Arkadaşlar beni cbr 125 e modifiye parçaları satan bi eleman nerden eklediyse msn e eklemiş.Verdiği internet sitesi şu http://www.aseanmoto.com/main.html.
Sele altı egsoz falanda vardı http://www.bikepics.com/pictures/947610/.
Egsozun fiyatı 100 euro.+kargo masrafı 50 euro..Bankalar arasında para geçişindeki muhtemel masraflarda var..Elemanın msn ide [email protected]ı Tony.Parayı yatırıyorsunuzmuşta onların hesaplarında onaylanınca sana parçayı gönderiolarmış falan filan..Ben şimdilik pek güvenemedim.Eğer toplu alım(bika tane) yaparsanız kargo ucuza gelir falan demişti.Egsozun markası endurance..Youtubedede var.. Ayrıca arka kuyruk,stop takımı,dereceli egzantrik,arka dişli vsvs gibi birkaç parça daha göreceksiniz sitede.Hepiniz incelerseniz sevinirim.
(not:gezilerinizi gezi başlığı altında anlatır ve baylaşırsanız dahada bi güzel olurmuş gibime gelior(gezi güzel):wiinkk![]()
bu durumda anlasılıyor ki kask icin 150-250 mon icin ise 250-350 ytl bütce ayırmak gerekiyor.
ertech sana bie sorum olcak istanbulun neresınde oturuon. sankı senı bı yerde gordum gıbıyım yada bırıne benzettım![]()
En ucuz parça hangisiymiş... Bir deneme yapabiliriz :mrgreen: Özellikle zinciri merak ettim , fiyatını sorar mısın? Bir de sor bakalım E-Bay'den satış yapabiliyorlarmıymış.... Ben E-Bay'a daha çok güvenirim...
ErTech
Sen gelecek misin haftasonu Silivriye?
Ultraukala
Sorun biter mi hiç. Sağ ayna giderken yerinden oynuyo biriyle yola bakarken biriyle kendimi izlemek zorunda kalıyorumSıkıştırmam lazım. Sinyal hala iç tarafta, bir de egzos yanığım var. Ama güzel. Her geçen gün daha iyiye gidiyor.
Arai'lerin fiyatı çok yüksek ama kalitesi tartışılmaz. Ucuz kask alma kesinlikle. Zaten marka ve fiyatlara bakarak elediğinde kendine göre ortasını bulursun. Ben Shoei ya da Nolan öneririm.
Montları denemen lazım. Şekli tuttursalar da korumaları tam oturmayan, oynayan kalitesiz bir sürü mont var etrafta.
Onlar halledilir ya sorun etme minik sorunlar onlar..Benim de şimdilik tek sorunum zincir bollaştı onu germem lazım işte.O kadar.Bi de ön göstergeler ve cam arasına takviye koymam lazım çok zırıltı yapıyor...Bu arada ist-bursa arasını biz baya koparak geldik:cherry: Sen gelseydin sorun olmazdı sana göre ayarlardık kendimizi biz seni zor durumda bırakmazdık.Artık bi dahakine seni de bekliyorum bursa'ya hatta cumadan ben gelirim cumartesi sabahı hep birlikte bursaya döneriz:cherry: Görkem alıştı nasıl olsa...Bu sefer daha kalabalık oluruz..
http://www.youtube.com/watch?v=4quZ2trbd-s
Bu arada bugün tali yoldan anayola dönmeden durmuştum yolu kontrol edip 1le kalktım kontra ile virajı aldım en çok yattığı sırada 10-11bin devir arasında 2ye attım cabbabrımın kuyruğunu zor toparladım ya istediğimden çok daha muhteşem oldu arkamdaki araba çok feci şaşırdı :cherry: Virajı kuyruğu toparlarken aldım neydi görkem onun ismi power ..... gibi. ama çok eğlendim ama istediğimden daha fazla savruldu cabbarımı yere yatırıp inciteceğim die korkmadım da deil...
Koyduğum video da endurance egsoz sesi:wiinkk:
Bu arada bursa dönüşünde mudanya gemlik arasında ışıksız bir yolda 100+ gitmek çok eğlenceliymişşşşşş :queen:
Akın dikkat et aman powerslide burnout bunlar eğlenceli olduğu kadar tehlikeliisen çok iyi kullanıyorsun ama yinede temkinli ol... BU tarafa ne zaman gelmeyi planlıyorsunuz? Aslında bu haftasonu kaçsanız gelseniz silivri yapardık bomba olurdu...
Benim planlar yine değişti. Görkem, ben Selimpaşa'ya değil Silivri'ye gidiyorumGökkuşağı diye bir yer varmış orada??
ErTech günler iyi geçiyor. Yarın bu ufak sorunları halledip çıkacağım yola. Tophane Bebek arasından sonra ikinci uzun yolum olacak. Akın gibi cengaverlik yapamıyorum maalesef![]()
Bu arada elektrikler zırt pırt kesiliyor, yarım saate yazdım mesajı.
Gökkuşağı nerede bilmiyorum ama buluruz... Gay Bar gibi birşey mi![]()
ultraukala
Sölemem![]()
Şaka bir yana gökküşağı bir simge de oradan şeettim...
Neyse konu dağılmasın;
Rüamda cıbırımın ön tekerinin patladığını gördüm... Hem de yarılmıştı ikiye :silent:
Rüa tabircisi var mı aramızda?
Bunun dışında , kışa girmeden yağmur lastiği almayı düşünen var mı?