Hayırlı olsun kazasız belasız insallah...
Darısı benim başıma
r25i para verseler sürmem.
tarz meselesi kardeşim bu, tarz... bi türlü kafanız basmadı.
bu adamlar ve ben malım zaten aynı paraya r25 varken honda alıyoruz...
ben renkli motor seviyorum, az yaksın istiyorum, hondanın yeni kasasının kocaman benzin deposu hoşuma gidiyo.
buna rağmen gidip niye zabıta motorlarına benzeyen(mavi beyaz), Ankara için konuşuyorum "bok gibi" servisi olan r 25 e bineyim.
bi anlamadınız gitti.
basmıyo aga basmıyo bazılarının basmıyo.