- Katılım
- 15 Haz 2015
- Mesajlar
- 9
- Konu Yazar
- #1
merhaba arkadaşlar, uzun bir süre ara verdiğim motor serüvenime bu yaz bir honda cbr 250 alarak son verdim, 2012 model 7500 km dışardan çok ama çok temiz görünen çiziği bile olmayan bir motor aldım. yağını suyunu kontrol edip sıkıntısız bir şekilde kullanmakta iken, 8500 km de olan motor 6. viteste 120 km hızla giderken aniden yığıldı stop etti ve sonra çok gürültülü bir şekilde çalışmaya başladı. motorda duman atma ve benzeri sıkıntılar olmadığı için atlayıp 100 km ötedeki yetkili servise götürdüm. garantisi falan da yok, önce krank kolu falan dendi ama şimdi usta motoru açtığını ve segman piston ıvır zıvır bir sürü parçanın motor yağsız kaldığı için kullanılamaz durumda olduğunu ve değişmesi gerektiğini söyledi. fiyat verilmesini bekliyorum bakalım ne çıkacak, ancak daha önceden yağsız kalan bir motor ki bendeyken hiç yağsız kalmadı 1000 km sorunsuz bir şekilde gidermi? kafamda deli sorular ve büyük bir hayal kırıklığıyla bekliyorum.