- Katılım
- 12 Haz 2012
- Mesajlar
- 2,938
5k devirde motordan gelen sesten şu forumda bahsedilmiş, bi topik daha vardı onu bulamadım
okuduğum kadarıyla herkes bişi demiş, kimisi sübap ayarından demiş, ben yaptırdım geçti demiş, kimisi ben de sübap ayarı yaptırdım geçmedi demiş
hatta bi sensörden geldiğini söylemiş biri (bank angle sensor gibi bişi olabilir) sonuç olarak bu ses kronik, henüz çözümü yok sanırım
Aynen onun gibi bişeydi, bi forumda bende okumuştum ama efsanevi ingilizcemle :mrgreen: anlayabildiğim kadarıyla subap açılarının bilmemne olup çakışması mı,
yerleşimindeki bi detaydan dolayı belli bi aralıkta birbirlerine yada bişeye mi temas ediyorlardı ne, öyle bişeyden bahsetmişlerdi
Sonuç olarak 3 yıldır sesten başka bi durum yok, dolayısıyla bence kafaya takacak bişey de yok
Honda' ya 11den beri yazılıyor bu durum, yani bukadar sattığı bi modelde gerçekten bi sorun olsaydı, yolun başında toplatır düzeltirdi veya sonraki serilerde çözülmüş olarak gelirdi
Honda kullanıcı geridönüşlerine önem veren bi marka, demekki hakkaten sorun değil, keyfinize bakın takmayın bence