Honda Honda CBR 125R Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
10 Haz 2006
Mesajlar
6,542
Ben de yarın bakıma sokuyorum motoru... Ama zinciri değiştiremeyeceğim... Ama motorda 1-2 eksik var :queen: Bilen biliyor :p
Radara yakalanırsam öperler :cherry:
 
Son düzenleme:
Katılım
11 Tem 2007
Mesajlar
925
görkemciğim motorunu ağva geziye giderken incelemiştim süper olmuş valla...:cat:

yeni bir cbr 125 tarzı yaratmışsın...:cat:
 
Son düzenleme:
Katılım
8 Haz 2007
Mesajlar
78
Arkadaslar is degistirdim ne zamandir yazamiyorum. Zeytinli fest'te gorusuruz. Ben Cuma aksami yola cikacagim...
 
Katılım
10 Haz 2006
Mesajlar
6,542
Geliyor musun? :cat: Orada görüşürüz :)

Bu arada , motorla çıkacaksan akşam çıkmasan daha iyi olur :wiinkk:
 
Katılım
12 Tem 2007
Mesajlar
1,067
selam arkadaşlar forumda okudugum ve anlamadıgım bazı kelimeker var eger cevap verirseniz cok sevinirim kelimelerin birisi "kompresyon" diğeri " şimdiden ilgi ve alakanıza teşekkürler
 

HRC

Katılım
4 Haz 2007
Mesajlar
323
Arkadaşlar rüzgar hakkında ne düşünüyorsunuz?? ben rüzgarın bu motorda hızı ve dengeyi çok etkilediğini düşünüyorum özellikle 100km ve üzeri hızlarda siz ne düşünüyorsunuz uzun yol gidenler...??
 
Katılım
12 Tem 2007
Mesajlar
1,067
ksr bakmayın ya az once 2 ton odun cektim eve uykuluyum eksik yazmısım
1."kompresyon "
2."vigarasyon"
 
Katılım
30 Nis 2006
Mesajlar
1,051
Efet görkem-suspect ve ben zeytinlirockfest yapıcaz bakalım...İnş sorunsuz hallederiz.Bu arada plakam 16 ARE 11 Bugün hallettim...Artık hiç bir sorunum yok.Şimdi bi kaç ufak işim var.arkaya file yedek anahtar ve zincirimde problem var onu bugün halledeceğim arkadasımla öle işte...Perşembe Zeytinli yolları bizi bekler sora:cherry:

Zincirini ortalama 500km de 1 gaz yağı ile düzgünce temizle. Ondan sonrada güzelce yağla. Ne ses kalıyor ne problem. Zaten kitapçıktada öyle yazıyordu :)

Ben de yarın bakıma sokuyorum motoru... Ama zinciri değiştiremeyeceğim... Ama motorda 1-2 eksik var :queen: Bilen biliyor :p
Radara yakalanırsam öperler :cherry:

Görkem tahminimce senin motor şu an 12000 km civarlarında. Zincir neden bu kadar erken değişiyor senin ? Çokmu gerdin :silent: Bu kadar erken değişmemesi lazım ama... :silent:

Arkadaşlar rüzgar hakkında ne düşünüyorsunuz?? ben rüzgarın bu motorda hızı ve dengeyi çok etkilediğini düşünüyorum özellikle 100km ve üzeri hızlarda siz ne düşünüyorsunuz uzun yol gidenler...??

Rüzgar gerçekten etkiliyor. Yatmadan düz yolda en fazla 110 görüyosun. Yattıktan sonra anında 120 - 130 . Hele birde Bursa gibi lodoslu bir şehirde yaşıyorsanız. Tehlikesinden değil gitmemesinden dolayı 90'ı geçemiyorsunuz işte o kötü oluyor. CBR125 den fazla pek motor kullanmadığım için malesef kıyaslama yapamıyorum.
 
Katılım
25 Tem 2006
Mesajlar
26
iyi geceler arkadaşlar, bende bir hususu danışmak istiyorum; gerek kısa mesafe kullanımda, gerekse gezilerde gerekli eşyaları taşımak için top case-port bagaj veya depo üstü v.b. bir donanım hakkında bilgi ve tecrübesi olan varmıdır? bildirirseniz sevinirim... Bu konuda kafamda tasarladığım ve arzu ettiğim model şöyle birşey: kızaklı vey bazaların içindeki mekanizmaya benzer bir sistemle artçı olmadığında onun yerine konuşlandırılabilen, artçı olması halinde ise hemen onun arkasına taşınabilen bir düzenek düşünüyordum....
 
Katılım
14 Mar 2007
Mesajlar
11
ya bi dakika şimdi Türkiye'ye yeni kasa cbr125 gelmeyecekmi eskilerin stickerlarını değiştirip mi satıcaklar?Bu gerçek olamaz enayi yerine koyuluyoruz.Sırf motor almak için bu yeni kasaları bekledim böyle bişey olmaz bıktım artık koyun muamelesi görmekten bunlara ne dayasak gider mantığıyla adamların yaptığına bak yazık yazık çok yazık
 
Katılım
10 Haz 2006
Mesajlar
6,542
ksr bakmayın ya az once 2 ton odun cektim eve uykuluyum eksik yazmısım
1."kompresyon "
2."vigarasyon"

1- motor freni , yani gazı bıraktığındaki motorun tepkisi diyebiliriz belki.
2- vibrason olmalı sanırım o , yani titreşim.

Arkadaşlar rüzgar hakkında ne düşünüyorsunuz?? ben rüzgarın bu motorda hızı ve dengeyi çok etkilediğini düşünüyorum özellikle 100km ve üzeri hızlarda siz ne düşünüyorsunuz uzun yol gidenler...??

bu motorda rüzgar , naked motorlardaki kadar rahatsız etmiyor. motor hafifliğinden dolayı savrulabiliyor fakat zamanla motora alıştıkça bu da sorun yaratmıyor.
Motorun torku dolayısıyla tersten esen rüzgar motorun hızına olumsuz etki ediyor. Motorun üzerine yattığında rahat 10-15 km daha hızlı gidebiliyorsun.

Görkem tahminimce senin motor şu an 12000 km civarlarında. Zincir neden bu kadar erken değişiyor senin ? Çokmu gerdin :silent: Bu kadar erken değişmemesi lazım ama... :silent:

Benim kullanımımla alakalı abi... Motor 13.500 km oldu. Şimdiye kadar neler yapmadım ki zincir dayansın :mrgreen: Kaydırmaktan hoşlandığımdan dolayı da zincir çok çabuk bollaşıyor.

sayman55

Şimdiye kadar 1-2 kuryede gördüm. Topcase çok büyük olmadıkça aşırı kötü görünmüyor. Ama yine de motorun konseptine uymadığı için göze batıyor. Ben onun yerine depo üstü çanta veya arkası için koltuk semeri tercih ederim.

sayman55
Bu ay içinde ak koyun kara koyun belli olacak.
 
Son düzenleme:

HRC

Katılım
4 Haz 2007
Mesajlar
323
GorkeM' Alıntı:
Unutmadan , 130'luk lastik motoru çekişten düşürür.
birde şunu belirteyim bugün bayağa dik bir yokuşu 2. viteste çıktım hemde 2 kişi gaz kesmeden sabit bir hızla, motorumdan böyle bir performans beklemiyordum, beklediğim kadar zorlanmadı, ardından artçıyı indirdim daha sonra motor adeta kanatlandı, aceba 2000 km de ondanmı, bu lastik olayı bence çok fazla etkilemiyor
sayman55
topcase görünümü bozuyor bence, çok güzel sırt çantaları gördüm motosiklet için bende onlardan düşünüyorum.
 
Katılım
30 Nis 2006
Mesajlar
1,051
HRC Ben çanta kullandım hep. Bu motorunda oturuşu ss lere yakın. Uzun yolda (200 km üzeri diyelim) çanta insanı rahatsız ediyor. Terletiyor, belini daha çok ağrıtıyor.

Eğer içerisinde sert bir cisim varsa... Allah göstermesin düştüğünde sakat olur diyorlar. Bana kalırsa en güzeli depo üstü...
 
Katılım
7 Tem 2006
Mesajlar
2,052
Valla efet benim tek şikayetim rüzgar 130u geçemiyorum Bursa Ankara asfaltında...Ama hızım hep belli 120 onu öldürmüyorum kesinlikle...Bugün Arkadasım gıcır gıcır yapmış zinciri bi de yıkayıp siyah plastiklerini parlatıcı ile temizlemiş gıcır gıcır olmuş :D Yola hazır yeni ve kaliteli bir zincir spreyi alacağım yarın.File ayrıyetten yedek anahtar çıkartmam lazım.Bu arada 3tane çilingir benim anahtarı çoğaltamamış arkadas ile göndermiştim ne yapıcam bilmiyorum...Ayrıca motorumun performansından çok memnunum.İki kişi düz yolda 140yaptık ben bile şaşırdım...Ayrıca yol için sırt çantası düşünüyorum büyükçene bişe bu training çantaları gibi çok yorarsa arkaya file ile sabitleyeceğim...

Seral motorla geleceğini düşünmüyorum :D Umarım gelmezsin bi de gece...Cumartesi günü görüşmek üzere Sana da bi çadırlık yer ayıralım o zaman :D Güzel bir hafta sonu geçireceğimizi umuyorum.Bu arada benim debriyaj kaçırıyor bu hiç hoşuma gitmiyor.Artık geldikten sora zeytinliden kontrol ettireceğim...
 
Katılım
4 Ağu 2005
Mesajlar
3,759
yuh be adam zıncırımı bıtırdın..alkıslar alkıslarr:D
2 kişi ben max 135 gordum(benım agır oldugumu unutmayın)
ama motor zorlanıyo gercektende..
yolcular..
dıkkatlı gıdın dıkkatlı gelın..
 
Katılım
11 May 2007
Mesajlar
126
merhaba arkadaşlar bir şey soracağım;

ben motosikletin bakımını yaparken arka sehpaya almak istiyorum. Motor yerdeyken zincir temizleme, yağlama gibi işler zor oluyor. Tabi bunun için bir arka sehpa almam gerekiyor. Ama netten bi siteden baktım fiyatına 80 - 90 ytl gibi. yokmudur ucuza böyle bir şey bulabileceğim bir yer veya kendim böyle birşey imal etsem olur mu ki. İki demir sonuçta.

Siz ne yapıyorsunuz, bu konuyla uğraşan oldu mu daha once...
 
Katılım
7 Tem 2006
Mesajlar
2,052
Yan ayaklığı açıyorum babamı çağırıyorum arkadaki elle tutulma aparatından tutturup arka tekerleği kaldırtıyorum...Elimle bi taraftan çevirip diğer taraftan zincir yağını sıkıyorum...
 
Katılım
11 May 2007
Mesajlar
126
Yan ayaklığı açıyorum babamı çağırıyorum arkadaki elle tutulma aparatından tutturup arka tekerleği kaldırtıyorum...Elimle bi taraftan çevirip diğer taraftan zincir yağını sıkıyorum...

ı, ıh; bu hoşuma gitmedi, en iyisi babama sölim de yarından itibaren arka sehpa imalatına başlasın. iki eğri demiri birbirine kaynattın mıı tamamdır. bunun için 100 milyon istiyolar ya; hiç utanma kalmamış bu millette....
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst