Honda Honda CBR 250R Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
2 Nis 2011
Mesajlar
7
While such informal testing evidence might not be the most compelling - a better controlled comparison conducted recently by a Japanese magazine (see below) appears to support these performance numbers as well.

.........CBR250R ...... Ninja 250R
0-50m.....4.26 ........... 4.68
0-100m....6.46 ........... 6.91
0-200m....9.99 ........... 10.38
0-400m...15.95 ........... 16.04

Top Speed...CBR250R ...... Ninja 250R

............151.38 kph.......159.02 kph

bu da aynı siteden aynı konuya bir yorum japonyada yapılan testlerin verilerini vermis hız vermemis ama mesafelerden hangisinin seri olduğu gorunuyo son hız hariç tabi
 
Katılım
21 Şub 2010
Mesajlar
779
While such informal testing evidence might not be the most compelling - a better controlled comparison conducted recently by a Japanese magazine (see below) appears to support these performance numbers as well.

.........CBR250R ...... Ninja 250R
0-50m.....4.26 ........... 4.68
0-100m....6.46 ........... 6.91
0-200m....9.99 ........... 10.38
0-400m...15.95 ........... 16.04

Top Speed...CBR250R ...... Ninja 250R

............151.38 kph.......159.02 kph

bu da aynı siteden aynı konuya bir yorum japonyada yapılan testlerin verilerini vermis hız vermemis ama mesafelerden hangisinin seri olduğu gorunuyo son hız hariç tabi

aralarında uçurum kadar büyük farklar yok bundan sonra tercih meselesi derim.
 
Katılım
2 Nis 2011
Mesajlar
7
aynen oyle Türkiye içinde servis ağı olarak kıyaslamak lazım bir bakıma
motor özellikleri bakımından kıyaslamak mantıksız biraz bu sınıfta bir motoru
 
Katılım
27 Kas 2008
Mesajlar
1,771
And while the fuel injection both gets better gas mileage and propels it off the line a hair quicker, this didn’t translate into quicker performance numbers – quite the opposite turned out to be true. The Honda 250’s best 0-60 mph time is 8.5 seconds, but the Kawasaki trips the lights with a best time of 7.7 seconds.
motor türkiyeye gelsin yağ yakması lazım. her dediğim yavaş yavaş çıkıyor. eksantirik zinciri öter motor düz yolda 140 ancak gider. gibi
 
Katılım
11 Nis 2006
Mesajlar
798
0-100 de daha hızlı olan ninja 250r 50 mt 100 mt 200 ve 400 mt de nasıl daha yavaş olur onu anlamadım?
 
Katılım
23 Mar 2011
Mesajlar
9
And while the fuel injection both gets better gas mileage and propels it off the line a hair quicker, this didn’t translate into quicker performance numbers – quite the opposite turned out to be true. The Honda 250’s best 0-60 mph time is 8.5 seconds, but the Kawasaki trips the lights with a best time of 7.7 seconds.
motor türkiyeye gelsin yağ yakması lazım. her dediğim yavaş yavaş çıkıyor. eksantirik zinciri öter motor düz yolda 140 ancak gider. gibi

sonra ortadan ikiyede çatlar patlar yanar kül olur gider :) bu kadar kötülemenin alemi dgl bence yok yag yakar 140 gecmez adam 171 yapıyo enson cbr 5. vitesde bile 155-160 km hıza ulaşıyor lütfen biraz eşit olalım kawasaki güzel motor ama honda da yag yakacak 140 gecmeyecek eksantirik ses yapacak motor dgl daha motor gelmeden yaktık valla :)))
 
Katılım
3 Şub 2010
Mesajlar
471
sonra ortadan ikiyede çatlar patlar yanar kül olur gider :) bu kadar kötülemenin alemi dgl bence yok yag yakar 140 gecmez adam 171 yapıyo enson cbr 5. vitesde bile 155-160 km hıza ulaşıyor lütfen biraz eşit olalım kawasaki güzel motor ama honda da yag yakacak 140 gecmeyecek eksantirik ses yapacak motor dgl daha motor gelmeden yaktık valla :)))

hondanın hangi modeli yag eksiltmiyor???bu arada bu gün anes motordaydım cbr125 için ama 2 ayı bulcakmış motorların gelmesi cbr250 2 ay sonraki fiat 9750tl olabilir dedi bilgilerinize...
 
Katılım
1 Ocak 2011
Mesajlar
621
slm arkadaşlar forumu uzun zamandır takip ediyorum, bende cbr 250 almak istediğimden dün şirinevler honda sever e gittim ve sordum ilk motorlar ne zaman gelecek diye, 8 nisan cuma gunu geminin geleceğini soylediler ama bu gemiyle sadece ilk verilen siparişler geliyormuş yani motokurt abi gibi siparişi çok önce verenler için

Sevgili caner 85 bu vermiş olduğun tarihi bir bayiinin ağzından duysaydım inanmazdım . İnşallah sana söyledikleri ve senin dediğin gibidir.bu iyi haber için teşekkürler, herşey gönlünce olsun . Ve bu arada (Türkçe isim (nick) kullandığın içinde ayrıca teşekkür ederim.
 
Katılım
20 Ağu 2005
Mesajlar
7,460
0-100 de daha hızlı olan ninja 250r 50 mt 100 mt 200 ve 400 mt de nasıl daha yavaş olur onu anlamadım?

Sorunun cevabı pek çok nedene bağlı. Birkaçını sıralarsak; motor tork eğrileri, vites oranları, ağırlık, tekerlek çapları vs. diye gider
 
Katılım
2 Nis 2011
Mesajlar
7
bu zamana kadar hic kendime ait motorum olmadi ama 1 yil oncesine kadar 99 model honda civic sahibiydim arac 1.4 motor olmasina ragmen 7200 devire kadar ceviriyordu ve 7 yil limitlerinde kullandim ama yag gakma vs. yasamadim sadece bakimlarini zamanindan 2000 km once yapardim her zaman yag, filtre vs. rutin parca degisimleri disinda da parca degistirmrdim. Bu bakimdan hondanin motoruna guvenim tamdir.

---------- Mesaj ekleme zamanı: 19:56 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 19:50 ----------

Unutmayin at sahibine gore kisner.
 
Katılım
25 Mar 2006
Mesajlar
3,978
And while the fuel injection both gets better gas mileage and propels it off the line a hair quicker, this didn’t translate into quicker performance numbers – quite the opposite turned out to be true. The Honda 250’s best 0-60 mph time is 8.5 seconds, but the Kawasaki trips the lights with a best time of 7.7 seconds.
motor türkiyeye gelsin yağ yakması lazım. her dediğim yavaş yavaş çıkıyor. eksantirik zinciri öter motor düz yolda 140 ancak gider. gibi


Başlığı baştan sona okudum. Bir tane doğru düzgün eleştirin yok. Varsa yoksa laf ebeliği yapmışsın. Başlığı okumanın keyfinin içine etmişsin resmen, kusura bakma. Hangi kanıta dayanarak yağ yakacağını, egzantirik zincirinin öteceğini vs. iddia ediyorsun ? 0-60 mil yorumlarına bakarak mı ?

Eleştireceğin birşey varsa doğru düzgün eleştir .ok atmadan. Böyle saçmasapan mesajlar yazma. Moderatörlere bildireceğim bir dahaki sefer.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
20 Mar 2007
Mesajlar
2
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Başlığı baştan sona okudum. Bir tane doğru düzgün eleştirin yok. Varsa yoksa laf ebeliği yapmışsın. Başlığı okumanın keyfinin içine etmişsin resmen, kusura bakma. Hangi kanıta dayanarak yağ yakacağını, egzantirik zincirinin öteceğini vs. iddia ediyorsun ? 0-60 mil yorumlarına bakarak mı ?

Eleştireceğin birşey varsa doğru düzgün eleştir .ok atmadan. Böyle saçmasapan mesajlar yazma. Moderatörlere bildireceğim bir dahaki sefer.

:cat::cat::cat::cat::cat::cat: Jawa mı kardeşim bu yağ yaksın !!!!:queen::queen:
 
Katılım
23 Mar 2011
Mesajlar
9
hondanın hangi modeli yag eksiltmiyor???bu arada bu gün anes motordaydım cbr125 için ama 2 ayı bulcakmış motorların gelmesi cbr250 2 ay sonraki fiat 9750tl olabilir dedi bilgilerinize...

bende honda kullanıyorum motorun yag yakması honda yamaha suzuki olmasıyla alakalı bişey degil kawasaki bile olsa eger motor bitikse yakar şu bilgiyide soyliyim dünyanın en iyi motorunu yapan firma honda 160 yıldan beri motor imal ediyor volva bile araba motorlarının bazı parçalarını hondadan alıyor ki boyle bi firma japon harikası nasıl kötü motor yapar motorsiklet için 200 bin km ömür veriyorlar arabalara 150 bin yada 6 yıl garanti veriyorlar mantıklı dgl mi ben kararımı kesin cbr 250 den yana kullanacagım fiyatlara gelince inş 9750 fln olmaz bence honda biraz müşteri kızıştırıyo blof yapıyo gibi glyo adamlar rht marka ztn kendini agırdan satıyor
 
Katılım
3 Mar 2011
Mesajlar
904
Foruma daha öncede yazmıstım zam olayı hazirandan önce beklenmiyor yani 1. ve 2. parti alıcılarına zam gelme imkanı neredeyse hiç yok Haziran ayında gelecek olan 3. Parti motosikletlerede 200-300 lira arasında zam yapılabilirmiş bununda sebebi çok büyük ihtimalle bizimkiler olacaktır yani distribitör ve bayiler :)
 
Katılım
1 Eyl 2010
Mesajlar
32
ben hondanın yerinde olsam sadece türkiyeye motor sokmazdım......
tek silindir motormu olur?
beygir gücü çok düşük?
yağ yakar bu motor?
o paraya 600 lük alınır?
parçaları çok pahalıdır bunun?
sesi scooter gibi?
ninja deler bunu?
lastikleri çok ince?
yeterince hızlı değil?
..............
bizim milletimiz eleştirmeye bayılır, çok iyi fikir yürütür....
 
Katılım
25 Mar 2006
Mesajlar
3,978
İlk başta Honda'nın 250cc tek silindir bir motor üretmesine benim de aklım ermemişti. 2012 için MotoGP'nin en alt kategorisinin 125cc tek silindir 2 zamanlı motorlardan, 4 zamanlı tek silindir 250cc'ye (yeni adıyla Moto3) geçiş yaptığını okuyunca birden dank etti. Henüz kaç takımın Honda kullanacağını bilmiyorum ancak 10'dan daha fazla sayıda olabilir. Bu da müthiş bir ar-ge demek...


Bu da Honda'nın moto3 prototipi
01.jpg
 
Katılım
21 Haz 2006
Mesajlar
3,364
While such informal testing evidence might not be the most compelling - a better controlled comparison conducted recently by a Japanese magazine (see below) appears to support these performance numbers as well.

.........CBR250R ...... Ninja 250R
0-50m.....4.26 ........... 4.68
0-100m....6.46 ........... 6.91
0-200m....9.99 ........... 10.38
0-400m...15.95 ........... 16.04

Top Speed...CBR250R ...... Ninja 250R

............151.38 kph.......159.02 kph

bu da aynı siteden aynı konuya bir yorum japonyada yapılan testlerin verilerini vermis hız vermemis ama mesafelerden hangisinin seri olduğu gorunuyo son hız hariç tabi

Faydalı bir test verisi.

Görünen o ki, 0-400 metre mesafede Honda Kawa'ya göre daha hızlı.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst