ıyıdır emre abi olabıldıgınce yazıyorum ya..
cıddı cıddı alıyosun demek vay be..
ozaman beklıyoruz ekımde senı bak..
ha kasko yaptırmayı unutma bende fren fılan kıtlenıyo bılıyosun

enduro degılkı kaldır calıstır tekrar..bı grenaja benım motoru verırım tahmınen..
bak ertech e adam z750 alıyo(nasıpse) grenaj yok bısı yok

(ertech sende kasko yaptır

)
asıl ben motoruma yanıyorum ya..zavallı butun kıs calıstı durmadna yazı bekledı -abı yaz gelsın takılcaz senle uzaklara goturcem senı
dedi ama gel gor ki yatıyo hayvancagız..
off nası ozledım var ya..
bazen bısıklete bınerken gereksız yatarak donuyorum duscem bı gun ama hadkı bakalım

ıyı bakın kendınıze..
emre abı cakarsan 600rr ı foto beklıyorum bak..
emaıl adresım var zaten topıcte

saygılar sevgıler