Honda Honda CBR 125R Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
4 Ağu 2005
Mesajlar
3,759
ole bı acıklama hıc bı zaman yapılmadı..zaten ole bısı olması mumkun degıl adamlar hala 2006 sılverwıng satıyodu ben ıstanbuldayken 2007 modelı de vardı..
degısen bısı yok belırtırler(kı yenı model gelmedıgı ıcın gerek yok) hallederler..
stıcker degısımının bahanesı:
nerdeyse 3 yıldır aynı renkler,yenılık olsun..
seneyede yenı kasayı yaslarlar..
benımkı 45000km ye gelınce satarım anca:D
 
Katılım
6 Nis 2007
Mesajlar
6
arkadaşlar tankpaid (deponun üzerine)fiyatları konusunda bilgisi olan war mı?ben çanakkale de sordm 55 milyon dediler.istanbulda falan fiyatları aynı mı yoksa burda mı pahalı????bana çokkk pahalı geldi de:farao:
 

HRC

Katılım
4 Haz 2007
Mesajlar
323
ole bı acıklama hıc bı zaman yapılmadı..zaten ole bısı olması mumkun degıl adamlar hala 2006 sılverwıng satıyodu ben ıstanbuldayken 2007 modelı de vardı..
degısen bısı yok belırtırler(kı yenı model gelmedıgı ıcın gerek yok) hallederler..
stıcker degısımının bahanesı:
nerdeyse 3 yıldır aynı renkler,yenılık olsun..
seneyede yenı kasayı yaslarlar..
benımkı 45000km ye gelınce satarım anca:D

renault ve doğan larda vardı bu yeni model olayı; tamponu değişir 2001, seneye ön farı değişir 2002, arkaya S-L-X-SLX koyarlar işte bu yenisi diye, halbuki hep aynı araba :)
 
Katılım
11 May 2007
Mesajlar
126
---

hoşgeldiniz sempatik ve metalgod.

listedeki fotmatta yaz bilgilerini eklerler..

arkadaşlar tankpaid (deponun üzerine)fiyatları konusunda bilgisi olan war mı?ben çanakkale de sordm 55 milyon dediler.istanbulda falan fiyatları aynı mı yoksa burda mı pahalı????bana çokkk pahalı geldi de:farao:

netten birçok site var bakabilirsin... ben isim vermiyim... google da ara çıkar.
 
Son düzenleme:
Katılım
3 Nis 2007
Mesajlar
314
arkadaşlar benim ayna almam gerekiyo cıbıra ama servise sordum teki 46 ytl diyo bana pahalı geldi biraz..:silent:
yan sanayi ayna falan bulamazmıyız :mrgreen::p
 
Katılım
10 Haz 2006
Mesajlar
6,542
ares_17
Tankpad fiyatları 10 ytl ile 40 ytl arasında değişiyor...

FireStarteR

Ben aynalarımı sirkeciden almıştım tanesi 5 ytl ye :mrgreen:

cbr9ze0.jpg
 
Katılım
3 Nis 2007
Mesajlar
314
hadi ya memnun musun aynalarından gösteriomu bari :p bende öyle bişey yapıcam valla o zaman... sirkeci yolu gözüktü bana :mrgreen:

WD-40 yağ ile motorun zincirini yağladım biraz önce zarar verirmi acaba zincire ??:silent:
 
Son düzenleme:
Katılım
3 Ağu 2007
Mesajlar
2
cbr

selam arkadaşlar seneye bugün bende cbr ci olarak aranıza katılacağım inşallah..memleketimin sahilinde tur atmak için can atyorum..yalnız sorum olacak..şimdiye kadar scooter kullandığım için ehliyete ihtiyaç duymamıştım yalnız bu alet için almam şart:)acaba nekadara patlar bana (otomobil ehliyetim var)..ve ne kadar sürer..2.si ise daaha once vitesli motor kullanmadım acaba çok zorluk çekermiyim..cewap verirseniz çok sewinirim..
 
Katılım
11 May 2007
Mesajlar
126
selam arkadaşlar seneye bugün bende cbr ci olarak aranıza katılacağım inşallah..memleketimin sahilinde tur atmak için can atyorum..yalnız sorum olacak..şimdiye kadar scooter kullandığım için ehliyete ihtiyaç duymamıştım yalnız bu alet için almam şart:)acaba nekadara patlar bana (otomobil ehliyetim var)..ve ne kadar sürer..2.si ise daaha once vitesli motor kullanmadım acaba çok zorluk çekermiyim..cewap verirseniz çok sewinirim..

ehliyet mutlaka almalısın, süre sabit; teorik sınavdan bir ay öncesine kadar kayıt işlemlerini tamamlaman gerekiyor. Sonra sınava giriyorsun. Teorik sınavdan bir ay sonra da direksiyon sınavı oluyor. Ondan sonra ehliyeti almak kalıyo, tabi geçersen. Bu süre ne kadar olur bilmiyorum ama iki haftayı geçmez tahminimce. Yani, kısacası, özetle; 2.5 ay.

Araba kullanmayı biliyorsan, 'hiç zorlanmazsın'; bilmiyorsan 'zorlanmazsın'. Ben araba kullanmayı da bilmiyordum, yine de zorlandım diyemem. Ama bir alışma süreci olacak tabi ki, ve bu süreçte trafiğe çıkmayacaksın... Tabi hayatın umurundaysa...

Şimdiden hayırlı olsun...

daha çok zamanın var. bu forumda ve diğer konularda yazan bilgileri okursan çok şey öğrenirsin cıbırını almadan...
 
Katılım
10 Haz 2006
Mesajlar
6,542
Lebowski
Görünüşte fark var biraz ayrıca boyutlarında da fark var. Orjinali gidonu geçerken bu aynalar tam gidon hizzasında kalıyor... Bu topicte de birkaç arkadaş değiştirdi aynalarını... Aralardan geçerken sorun yaratıyor orjinalleri.
 
Katılım
4 Ağu 2005
Mesajlar
3,759
gorkemin aynalarinin sole bi sorunu var
kolunu biraz genisse goremiosunuz bukulmek durumunda kaliyosunuz
adam xxxxxxxxs oldugu icin parmak kadar ayna taksa yine arkasini gorur
 
Katılım
10 Haz 2006
Mesajlar
6,542
praetorian
:mrgreen: Hadi hadi sen de sonradan fena göstermiyormuş aslında demedin mi bana :p
Özgür bize kit getiiiirrrrrr kit getiiiiiiiir :p
 
Katılım
4 Ağu 2005
Mesajlar
3,759
bavul durumuna gore getırebılırım belkı..olm benım mesaj sayım nıye artmıyo hıc..sımdı ona baktım:D
 
Katılım
10 Haz 2006
Mesajlar
6,542
Amerikadan yazınca sayılmıyormuş özgürcan :p
Arada sırada cıbır topici temizleniyor ondandır.
 
Katılım
4 Ağu 2007
Mesajlar
14
ağırlık

Merhaba arkadaslar,
yeni bir cbr 125 kullanicisi olarak deneyimli arkadaslara sormak istiyorum:
guvenli bir surus icin cbr 125'in uzerine binen iki insanin agirliklari toplami en fazla kac kg olmalidir? Kac kiloyu gecersek durum tehlike arz etmeye baslayablir?
hepinize sevgiler..
 
Katılım
10 Haz 2006
Mesajlar
6,542
psikomotor
Motorun taşıma kapasitesini aşmadıkça bu senin yeteneğine kalmış birşey... Bu kapasitenin kitapçıkta yazması gerekir.
Bunun dışında , ağırlık arttıkça senin motor üzerineki kontrolun azalacaktır. Tecrübelerin ilerledikçe artçı konusunda da tecrübeli olmaya başlayacak ve ona göre önlemler alacaksın...

death
Evet o videoda gördüğün motor.
 
Katılım
4 Ağu 2007
Mesajlar
14
Sagol gorkem,
Kitapciktaki rakama baktim ancak motor hafif ya, kafamda soru isareti uyandi gercekten o kadar agirligi tasiyabilir mi diye...
Bugun motoru servise biraktim, henuz 1300 kmde ve sadece bir kez yana dusurdum. Ama gaz verince sola dogru cekiyor. Hatta bugun kopru uzerinde ciddi bir tehlike atlattim. Ruzgar da vurunca, teker cok yalpalamaya basladi ve iyice sola cekti, en soldaki bariyere kadar yaslandim. Bu motor bu kadar nazik mi yani bir dusurmeyle boyle ciddi bir sorun yaratir mi, yoksa makinede bir imalat hatasi falan mi var anlamaidm gitti. Neyse, servise biraktim, bakalim onlar ne diyecekler...
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst