Honda Honda CBR 125R Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
20 Ocak 2007
Mesajlar
506
sagol gorkem.yaz sezonu işler biraz fazla oluyo.buralardayım yani.herkese selamlar
 
Katılım
10 Haz 2006
Mesajlar
6,542
peki bana yakıştırıyomusun özgürcüüüüüüüm? :cherry:

Geçen günki Şile gezisinde...
img8506ul0io0.jpg

img8507cy7dp8.jpg
 
Son düzenleme:
Katılım
27 Şub 2007
Mesajlar
247
selam arkadaşlar nasılsınız,özgür nasılsın buralardasın yine.. suspect naber çıktımı senin makina ne durumda?. görkem sen nasılsın, naaptın motrun arka kuyrugu sticker falan taktınmı.emrah sen naparsın geldim görüşürz tekrar. Bikaç gündür forma giremiyordum.yollardaydım benim makina olmasada yinede konya, karaman, baya biyerleri gezdim.geldim benim cbr da çıkardım.
gezerkende iki üç çeşit motora binmek nasip oldu.bi kaç resim çektim eklerim birazdan onlarıda.aprilla bile var:p
bugun cbr ekibiyle dışarda bi turlarız dedim emrede yoldaymış izmire gidiyormuş.kendim tekrar gezdim daha dikkatli bi şekilde.
makinam canavar stop etme sorunu bile kalmadı şimdi sogukken bile stop etmiyor allaha şükür.
sağ taraftaki grenajı ve kuyruğu değiştirtmedim.hiç bi sorun yok.göstergelerin sol taraftaki hız ve yakıt göstergesinin ışıgını bağlamayı unutmuşlar akşam olunca farkettim,göstergelerin yarısında ışık var yarısında yok:cherry:eek:nu bağlayacaz.
 
Katılım
10 Haz 2007
Mesajlar
359
eminim güzel bir gezi olmuştur. beni ne zaman çeteye alacaksınız yaw :p tabi önce bi 5-10 bin km tecrübe yapmam lazım, bismillah deyince olmaz di mi? :)

görkem janttaki şeritler boya mı yoksa yapıştırma mı? yansıma özelliği var mı?
 
Katılım
27 Şub 2007
Mesajlar
247
ilk resimdeki BİSAN lifan125 uzun yola çıkmaktan vazgeçip tekrar yiğenime teslim ettik.Aşırı titreşimden dolayı binemedik.tek motrla çıktık karamandan konyaya gece yolculugunda.

resim_317893827.jpg


bizi yaklaşık 350 km lik bi gidiş gelişte sorunsuz ve titreşimsiz getirip götüren ARMODE AR 125.. makina ya hasta oldum çok rahat ve sürati çok iyi iki kişi düz yolda 110 km hızda sabit gidebiliyor.

resim_828519925.jpg


konyanın yüksek bi yerinden çekilmiş bi görüntü.
resim_210020569.jpg


resim_471377158.jpg


yeğenim, yeni aldıgı motosikletiyle kask takmaya alışıyor.antreman yapiyor evinde kendince

resim_629160416.jpg


buda aprilla rs125 bizim makinalardan baya büyük tek ketü görünen yer eksozu
onuda öyle ayarlamışlar artık

resim_875285885.jpg


resim_911143681.jpg


resim_540170923.jpg


buda benim REPSOL.. yapılmış halinide çekip eklerim.

resim_506591553.jpg
 
Katılım
25 Mar 2006
Mesajlar
3,978
2007'yi getirmiyorlar stoktakiler satılsın önce diye, onlara da talep düştü herhalde, böyle ucuz bir numaraya başvurdu Honda.Yakışmıyor.
 
Katılım
10 Haz 2006
Mesajlar
6,542
movistar
Resimler görünmüyor... Başka bir yere upload edersen sevinirim.
 
Katılım
12 Eyl 2006
Mesajlar
1,676
Otobüsle gitmem kesinleşti maalesef...

Çarşamba sabahı orada olacağım... siz gelene kadar biraz dinlenir kafamı dinlerim sonrası malum :)

z 750 için biraz daha zaman var önce cbr mi satmalıyım... eğer eylüle kadar satarsam ekim başı gibi z 750 ye kavuşabilirim.... bakalım hayırlısı... acele etmek istemiyorum :)

ama geçen hafta bankayla görüşmeleri hallettim az daha krediyi çekip 2. el 2007 z 750 var sahibinden.com da onu alıyordum... ama adam pek güven vermedi bana ... sonra kendine gel dedim biraz sabret önce cbr'yi bi sat dedim kendi kendime... :p

motorsuzluk çok kötü birşey heleki böyle günlerde.... offfff of... Allah kimseyi motorsuz bırakmasın :)
 

HRC

Katılım
4 Haz 2007
Mesajlar
323
ilk resimdeki BİSAN lifan125 uzun yola çıkmaktan vazgeçip tekrar yiğenime teslim ettik.Aşırı titreşimden dolayı binemedik.tek motrla çıktık karamandan konyaya gece yolculugunda.

195071.jpg


bizi yaklaşık 350 km lik bi gidiş gelişte sorunsuz ve titreşimsiz getirip götüren ARMODE AR 125.. makina ya hasta oldum çok rahat ve sürati çok iyi iki kişi düz yolda 110 km hızda sabit gidebiliyor.

230450.jpg


konyanın yüksek bi yerinden çekilmiş bi görüntü.
373398.jpg


428861.jpg


yeğenim, yeni aldıgı motosikletiyle kask takmaya alışıyor.antreman yapiyor evinde kendince

547611.jpg


buda aprilla rs125 bizim makinalardan baya büyük tek ketü görünen yer eksozu
onuda öyle ayarlamışlar artık

639143.jpg


790018.jpg


827178.jpg


buda benim REPSOL.. yapılmış halinide çekip eklerim.

983377.jpg
düzeltmeler müesseden..25kraker..pardon karakter:p
 
Katılım
8 Ocak 2005
Mesajlar
1,029
Arkadaşlar belki milyon kere konuşulmuştur ama sayfa sayfa aramaya vaktim olmadığı için yardımınızı istiyorum,sorun şu;
çok samimi bir arkadaşımda 22000km de cbr125 var,arka lastiği değişecek,biraz daha kalın bir lastik düşünüyoruz,marka model olarak tavsiye edebileceğiniz ürün varmıdır? vereceğiniz cevaplar için teşekkür ederim
 
Katılım
10 Haz 2006
Mesajlar
6,542
PHAETONW12

Michelin Sporty 130/70/17
Pirelli Mt75 110/80/17
Pirelli Mt75 130/70/17
Pirelli Sport Demon 130/70/17
Duro Hf-918 130/70/17

Unutmadan , 130'luk lastik motoru çekişten düşürür.
 
Katılım
30 Nis 2006
Mesajlar
1,051
1 hafta girmedik forum yine uzamışta uzamış :) Ertekin garantiden yapmalarına sevindim. Akın gez gez bu havaların tadını çıkar. Kışın çok zor oluyor.

ÖNEMLİ OKUYUN!!!!! İSTANBUL VE GENEL TÜRKİYE İÇİN SESLENİYORUM!!! ARKADSLAR CAN GÜVENLİGİMİZ TRAFIKTE HİÇ YOK ÖZELLİKLE ÇEVRE YOLUNDA E_5 TE OTOMOBİLLER BİZİ HİÇ DİKKATE ALMIYOR HERGUN GAZATEDE TV DE MOTOR KAZALARI VE ÖLÜM HABERLERİ DUYMAKTAN İNANILMAZ ÜZÜNTÜ DUYMAYA BAŞLADIM. KELLE KOLTUKTA GİTMEKTEYİZ!!!! BUNA ARTIK DUR DEMENİN ZAMANI GELDİ!!! BEN İSTANBULDA İKAMET EDİYORUM ÇOK YAKIN ZAMANDA TAKSİM MEYDANINDA BÜTÜN MOTORSİKLET KULLANAN DUYARLI ARKADASLARIMIZI TOPLAMAYI DÜŞÜNÜYORUM!!!!! TOPLAMAMIM AMACI GORSEL VE YAZILI BASINDA SESİMİZİ GEREKLİ YERLERE DUYURMAMIZIN ZAMANI GELDİ VEDE GEÇİYOR DİYE DÜŞÜNÜYORUM EN AZINDAN OTOMOBİL KULLANAN KİŞİLER BU KONU HAKKINDA DAHA DUYARLI VE DİKKATLİ OLACAKLARINA İNANIYURM!!! AYRICA ÇEVRE YOLLARINDA MOTORLAR İÇİN YOL YAPILMASINI DİLE GETİRECEGİZ!!!! BUNUN ÇOK ZOR OLDUGUNU BİLİYORUM AMA!!!! DEVLET BABA BİZİ BELKİ ŞAŞIRTIR!!! ŞİMDİ BENİMLE BU İŞE VARMISINIZ???? SİZDEN TEK İSTEGIM BÜTÜN İSTANBULA BU GÖSTERININ YAPILACAGINI DUYURMAK MSJLARINIZI BEKLIYURM [email protected]

Dostum bu topic altında bu mesajını en fazla 10 kişi okur. Çünkü burası CBR125 kullananların, ve ilgisini çekenlerin toplandığı bir konu. Ayrıca yazının tüm harflerini büyük harfle yazmak kurallarada aykırı. İstersen yeni bir KONU aç. Sesini o şekilde daha kolay duyurabilirsin.
 
Katılım
7 Tem 2006
Mesajlar
2,052
1 hafta girmedik forum yine uzamışta uzamış :) Ertekin garantiden yapmalarına sevindim. Akın gez gez bu havaların tadını çıkar. Kışın çok zor oluyor.

Efet görkem-suspect ve ben zeytinlirockfest yapıcaz bakalım...İnş sorunsuz hallederiz.Bu arada plakam 16 ARE 11 Bugün hallettim...Artık hiç bir sorunum yok.Şimdi bi kaç ufak işim var.arkaya file yedek anahtar ve zincirimde problem var onu bugün halledeceğim arkadasımla öle işte...Perşembe Zeytinli yolları bizi bekler sora:cherry:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst