Honda Honda CBR 125R Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
10 Tem 2005
Mesajlar
69
Görkem

Duro Lastik almaLımıyım Bir ProbLem Yaşarmıyım acaba ? 65 YTL DediLer duro 130 / 70 / 17 ye
 
Katılım
11 May 2007
Mesajlar
126
Aman ha zincire de normal yağ kullanma o-ring'leri bozabilirsin.
Silikonlu zincir yağı en iyisidir... Barısarock'a geldiğinde de istersen motul alırız... Ben de alıcam.

selam gorkem bişeyi merak ettim. normal yağ ne , silikonlu zincir yağı ne?..

ben korumaları falan alırken, MxS' in bakım ürünlerinden almıştım. biri de zincir spreyiydi. doğru mudur bunu kullanmam ?. Bir de motulun ayrıcalığı ne??

:rendeer:
 
Katılım
10 Haz 2006
Mesajlar
6,542
GeNcHaCKeR
Bende Duro'nun 120lik lastiği var kodunu hatırlayamıyorum fakat pek bir sorun yaşamadım sadece hızını düşürdü biraz...

u_baydur
Eğer zincir spreyi almışsan sorun yaşamazsın... Kocakarı ilacı gibi yok benzinmiş yok yağmış sürme derim ben...
Zincir spreyi en iyisidir , bir de bunu silikonlu zincir spreyleri vardır. Onlar daha iyi yapışır zincire.
Motul da çok iyi bir yağdır hatta Türkiyedeki en iyi yağ diyebilirim... Yurtdışında rakipleri var tabi.
 
Katılım
7 Tem 2006
Mesajlar
2,052
Ben silikonlu bir motul sprey gördüm arkadasın motorunda...Çok deişik bir kıvamı vardı.Böle zincire hafif beyaz renk vermiş.Harbi silikon belli oluyor.kıvamı çok güzeldi...
 
Katılım
25 Mar 2006
Mesajlar
893
Yarın motorun zincirini temizleyip yağlayayım diyorum.

Gidip benzinciden mazot yada benzin alim, artık beze sürer sürer zinciri iyice metal rengine geri kavuştururum diye ümid ediyorum. sorada yağlarım.
 
Katılım
7 Tem 2006
Mesajlar
2,052
suspect Ben o işi gaz yağı ile yapıyorum çok iyi temizliyor.Al eline bi boya fırçası gazı dök dök sür...tertemiz oluyor...
 
Katılım
25 Mar 2006
Mesajlar
893
Bende gaz yağını düşündüm ama birasdaha sağlam bişi lasım bana, acaip pislik var zincirde, o yüzden mazot yada direk benzinle (mazotdan daha iyi çıkarıyormuş) halledicem.
Ha bide fırça ile değil bez ile silicem.

Bakalım şu buyuk pisliklerden kurtulalım sora gazyağına falan dönerim.
 
Katılım
7 Tem 2006
Mesajlar
2,052
Merak etme gazyağı yetecek sana emin olabilirsin...Bizzat beter halini temizledim.Baklalar artık hareket etmiyordu benim.Zincir bi bol gözüküyor çeviriyor geriliyordu öle beterdi...Bezle deil fırçayla sürt çok iyi geliyor dinle beni...
 
Katılım
25 Mar 2006
Mesajlar
893
Olm fırçayı nerden bulcam, bide nalbura gitmem gerekir, boşver şimdi evde bolbol bez var onlarla hallederim.

--------------------

Az once Benzin / km ve km başına ne kadar yakıt harcadıgı üzerine bir hesap yaptım.

Zeytinli'ye gittigim km ve benzine verdigim fiyatları örnek aldım. Buna göre;

Evimden çıkış - Zeyintinli varış tam 350km, gidiş-dönüş 700km
Toplamda 880km yol yapmışım. (Ayvalık'a falan gittik)
Toplamda 81Ytl Benzin parası vermişim.

Yani benım motorum uzun yolda 10.8Ykr para yakmış. (Çok yakmış be:( )
 
Katılım
7 Tem 2006
Mesajlar
2,052
Olm fırçayı nerden bulcam, bide nalbura gitmem gerekir, boşver şimdi evde bolbol bez var onlarla hallederim.

--------------------

Az once Benzin / km ve km başına ne kadar yakıt harcadıgı üzerine bir hesap yaptım.

Zeytinli'ye gittigim km ve benzine verdigim fiyatları örnek aldım. Buna göre;

Evimden çıkış - Zeyintinli varış tam 350km, gidiş-dönüş 700km
Toplamda 880km yol yapmışım. (Ayvalık'a falan gittik)
Toplamda 81Ytl Benzin parası vermişim.

Yani benım motorum uzun yolda 10.8Ykr para yakmış. (Çok yakmış be:( )


Yanlış hesap 81ytl/880km=0,09 ytl yane 9ykr:wiinkk:
 
Katılım
25 Mar 2006
Mesajlar
893
Doğru be,

Parayı bölecektik dimi :p

81Ytl / 880Km = 0.9Ytl Yani 9Ykr

Haa iyi yaw, az yakmış :)
 
Katılım
10 Haz 2006
Mesajlar
6,542
Allah o-ring'lerinizi bozmasın...

Ben valla cbf kullanıyorum çok rahatım :mrgreen: Depoyu fulledim geçen , yalovaya fesivale gittim oradan çınarcığa gittik 2 kere , oralarda gezdim dolaştım , bizimkilere yetişebilmek için gazı bırakmadım , geri döndüm eve geldim...
Hala yarım depo benzin var :queen:
 
Katılım
14 Ağu 2007
Mesajlar
3
arkadaşlar konu dağılmış olcak ama içimizde bilgisi olan arkadaşlar varsa yardımcı olmalarını istiyorum 45 gun once 2007 kırmızı siyah cbr 125 aldım suan 2025 km de ama hala tek kişi 118 i 1 km geçmedi sizce bi sorun mu var her zaman 11.000 devirde vites değiştiriyorum fakat 5. viteste 10.000 ve 6. viteste 9.500 devri geçmiyo teşekkürler
 
Katılım
10 Haz 2006
Mesajlar
6,542
5. viteste 10.000 , 6. viteste 9.500 devri geçmiyor mu?
Kesinlikle motorda bir arıza var....
Motorda hiç değişiklik yaptın mı?
 
Katılım
14 Ağu 2007
Mesajlar
3
yok dostum orjinali hiç bozmadım aldığım gibi biniyorum honda servisi bi sorun yok dedi 2500 bakımını bekliyorum ama böyle devam ederse dişlileriyle oynamaya başlıyacam :salut:
 
Katılım
10 Haz 2006
Mesajlar
6,542
Dişliye falan kesinlikle dokunma... Kesinlikle sorun var o motorda... 5. viteste redline görmesi gerekiyor motorun... Nereden yazıyorsun?
 
Katılım
7 Tem 2006
Mesajlar
2,052
2000 bakımına sok ayrıca 118i nerede gördün elektronik ibre yok ki :D

ayrıca 5.vites redline'a girdiği sırada hızım 130civarı oluyor...
 
Son düzenleme:
Katılım
4 Ağu 2005
Mesajlar
3,759
benım duldul bıle rahat rahat gecıyo 2 kısı o hızı:D hatta 2.5 kişi..
ayrıca bızde 2500 bakımı dıye bısı yokki:?
olm hala motoru almadınmı mototalda asık oldu o motor bence aklı hep orda?

ertek sen naaptın abı
 
Katılım
25 Mar 2006
Mesajlar
893
yok dostum orjinali hiç bozmadım aldığım gibi biniyorum honda servisi bi sorun yok dedi 2500 bakımını bekliyorum ama böyle devam ederse dişlileriyle oynamaya başlıyacam :salut:

Birde yokuş aşağı tam üstüne yatmış pozisyondayken dene. bakalım geçecekmi.

Ha bu arada bu cumleyi pazarbaşı yeniköy honda kullanmışsa inanma.
 
Katılım
12 Eyl 2006
Mesajlar
1,676
benım duldul bıle rahat rahat gecıyo 2 kısı o hızı:D hatta 2.5 kişi..
ayrıca bızde 2500 bakımı dıye bısı yokki:?
olm hala motoru almadınmı mototalda asık oldu o motor bence aklı hep orda?

ertek sen naaptın abı

Arkadaşlar 14.08.2007 itibariyle motorumu teslim aldım...

Hiç ücret ödememeyişimin yanında 12000 bakımınada herhangi bir ücret ödemedim.

Motor gayet iyi...

Bu arada z 750 den önce 6-7 ay fz6 ya binmeyi düşünüyorum ne dersiniz? :p

http://www.sahibinden.com/displayitem.php?a=4534534
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst