AcıkLama Cok GüzeL Görkem TeşekkürLer.
Bu Arada Şu Anda Motorumun ARka Tekerinde Bir Adet Çivi war

tam içine kadar girmiş havada salmıyor. birde görkem bizim tekerler dubLex mi ?
sanırım ben arka tekeri 130luk duro takacaqım cünkü su anda para ona yetiyor

we birde yarın motora bakım yapacak arkadashım askerden dagıtım iznine geldi motoru bitirmişsin len dedi direk bana hava ayarı subap ayarı karburator ayarı yapalım motor cok sıkışıyo gitmio dedi. birde iş bakalım arka tekeri deiştireyim hoş bana göre iyi idi motor ama. 2 gun once antalya burdur arası gittim qeldim normal otobus 1 saat 45 dk ya gidiyor giderken 1 bucuk saate gittim ama cok ruzgar wardı motor antalya cıkısında uzerine uzandıqım zaman 140 yaptı. ama yoLda ise yokus assaqı uzerine uzandıqım halde 130 yaptı onuda kıcını yırttı yapacaqım derken ruzgar acaip etkiliyor. unutmadan birde motoru debriyajı sıktıqım zaman ( motor bosta biraz gittiqi zaman ) arka tekerden tık tık tık die ses qeliyor belirli aralıklarla kendim baktım zincir acaip gerilmiş normalde bizim motorların zincrinin salınık olması lazım deqil mi. motorcu arkadashımda zincirden dolayı dedi o tık tık sesini.
Neyse yeni ALan ArkadashLArımızada HayırLı oLsun Bu Arada VeyseL Abi Ben Msn Adresini DEiştirdim Sana PM'den atayım hoş ben seni ekLedim ama tanımadıqın için belki kabuL etmezsin.
[email protected] görkem benim anasayfadaki adreside deiştirirsen sewinirim
Teşekkürler.