam akıllıda yazamadım kusura bakmayın
benim şansım yok böyle olaylarda arabamı boyatırı mertesi gün gelirler kaportanın üstüne ksk diye yazarlar üstüne titredinizmi böyle oluyor.
 
Katılım
18 May 2011
Mesajlar
278
milletin malına zarar vermekten ne anlıyo böyle tipler anlamıyorum ya iyi yapmışsın hocam ağzını burnunu kırsaydın
 
Katılım
30 May 2011
Mesajlar
46
Arkadaşlar geçtiğimiz hafta İzmit-İstanbul arasında TEM üzerindeki otoban çıkış yolu virajlarından birinde motorun arka tekeri kaydı. 70km/s hızla yatık durumda dönmeye çalışırken kontrolümü kaybettim. Düşmemek için motoru toplayınca virajı alamadım ve yan bariyerlere çarptım. Motorla bariyer arasına dizim sıkıştığı için motor zarar görmedi. Korumalarım sayesinde de ben kurtuldum ama artık yeter.
Şu lastik konusunda bi karar verelim de ben de gidip alayım :)
 
Katılım
27 Eki 2011
Mesajlar
81
Wolky geçmiş olsun az bile yapmışsın, iyi bana denk gelmedi böyle tiplere çok asabiyim adamın kafayı depoya vurarak kendi motoruma kendim zarar verirdim. Olayın bölgesi neresi tedbirli olalım. Bende izmir ksk'de ikamet ediyorum.
 
Katılım
21 Mar 2010
Mesajlar
859
Arkadaşlar CBR250R'ın üzerinde orjinal fabrika lastikleri var. Ön ve Arkaya kaç hava basılıyor. Benzincide hava ayarlarını ön ve arka için kaça getirmemiz gerekiyor.

Ön Arka 29 psi basacaksın, eğer artçı varsa arkanın 33 olması lazım.

---------- Post added at 14:45 ---------- Previous post was at 14:42 ----------

Arkadaşlar geçtiğimiz hafta İzmit-İstanbul arasında TEM üzerindeki otoban çıkış yolu virajlarından birinde motorun arka tekeri kaydı. 70km/s hızla yatık durumda dönmeye çalışırken kontrolümü kaybettim. Düşmemek için motoru toplayınca virajı alamadım ve yan bariyerlere çarptım. Motorla bariyer arasına dizim sıkıştığı için motor zarar görmedi. Korumalarım sayesinde de ben kurtuldum ama artık yeter.
Şu lastik konusunda bi karar verelim de ben de gidip alayım :)

Geçmiş olsun arkadaşım, iyi yine ucuz atlatmışsın. Bende çok tedirginim yollarda. Michelin Pilot Activ yada Pirelli Sport Demon alacağız sanırım.
Gönül isterki Metzeler M5 takalım ama çok çok pahalı.

Michelin düşünüyorum bende. Hatta birlikte gidelim taktırmaya belki daha fazla indirim alırız :p

---------- Post added at 14:47 ---------- Previous post was at 14:45 ----------

bugün eve geldiğimde ne göriyim itin teki benim motorun yanında bir iş karıştırıyor depo çizik içinde arkasındaydım herifin herif dediğim 25 yaşında
bir an gözüm döndü adama asıldığım gibi yere yatırdım veabartısız saldırdım şu anda duygularımı anlatamıyorum size..sesi duyan kapıcıyla oğlu geldi polisi aradık..bu arada itten hırsımı aldım..herneyse polis geldi it dediki ben şikayetçiyim beni 3 kişi darp ettiler...sen misin öyle diyen bende hırsızlıktan şikayette bulundum kamera kayıtlarını bekliyorum şu anda bu işi bırakmıyacağım..motoruda artık güvenlik kulubesinin yanına koyuyorum..şerefsiz insanlar yemin diyorum bıktım ben bu insan tipinden..savcılıktanda bu herifin ve çalıştığı yerdeki arkadaşlarının yaklaşmaması talebinde bulunacağım..sanırım hurdacıymış

Wolky çok geçmiş olsun, kameranın olması iyi olmuş. Yoksa uğraş dur bu insanla..
Bunlar insan değil insancık.. İnsanlığın kırıntısı bile kalmamış bazılarında. Yazık..
 
Katılım
18 May 2011
Mesajlar
278
Arkadaşlar geçtiğimiz hafta İzmit-İstanbul arasında TEM üzerindeki otoban çıkış yolu virajlarından birinde motorun arka tekeri kaydı. 70km/s hızla yatık durumda dönmeye çalışırken kontrolümü kaybettim. Düşmemek için motoru toplayınca virajı alamadım ve yan bariyerlere çarptım. Motorla bariyer arasına dizim sıkıştığı için motor zarar görmedi. Korumalarım sayesinde de ben kurtuldum ama artık yeter.
Şu lastik konusunda bi karar verelim de ben de gidip alayım :)

geçmiş olsun hocam burdan bi arkadas prelli takmıştı memnundu fiyatıda uygun m5 e göre bende prelli taktırcam düşünüyorum
 
Katılım
22 Eki 2007
Mesajlar
1,232
anes motorda metzelerler ucuz haberiniz olsun hakan beyle konuşun pazarlığınızıda yapın bu iyiliğimide unutmayın,helede metzeler lasertec modellerinin fiyatları dahada uygun
 
Katılım
28 Eki 2011
Mesajlar
481
Merhaba arkadaslar,

Ben de yeni CBR250R aldım. Daha 1000 km yeni doldu bugün bakıma gideceğim. :)
Motordan cok memnunun. Buradaki deneyimlerini paylasan arkadasların katkısı cok oldu bu motoru almama. Herkese teşekkürler.
Bir kere uzun yola cıktım (uzun dediğim 250-300 km gidiş dönüş) Mudanyanın Trilye sahilinden bir fotoda paylasayım :)

25rmm10.jpg
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst