Honda CBR 250R 2015 sonunda aldım ilk resimler ilk saniyeler

Katılım
24 Haz 2015
Mesajlar
182
Hayırlı uğurlu olsun,bence pişman olmayacaksin ama ilk işin lastikleri değiştir tekerin düz bassın
 
Katılım
25 Kas 2005
Mesajlar
1,094
Motosikleti
Forza 250
r25i para verseler sürmem.
tarz meselesi kardeşim bu, tarz... bi türlü kafanız basmadı.
bu adamlar ve ben malım zaten aynı paraya r25 varken honda alıyoruz...
ben renkli motor seviyorum, az yaksın istiyorum, hondanın yeni kasasının kocaman benzin deposu hoşuma gidiyo.
buna rağmen gidip niye zabıta motorlarına benzeyen(mavi beyaz), Ankara için konuşuyorum "bok gibi" servisi olan r 25 e bineyim.
bi anlamadınız gitti.
basmıyo aga basmıyo bazılarının basmıyo.

Tarz meselesi tabi. Adam tek silindirli pancar motoru seviyor.
Ama rengi güzel :)
 
Katılım
20 Eki 2014
Mesajlar
131
sağolun beyler , ilk bakımda şu ön disk balatadan gelen fülüt sesine baktırsammı acaba yoksa zamanla geçermi 10-15 km/hızda 1noktada fülüt çalıyo teker yine aynı noktaya gelince yine ötüyor saniyelik ufak bir ses Bundan önceki Kanuni leopard motorumdada vardı napmak lazım Frene hafif dokununca geçiyo bırakınca yine aynı noktada fülüt çalıyo saniyelik ama :D
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst