Öncelikle geçmiş olsun, umarım sorununuz eğer gerçekten hata varsa garantiden veya uygun fiyatla çözülür. Bununla birlikte cbr 250 r ile ilgili dediğiniz gibi kronik bir problem hiç duymadım, yaşamadım, etrafımda da görmedim. Honda' nın kalitesiz bir marka olduğu, cbr 250 nin kötü bir motor olduğu fikrine katılmıyorum. Kullanımdan, yağ koymamaktan( çeşitli nedenlerle yağ eksiltmekten) yağ pompasından veya başka bir sebepten kaynaklı hata olabileceği gibi başka bir sebepte olabilir. Ancak 1 veya 2 motorda arıza yaşandı diye, koskoca Honda markasını kötülemek ( yakın zamanda tüm dünyada 300.000.000. üçyüzmilyonuncu motorunu sattı
http://www.milliyet.com.tr/300-milyonuncu-honda-motosiklet-motorsporlari-galeri-1975279/
) veya onbinlerce satan cbr 250 ' yi kötülemenin doğru olmadığını düşünüyorum.