gaz vermeyin cocuga.borca sokacaksın durduk yere
Ama düşünsene ertech ve z750 muhtşem ikili olmaz mı?750cc canavar gibi hp aman tanrımmm:queen::queen::queen:
düzeltmeler müesseden..25kraker..pardon karakterilk resimdeki BİSAN lifan125 uzun yola çıkmaktan vazgeçip tekrar yiğenime teslim ettik.Aşırı titreşimden dolayı binemedik.tek motrla çıktık karamandan konyaya gece yolculugunda.
![]()
bizi yaklaşık 350 km lik bi gidiş gelişte sorunsuz ve titreşimsiz getirip götüren ARMODE AR 125.. makina ya hasta oldum çok rahat ve sürati çok iyi iki kişi düz yolda 110 km hızda sabit gidebiliyor.
![]()
konyanın yüksek bi yerinden çekilmiş bi görüntü.
![]()
![]()
yeğenim, yeni aldıgı motosikletiyle kask takmaya alışıyor.antreman yapiyor evinde kendince
![]()
buda aprilla rs125 bizim makinalardan baya büyük tek ketü görünen yer eksozu
onuda öyle ayarlamışlar artık
![]()
![]()
![]()
buda benim REPSOL.. yapılmış halinide çekip eklerim.
![]()
Hazır olun arkadaşlar!!!! Geliyorrr :mrgreen:
http://www.honda.com.tr/motosiklet/content/modeller/supersport/cbr125.htm
Bu ne ya? :mrgreen: Honda sanırım eski kasa satışlarını üzerine krema sıkarak arttırmaya karar vermiş gibi gözüküyor... Eski kasa yeni sticker'lar...
ÖNEMLİ OKUYUN!!!!! İSTANBUL VE GENEL TÜRKİYE İÇİN SESLENİYORUM!!! ARKADSLAR CAN GÜVENLİGİMİZ TRAFIKTE HİÇ YOK ÖZELLİKLE ÇEVRE YOLUNDA E_5 TE OTOMOBİLLER BİZİ HİÇ DİKKATE ALMIYOR HERGUN GAZATEDE TV DE MOTOR KAZALARI VE ÖLÜM HABERLERİ DUYMAKTAN İNANILMAZ ÜZÜNTÜ DUYMAYA BAŞLADIM. KELLE KOLTUKTA GİTMEKTEYİZ!!!! BUNA ARTIK DUR DEMENİN ZAMANI GELDİ!!! BEN İSTANBULDA İKAMET EDİYORUM ÇOK YAKIN ZAMANDA TAKSİM MEYDANINDA BÜTÜN MOTORSİKLET KULLANAN DUYARLI ARKADASLARIMIZI TOPLAMAYI DÜŞÜNÜYORUM!!!!! TOPLAMAMIM AMACI GORSEL VE YAZILI BASINDA SESİMİZİ GEREKLİ YERLERE DUYURMAMIZIN ZAMANI GELDİ VEDE GEÇİYOR DİYE DÜŞÜNÜYORUM EN AZINDAN OTOMOBİL KULLANAN KİŞİLER BU KONU HAKKINDA DAHA DUYARLI VE DİKKATLİ OLACAKLARINA İNANIYURM!!! AYRICA ÇEVRE YOLLARINDA MOTORLAR İÇİN YOL YAPILMASINI DİLE GETİRECEGİZ!!!! BUNUN ÇOK ZOR OLDUGUNU BİLİYORUM AMA!!!! DEVLET BABA BİZİ BELKİ ŞAŞIRTIR!!! ŞİMDİ BENİMLE BU İŞE VARMISINIZ???? SİZDEN TEK İSTEGIM BÜTÜN İSTANBULA BU GÖSTERININ YAPILACAGINI DUYURMAK MSJLARINIZI BEKLIYURM [email protected]
PHAETONW12
Michelin Sporty 130/70/17
Pirelli Mt75 110/80/17
Pirelli Mt75 130/70/17
Pirelli Sport Demon 130/70/17
Duro Hf-918 130/70/17
Unutmadan , 130'luk lastik motoru çekişten düşürür.
1 hafta girmedik forum yine uzamışta uzamışErtekin garantiden yapmalarına sevindim. Akın gez gez bu havaların tadını çıkar. Kışın çok zor oluyor.