Hayırlısı olsun, kazasız belasız. Bu arada yeri gelmişken sorayım; CBR'nin sürücü ayak pegleri neden katlanabilir şekilde :silent:
Motoru devirirsen kırılmasın yamulmasın diye.Hayırlısı olsun, kazasız belasız. Bu arada yeri gelmişken sorayım; CBR'nin sürücü ayak pegleri neden katlanabilir şekilde :silent:
Hayırlısı olsun, kazasız belasız. Bu arada yeri gelmişken sorayım; CBR'nin sürücü ayak pegleri neden katlanabilir şekilde :silent: