Honda Honda CBR 125R Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
17 Kas 2006
Mesajlar
734
ıyıdır emre abi olabıldıgınce yazıyorum ya..
cıddı cıddı alıyosun demek vay be..
ozaman beklıyoruz ekımde senı bak..
ha kasko yaptırmayı unutma bende fren fılan kıtlenıyo bılıyosun:D
enduro degılkı kaldır calıstır tekrar..bı grenaja benım motoru verırım tahmınen..
bak ertech e adam z750 alıyo(nasıpse) grenaj yok bısı yok:D
(ertech sende kasko yaptır:D )

asıl ben motoruma yanıyorum ya..zavallı butun kıs calıstı durmadna yazı bekledı -abı yaz gelsın takılcaz senle uzaklara goturcem senı
dedi ama gel gor ki yatıyo hayvancagız..
off nası ozledım var ya..
bazen bısıklete bınerken gereksız yatarak donuyorum duscem bı gun ama hadkı bakalım:p
ıyı bakın kendınıze..
emre abı cakarsan 600rr ı foto beklıyorum bak..
emaıl adresım var zaten topıcte:D
saygılar sevgıler

Motoru bir alalım da kasko+yeni kask+ mümkünse deri tulum zamanla alınacak zaten şart bunlarda az bir paraya olmuyor ilk işim shoei xr-1000 ya da o ayarda bir kask almak ve kasko yaptırmak olacak. Bu işin içinden toplam 19.000 ytl'ye çıkarım. Bahsettiğim iş beklediğim kadar iyi gitmedi ama herşeyde bitmedi, çalışmaya devam yılmak yok. Olacak inşaallah hepsi olacak, bir yol bulacağım. P.tesi İzmir'e gideceğim gelişmeleri elimden geldiği kadar yazmaya çalışırım. İyi dilekleriniz ve dualarınız için şimdiden teşekkürler. Kendinize dikkat edin...
 
Katılım
4 Ağu 2005
Mesajlar
3,759
dualarım senınle abi..isallah senın ıcın hayırlısı olan olur..
olmazsada bence uzulme belkı yanlıs zamandır..
dıkkat edın kendınıze...
shalimar benden kahvaltı bekler..
 
Katılım
7 Tem 2006
Mesajlar
2,052
Özgür bak zeytinlirockfest'e gideceğiz inş...Türkiye topraklarında olsaydın sende olurdun bizle birlikte...Efet arkadaslar.Perşembe sabahı istanbuldan kalkan gruba kimler dahil.Ben bursa'dan size katılacağım.Artık bursa'da buluşma işini konuşuruz o önemli deil de kimler gelecek ertech noldu senin motor işi?Bize katılmak isteyen yok mu?
 
Katılım
10 Haz 2006
Mesajlar
6,542
Zeytinli Rock Fest için Perş sabahı Istanbuldan hareket edecekler.

1-GorkeM
2-Suspect

Ertekin motoru çıkmazsa otobüsle gelecekmiş :pale:
 

HRC

Katılım
4 Haz 2007
Mesajlar
323
arkdşlar geçenlerde frenleri test edeyim dedim özellikle düz asfaltta sert frenlemelerde( ön arka aynı anda ) motosikletin arkası sağ yöne doğru çekmeye başlıyor, yani fren kesmesem tam düşüş pozisyonuna geçiyo motor ben aynı şeyi cbf 150 ve 500 de denedim kazıklama frende düzlükte şak diye duruyor, bu konuda fikri olan varmı ?

Birde sert arka fren yaptığınız zaman kazıklama duruyormu yani araba gibi kayarak?
 
Son düzenleme:
Katılım
7 Tem 2006
Mesajlar
2,052
Zeytinli Rock Fest için Perş sabahı Istanbuldan hareket edecekler.

1-GorkeM
2-Suspect

Ertekin motoru çıkmazsa otobüsle gelecekmiş :pale:

Hmm çok üzüldüm ya umarım sorun bir an önce hallolur...
Artçı olmasını isterdim ama takım teşkilatı neremizle taşıyacağız onu düşünüyorum...Umarım hallolur önümüzdeki 3gün içinde ya ertekinle yeniden birlikte sürmek istiyorum...:rendeer:
 
Katılım
25 Tem 2006
Mesajlar
26
üye arkadaşlara iyi geceler, nihayet bir emekli olarak bende bir cıbırcı oldum. İnşaallah bundan sonra daha detaylı görüşür ve kaynaşırız... muhabbet ve saygılarımla..
 
Katılım
12 Eyl 2006
Mesajlar
1,676
Evet arkadaşlar büyük ihtimalle zeytinli gezimize ben konuk sanatcı olarak şehirler arası otobüsle katılacağım....


Gönüller bir olsun orada çok güzel hareketli günler bizi bekliyor... :)
 
Katılım
10 Haz 2006
Mesajlar
6,542
sayman55
Hayırlı olsun güle güle kullanın

HRC
Bunları denemen güzel... Her motosiklette kilitlediğin an motorda yatma eğilimi olur... Arka fren düşük hızda kilitlenirse sorun yaratmaz , fakat yüksek hızda kilitlediğinde high side olma tehlikesiyle karşı karşıya gelirsin...

Arka yerine ön freni kilitlemeden ne kadar sınırında kullanabilirim çalışması yaparsan bu çok yararlı olacaktır sana. Ben sık sık bunu çalışırım, çoğu kazadan da bu sayede kurtulmuşumdur. Panik anında arkayı kilitlerim ister istemez, ama ön fren her zaman kontrolümdedir.

ismailcengiz
Kaydedildi. Hoşgeldin.
 
Son düzenleme:
Katılım
7 Tem 2006
Mesajlar
2,052
Evet arkadaşlar büyük ihtimalle zeytinli gezimize ben konuk sanatcı olarak şehirler arası otobüsle katılacağım....


Gönüller bir olsun orada çok güzel hareketli günler bizi bekliyor... :)



umarım küçük ihtimalleri yaşarız ertekin ya :salut:



Bu arada ben de çok panik halinde frenlemede ne kadar sürede ne kadar duracağımı hesaplarım denerim.Ya da yoldaki çukurdan ani şekilde sağa-sola kırarsam motorumun tepkisini ölçerim.Bizim cıbırın arka frenleri bir hiç sadece dengeyi bozmamak için kullanılıyor.Ön frenleri çok dengeli geldi bana.Özellikle bir keresinde arkamdaki arkadasım ile birlikte çok kısa sürede durdum lambalarda deneyeyim dedim yolculu olarak.kompresyon ile birlikte frenleme yaptım tahmin ettiğimden daha kısa sürede durdum.Kompresyon yapmak istemiyorum ama bazen gerekebiliyor.Ayrıca geçenlerde öle refleks olarak ön freni kitledim bir çayırtı koptu arkadasıma vuruyordum az daha çok korkmuştu noluyor ya die bi döndü..Dedim patlatıyordum senin grand dink'e :queen::queen: Ardından lambalarda kalktık ondaki kymco grand dink 250cc scooter...Yakalayamadı beni şehir içinde.Çok memnunum motorumdan zaten 120km hıza kadar onun motoru ile kafa kafaya gidiyorum hatta ii şekilde vites geçişleri yakalarsam öne geçiyorum.fakat 120den sora o biraz uzuyor...
 
Katılım
4 Ağu 2005
Mesajlar
3,759
phuaahuha
ertek otobusle gıtcen lem..
benım motor dısarda olsaydı al derdım de:D
ıyı olurdu ya bende gelırdım yol yapardık..
olsun motor yazın kullanılmaz
saganak yagmurda bahcıvan eldıvenıyle tekırdaga gıtmedıkten sora ne anlamı var bu ısın..
:D
sora yalovanın camurlu yollarında enduro yapmak..
guneslı yolda motormu kullanılır peeeh.

buarada geyık dısında..

panık fren meselesı cok onemlı bende olabıldıgıne calısıyorum
ama arkanızda artcı varken motor tepkılerı degısıyo..
butun surus stılı degısıyo oyuzden bı sekılde artcı varkende denemeye calısın bu işi..
 
Son düzenleme:
Katılım
7 Tem 2006
Mesajlar
2,052
Ben her türlü denemeler yapıyorum.Geçen gün 50km lik bir yol gittim artçı ile birlikte arkamdaki de motosiklet sürücüsü idi.Çok rahat ettik hatta çok güzel viraj çalışmaları yaptık yolda giderken.Yalnız başına duraklamalarda arka çok savruluyor iki kişi iken sadece kitleniyor...

Sanırım 3kişi gideceğiz bu festivale.2kişi de istanbuldan çıkıcak...Çok şey kaçırııyorsunuz çok :D Bu arada ertech uysana şeytana yahu al bi z750 harç borç ödenir...Hatta yetiştir sen perşembe sabahına kadar.Uzun yolda rodaj yaparsın ayrıyetten çok basamazsın çünkü cıbırlarla gidiyorsun çok uygun olur.Hade koş z-moto'ya ertech :D
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst