- Katılım
- 4 Ağu 2005
- Mesajlar
- 3,759
ole bı acıklama hıc bı zaman yapılmadı..zaten ole bısı olması mumkun degıl adamlar hala 2006 sılverwıng satıyodu ben ıstanbuldayken 2007 modelı de vardı..
degısen bısı yok belırtırler(kı yenı model gelmedıgı ıcın gerek yok) hallederler..
stıcker degısımının bahanesı:
nerdeyse 3 yıldır aynı renkler,yenılık olsun..
seneyede yenı kasayı yaslarlar..
benımkı 45000km ye gelınce satarım anca
degısen bısı yok belırtırler(kı yenı model gelmedıgı ıcın gerek yok) hallederler..
stıcker degısımının bahanesı:
nerdeyse 3 yıldır aynı renkler,yenılık olsun..
seneyede yenı kasayı yaslarlar..
benımkı 45000km ye gelınce satarım anca