Honda CBR 250R 2015 sonunda aldım ilk resimler ilk saniyeler

Katılım
20 Eki 2014
Mesajlar
131
zA72Eg.jpg
[/url][/IMG]

rQomjB.jpg
[/url][/IMG]

DM08E1.jpg
[/url][/IMG]

ogRYAo.jpg
[/url][/IMG]
 
Katılım
19 Eki 2010
Mesajlar
75
Hayırlı olsun hocam. Kazasız belasız, güzel günlerde kullanırsınız inşallah.
 
Katılım
20 Eki 2014
Mesajlar
131
Allah hepinizden razı olsun Hayırlı ramazanlar diliyorum hepinize çok teşekkür ederim
 
Katılım
31 Tem 2014
Mesajlar
512
Ne yaptın ya R25 dururken CBR'a o kadar para verilir mi? :p

Şaka bir yana güle güle kullan dostum :bounce:
 
Katılım
25 Nis 2014
Mesajlar
1,732
Allah kaza bela göstermez inşallah, tadını çıkarman dileğiyle.
 
Katılım
25 Eyl 2014
Mesajlar
1,913
Hayırlısı olsun, kazasız belasız. Bu arada yeri gelmişken sorayım; CBR'nin sürücü ayak pegleri neden katlanabilir şekilde :silent:
 
Katılım
16 Nis 2013
Mesajlar
184
hayırlı olsun hocam çoğu kişi beğenmesede sende benim gibi kırmızıcısın çok dikkat çekeceksin tecrübeyle sabit :)
kazasız belasız
 
Katılım
13 Haz 2014
Mesajlar
86
Hayırlısı olsun, kazasız belasız. Bu arada yeri gelmişken sorayım; CBR'nin sürücü ayak pegleri neden katlanabilir şekilde :silent:

tam katlanmıyor aslında yarım katlanıyor ama yaylı olduğu için geri geliyor.

hayırlı uğurlu olsun kazasız belasız sakin sakin binin
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Üst