- Katılım
- 4 Haz 2007
- Mesajlar
- 323
Gorkem
Az önce sana bahsettiğim yere uğradım, o lastikler taiwan da ve çinde üretiliyomuş ve gümrük mevzuatı değiştiği için artık gelmiyormuş , ancak elinde stoğu olan bir yer bulmak lazım ( yani Türkiyede bi bende var isteyene 2 katına satabilirim
)
Silivriye Pazartesi gidersen gelirim haftasonu uymuyor bu sefer bana.
Bu ayın sonunada egzosu yaptırıcam şu dediğin ustaya bir uğrarız karar verdim yoshi yaptırıcam siyah siyah güzel duruyor.
Az önce sana bahsettiğim yere uğradım, o lastikler taiwan da ve çinde üretiliyomuş ve gümrük mevzuatı değiştiği için artık gelmiyormuş , ancak elinde stoğu olan bir yer bulmak lazım ( yani Türkiyede bi bende var isteyene 2 katına satabilirim
Silivriye Pazartesi gidersen gelirim haftasonu uymuyor bu sefer bana.
Bu ayın sonunada egzosu yaptırıcam şu dediğin ustaya bir uğrarız karar verdim yoshi yaptırıcam siyah siyah güzel duruyor.