Honda Honda CBR 125R Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
13 Şub 2007
Mesajlar
80
arkadaslar kask ve mont icin uygun kaliteli olarak önereceginiz marka veya modeller var mı ?

bir kask 150 ytl iken bir degeri 950 ytl bunun makul olanı nedır?
 
Katılım
8 Haz 2007
Mesajlar
78
Arai'lerin fiyatı çok yüksek ama kalitesi tartışılmaz. Ucuz kask alma kesinlikle. Zaten marka ve fiyatlara bakarak elediğinde kendine göre ortasını bulursun. Ben Shoei ya da Nolan öneririm.

Montları denemen lazım. Şekli tuttursalar da korumaları tam oturmayan, oynayan kalitesiz bir sürü mont var etrafta.
 
Katılım
10 Haz 2006
Mesajlar
6,542
Ben Nolan N84 Kullanıyorum... Tavsiye ederim 220€....
Bence kaskın ortası budur...

Daha kaliteli dersen X-Lite...

Shark ve Marushin de güzel kasklar sanırım...
 
Katılım
13 Şub 2007
Mesajlar
80
fiyat olarak ne onerırsın?tabıkı kalıtesız olmasın ama cok ta pahalı olmasın bu durumda ne kadarlık bı kask ısımı gorur?
 
Katılım
13 Şub 2007
Mesajlar
80
bu durumda anlasılıyor ki kask icin 150-250 mon icin ise 250-350 ytl bütce ayırmak gerekiyor.
 
Katılım
30 Nis 2006
Mesajlar
1,051
Arkadaşlar beni cbr 125 e modifiye parçaları satan bi eleman nerden eklediyse msn e eklemiş.Verdiği internet sitesi şu http://www.aseanmoto.com/main.html.
Sele altı egsoz falanda vardı http://www.bikepics.com/pictures/947610/.
Egsozun fiyatı 100 euro.+kargo masrafı 50 euro..Bankalar arasında para geçişindeki muhtemel masraflarda var..Elemanın msn ide [email protected]ı Tony.Parayı yatırıyorsunuzmuşta onların hesaplarında onaylanınca sana parçayı gönderiolarmış falan filan..Ben şimdilik pek güvenemedim.Eğer toplu alım(bika tane) yaparsanız kargo ucuza gelir falan demişti.Egsozun markası endurance..Youtubedede var.. Ayrıca arka kuyruk,stop takımı,dereceli egzantrik,arka dişli vsvs gibi birkaç parça daha göreceksiniz sitede.Hepiniz incelerseniz sevinirim.
(not:gezilerinizi gezi başlığı altında anlatır ve baylaşırsanız dahada bi güzel olurmuş gibime gelior(gezi güzel):wiinkk:)

Çok güzel şeyler var aslında. Motordan anlasam 170 cc yapardım benim motoru. Gerçekten güzel parçalar var... Ama fiyatlarını göremedim ben
 
Katılım
10 Tem 2007
Mesajlar
1,656
ertech sana bie sorum olcak istanbulun neresınde oturuon. sankı senı bı yerde gordum gıbıyım yada bırıne benzettım :)
 
Katılım
7 Tem 2006
Mesajlar
2,052
bu durumda anlasılıyor ki kask icin 150-250 mon icin ise 250-350 ytl bütce ayırmak gerekiyor.

Nolan n62 kullanıyorum çok memnunum şimdilik tek sorunu ses geçirebiliyor içeri yüksek hızda ama cbr'da pek sorun yaratmıyor bana...Fiyatı 140€

mont için de bütçene göre bir dünya mont var git maazaya üstüne dene fiyatına bak senin için en uygunu ve içine sineni al..Ben richa kullanıyorum tek tavsiyem havalandırma fermuarları olan bir mont almanı öneririm benim en büyük sorunum o şu anda.Terletiyor ama giymek zorundayım.Montumu 170€'a aldım memnunmuyum die sorarsan deilim çünkü yazın hiç kullanışlı deil ama üstüme çok güzel oturdu ve rahat hissediyorum kendime ama terlemek de azımsanmayacak bir sorun.Ona çok dikkat et derim ben.Bütçene göre 100ytl'den 1000ytl'ye kadar bir dünya mont var...Clover'ın ZETA modelini önerebilirim içinde yağmurluğu var fiyatı 230€ havalandırma kanalları var.Ben pintilik yapıp fiyat aralığı koymuştum kendime alırken :cherry: Belirlediğim aralığı aştığı için es geçmiştim ama şimdi pişmanım.:wiinkk:
 
Katılım
12 Eyl 2006
Mesajlar
1,676
ertech sana bie sorum olcak istanbulun neresınde oturuon. sankı senı bı yerde gordum gıbıyım yada bırıne benzettım :)

Beni anadolu yakasında heryerde görmüş olabilirsin :p

ama pendikte oturuyorum...:)

En ucuz parça hangisiymiş... Bir deneme yapabiliriz :mrgreen: Özellikle zinciri merak ettim , fiyatını sorar mısın? Bir de sor bakalım E-Bay'den satış yapabiliyorlarmıymış.... Ben E-Bay'a daha çok güvenirim...

ErTech
Sen gelecek misin haftasonu Silivriye?

Görkem gelmeyi çok istiyorum; hatta geleceğimi düşünüyorum ama benim işi biliyorsun son anda bişey çıkar hayal kırıklığına uğrarım diye bişey demiyorum...

ama %75 oranla geleceğim... :) yarın belli olur... seni ararım zaten ...
 
Son düzenleme:
Katılım
7 Tem 2006
Mesajlar
2,052
Ultraukala

Sorun biter mi hiç. Sağ ayna giderken yerinden oynuyo biriyle yola bakarken biriyle kendimi izlemek zorunda kalıyorum:) Sıkıştırmam lazım. Sinyal hala iç tarafta, bir de egzos yanığım var. Ama güzel. Her geçen gün daha iyiye gidiyor.

Onlar halledilir ya sorun etme minik sorunlar onlar..Benim de şimdilik tek sorunum zincir bollaştı onu germem lazım işte.O kadar.Bi de ön göstergeler ve cam arasına takviye koymam lazım çok zırıltı yapıyor...Bu arada ist-bursa arasını biz baya koparak geldik:cherry: Sen gelseydin sorun olmazdı sana göre ayarlardık kendimizi biz seni zor durumda bırakmazdık.Artık bi dahakine seni de bekliyorum bursa'ya hatta cumadan ben gelirim cumartesi sabahı hep birlikte bursaya döneriz:cherry: Görkem alıştı nasıl olsa...Bu sefer daha kalabalık oluruz..

http://www.youtube.com/watch?v=4quZ2trbd-s


Bu arada bugün tali yoldan anayola dönmeden durmuştum yolu kontrol edip 1le kalktım kontra ile virajı aldım en çok yattığı sırada 10-11bin devir arasında 2ye attım cabbabrımın kuyruğunu zor toparladım ya istediğimden çok daha muhteşem oldu arkamdaki araba çok feci şaşırdı :cherry: Virajı kuyruğu toparlarken aldım neydi görkem onun ismi power ..... gibi. ama çok eğlendim ama istediğimden daha fazla savruldu cabbarımı yere yatırıp inciteceğim die korkmadım da deil...


Koyduğum video da endurance egsoz sesi:wiinkk:
 
Katılım
12 Eyl 2006
Mesajlar
1,676
Arai'lerin fiyatı çok yüksek ama kalitesi tartışılmaz. Ucuz kask alma kesinlikle. Zaten marka ve fiyatlara bakarak elediğinde kendine göre ortasını bulursun. Ben Shoei ya da Nolan öneririm.

Montları denemen lazım. Şekli tuttursalar da korumaları tam oturmayan, oynayan kalitesiz bir sürü mont var etrafta.

Seral nasıl gidiyor CBR 'lı günler :) Alışabildin mi ¿ Bahsettiğin sorunlar bişey değil ufak tefek şeyler... :)

Bu arada bursa dönüşünde mudanya gemlik arasında ışıksız bir yolda 100+ gitmek çok eğlenceliymişşşşşş :queen:

Onlar halledilir ya sorun etme minik sorunlar onlar..Benim de şimdilik tek sorunum zincir bollaştı onu germem lazım işte.O kadar.Bi de ön göstergeler ve cam arasına takviye koymam lazım çok zırıltı yapıyor...Bu arada ist-bursa arasını biz baya koparak geldik:cherry: Sen gelseydin sorun olmazdı sana göre ayarlardık kendimizi biz seni zor durumda bırakmazdık.Artık bi dahakine seni de bekliyorum bursa'ya hatta cumadan ben gelirim cumartesi sabahı hep birlikte bursaya döneriz:cherry: Görkem alıştı nasıl olsa...Bu sefer daha kalabalık oluruz..

http://www.youtube.com/watch?v=4quZ2trbd-s


Bu arada bugün tali yoldan anayola dönmeden durmuştum yolu kontrol edip 1le kalktım kontra ile virajı aldım en çok yattığı sırada 10-11bin devir arasında 2ye attım cabbabrımın kuyruğunu zor toparladım ya istediğimden çok daha muhteşem oldu arkamdaki araba çok feci şaşırdı :cherry: Virajı kuyruğu toparlarken aldım neydi görkem onun ismi power ..... gibi. ama çok eğlendim ama istediğimden daha fazla savruldu cabbarımı yere yatırıp inciteceğim die korkmadım da deil...


Koyduğum video da endurance egsoz sesi:wiinkk:


Akın dikkat et aman powerslide burnout bunlar eğlenceli olduğu kadar tehlikelii :) sen çok iyi kullanıyorsun ama yinede temkinli ol... BU tarafa ne zaman gelmeyi planlıyorsunuz? Aslında bu haftasonu kaçsanız gelseniz silivri yapardık bomba olurdu...
 
Son düzenleme:
Katılım
7 Tem 2006
Mesajlar
2,052
Bu arada bursa dönüşünde mudanya gemlik arasında ışıksız bir yolda 100+ gitmek çok eğlenceliymişşşşşş :queen:


Akın dikkat et aman powerslide burnout bunlar eğlenceli olduğu kadar tehlikelii :) sen çok iyi kullanıyorsun ama yinede temkinli ol... BU tarafa ne zaman gelmeyi planlıyorsunuz? Aslında bu haftasonu kaçsanız gelseniz silivri yapardık bomba olurdu...


Bugün yine o ışıksız yolda idik bi arkadasım ile sizle birlikte daha hızlıydım sizi takip ederken daha rahat giriyordum virajlara falan görüyordum sizden daha rahat ediyordum.Ama gün batımında o virajları gördümkü asfalt çok daha kötü geldi gözüme.Çukurlar falan:cherry:

Zaten temkinli gidiyorum sürekli ama arada kaçamaklar yapmak da istiyorum:cherry: powerslide kazıdım aklıma! Aynı viraja girerken küçük küçük tekrarlamak istiyorum bu akşamki kadar cozutmam yoksa yere yapışmam an meselesiydi yane baya zorladım toparlarken..

valla gelmek isterdim ama daha ileriki haftalarda sanırım bu mümkün olacak bi kaç planım var da bu hafta sonuna...Arkadasımın konseri falan var ona gidicem...Pazar günleri de babama yardım ediyorum kaçmam çok zor altyapıyı oluşturmam lazım eğer pazara da kalmam gerekirse :wiinkk:
 
Katılım
8 Haz 2007
Mesajlar
78
Benim planlar yine değişti. Görkem, ben Selimpaşa'ya değil Silivri'ye gidiyorum:) Gökkuşağı diye bir yer varmış orada??

ErTech günler iyi geçiyor. Yarın bu ufak sorunları halledip çıkacağım yola. Tophane Bebek arasından sonra ikinci uzun yolum olacak. Akın gibi cengaverlik yapamıyorum maalesef:p

Bu arada elektrikler zırt pırt kesiliyor, yarım saate yazdım mesajı.
 
Katılım
10 Haz 2006
Mesajlar
6,542
seral

Benim işim çıktı arkadaşlar ne yazıkki Silivri işi iptal :pr:
Ben silivride kalacağım yine fakat Cumartesi günü 4-5 saatlik bir işim var :pr:
Eğer Cumartesi işlerim biter ise Pazar günü sizi çağırabilirim...

Seral , ben yine yarın Silivriye gideceğim sanırım. Yarın araşırız.
5359433730 telefonum.
Gökkuşağı nerede bilmiyorum ama buluruz... Gay Bar gibi birşey mi :p
 
Katılım
7 Tem 2006
Mesajlar
2,052
Benim planlar yine değişti. Görkem, ben Selimpaşa'ya değil Silivri'ye gidiyorum:) Gökkuşağı diye bir yer varmış orada??

ErTech günler iyi geçiyor. Yarın bu ufak sorunları halledip çıkacağım yola. Tophane Bebek arasından sonra ikinci uzun yolum olacak. Akın gibi cengaverlik yapamıyorum maalesef:p

Bu arada elektrikler zırt pırt kesiliyor, yarım saate yazdım mesajı.

Tophane-bebek uzun yol mu?20-30km falandı yanlış hatırlamıyorsam:cherry: :p:p
 
Katılım
8 Haz 2007
Mesajlar
78
Görkem 0:52'de atmışsın mesajı. Bugün mü çıkacaksın yola? Eğer öyleyse iş çıkışından sonra katılabilirim sana.

Bu arada orası Mavi istiridye barı:p nınınınınınııııııııııııııı, nınınınınınııııııııııııııı:)
 
Katılım
10 Haz 2006
Mesajlar
6,542
ultraukala
Sölemem :p
Şaka bir yana gökküşağı bir simge de oradan şeettim...
Neyse konu dağılmasın;

Rüamda cıbırımın ön tekerinin patladığını gördüm... Hem de yarılmıştı ikiye :silent:
Rüa tabircisi var mı aramızda?

Bunun dışında , kışa girmeden yağmur lastiği almayı düşünen var mı?
 
Katılım
12 Eyl 2006
Mesajlar
1,676
ultraukala
Sölemem :p
Şaka bir yana gökküşağı bir simge de oradan şeettim...
Neyse konu dağılmasın;

Rüamda cıbırımın ön tekerinin patladığını gördüm... Hem de yarılmıştı ikiye :silent:
Rüa tabircisi var mı aramızda?

Bunun dışında , kışa girmeden yağmur lastiği almayı düşünen var mı?

Görkem bu hafta silivri gezisi yalan oldu mu? bi sorun yok dimi?
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst