Honda Honda CBR 125R Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

HRC

Katılım
4 Haz 2007
Mesajlar
323
Gorkem
Az önce sana bahsettiğim yere uğradım, o lastikler taiwan da ve çinde üretiliyomuş ve gümrük mevzuatı değiştiği için artık gelmiyormuş , ancak elinde stoğu olan bir yer bulmak lazım ( yani Türkiyede bi bende var isteyene 2 katına satabilirim :p:p )
Silivriye Pazartesi gidersen gelirim haftasonu uymuyor bu sefer bana.
Bu ayın sonunada egzosu yaptırıcam şu dediğin ustaya bir uğrarız karar verdim yoshi yaptırıcam siyah siyah güzel duruyor.
 
Katılım
10 Haz 2006
Mesajlar
6,542
ilhan1154

Kaç binde olması önemli değil... Önemli olan motora nasıl bakıldığıdır... Benim tavsiyem almadan önce herhangi bir Honda servisine götürüp kontrol ettirmenizdir... Grenajlarda onarılamayacak kırıklar , sinyallerde ve bunun gibi hasarlı parçalar var ise bunların fiyatlarını öğrenip ona göre fiyat kararlaştırın...
Amortisörlerde veya bilyalarda sorun olmaması önemli zaten bunu servise götürünce anlarlar...
Bir de bütün bakım kağıtlarını isteyin.. 1000-4000-6000-8000 vs... bakımları yapılmışmı öğrenin , değişen parça varsa bakın...

Bunun dışında noter masraflarını kim ödeyecek onu kararlaştırın... Sonra motoru alabilirsiniz.
 
Katılım
10 Tem 2007
Mesajlar
1,656
bilgi için saol.ama her motorun bir ömrü vardır bunların ömrü tahmınen kac km dir?
 
Katılım
4 Ağu 2005
Mesajlar
3,759
kullanmana gore degısır
adam vardır
10000 km bıtırır
adam vardır 100000km anahtar degdırmeden kullanır..
benım cbr 12000de evde yatıyo sımdı
tahmınen 3 ay sora dondugumde ılk marsta calıscak(sırf bunun ıcın akumu rıske attım o ayrı:D ) honda saglam motor yapar..
 
Katılım
10 Haz 2006
Mesajlar
6,542
spawnem
Zaten 1 gün kalmalı gidiyoruz... Gece kumsalda içmeden olmaz :)
 
Katılım
22 Ocak 2007
Mesajlar
481
::sefereee ohhh tamam süper.reklam yapamıyosun sen gorkem.
bak şimdi içmeli yatmalı silivriye gezi var.biletler stoklarla sınırlıdır:queen:
 
Katılım
17 Kas 2006
Mesajlar
734
Oy oku oku bitmedi, ne kadar popüler bir topiğimiz var yahu. Ters kronolojik olarak özet yaparsam. Özgür;son 10 gündür İzmir'deydim biraz evvel girdim eve ondan önce de giremiyordum bizimkiler (anne, baba) tatile geldiler yanıma, onlarla ilgilenmekten vakit kalmıyordu neyse açığı kapattım herşeyi okudum. Akın (Ultraukala), senin adına çok sevindim motoruna kavuşmuşsun, mutluluğun her halinden belli, umarım daim olur, Allah kazasız belasız binmeyin asip etsin. Aramıza yeni katılan ve cbr'ına yeni kavuşan tüm arkadaşlar hoş geldiler. Veee Görkem sen ne ettin ya çok güzel olmuş motosiklet beklediğimden daha iyi bir işçilik çıkarmışsın herşey dört dörtlük olmak üzere biraz daha gayret fakat arka stopa bir reflektör eklmeye çalış derim ben ne olur ne olmaz, kör çok biliyorsun. Hepinize iyi akşamlar, çok yorgunum yoldan yeni geldim ben yatar... Bu arada Veysel(movistar) konuşamadık ne oldu motor halledebildin mi? Kusura bakma ilgilenemedim, bir şeye ihtiyacın olursa buralardayım bir ara görüşelim. Gençhacker çok geçmiş olsun Allah beterinden saklasın. Kalın sağlıcakla....
 
Katılım
10 Haz 2006
Mesajlar
6,542
dgrmr

Hoşgeldin abi gözümüz yollarda kaldı valla... Sen gelince buralar bi şenleniyo :cherry: Neyse sen dinlen konuşuruz yarın :cat:
 
Katılım
7 Tem 2006
Mesajlar
2,052
dgrmr teşekkür ederim allah kimsenin başına kaza bela vermez inş...


valla görkem ben mi gelsem silivri gezinize acaba :D Kumsalda ateş yakar sabaha kadar şarkı söleriz offf orada olmak istiyorum ama ben :(
 
Katılım
8 Haz 2007
Mesajlar
78
"Evet bize katılabilirdin senin için iyi bir tecrübe olurdu... Ama biraz zorlu olurdu onu söylemem gerekiyor :) Bence sen silivri gezisine gelebilirsin... Tabi milletten ses seda çıkarsa..."




Görkem Bursa zor olurdu, sizin hızınızı da keserdim:)

Bu hafta bütün planlarım yattı, Keşan-Erikli'ye gitme niyetindeydim ama önemli bir misafirim geliyor. Silivri'de size iyi eğlenceler.

Ultraukala

Sorun biter mi hiç. Sağ ayna giderken yerinden oynuyo biriyle yola bakarken biriyle kendimi izlemek zorunda kalıyorum:) Sıkıştırmam lazım. Sinyal hala iç tarafta, bir de egzos yanığım var. Ama güzel. Her geçen gün daha iyiye gidiyor.

germinal
Benim de ilk motorum. İlk iki gün o bana baktı ben ona. Sonra hadi dedim... Yara bere, düşürme, yolları şaşırma oluyor ama zamanla hatırlayıp güleceksin. Hayırlı olsun motorun.
 
Son düzenleme:
Katılım
10 Haz 2006
Mesajlar
6,542
Görkem Bursa zor olurdu, sizin hızınızı da keserdim:)

Bu hafta bütün planlarım yattı, Keşan-Erikli'ye gitme niyetindeydim ama önemli bir misafirim geliyor. Silivri'de size iyi eğlenceler.

Ultraukala

Sorun biter mi hiç. Sağ ayna giderken yerinden oynuyo biriyle yola bakarken biriyle kendimi izlemek zorunda kalıyorum:) Sıkıştırmam lazım. Sinyal hala iç tarafta, bir de egzos yanığım var. Ama güzel. Her geçen gün daha iyiye gidiyor.

Ne yapalım başka sefere artık :) Senin için de içeriz bi tane sahilde :p

Ayna işi kolay o halledilir , sinyali de düzeltiriz... 2 dakikalık iş... Egzos için geçmiş olsun :cyclopsan
Müsait olduğun bi ara getir istersen ayna ile sinyali düzeltim ...
 
Katılım
12 Mar 2006
Mesajlar
421
bu cbr ın en son maksimum yapdığı hızı hep merak etmişimdir ya bilen warmıydı en son hızını ben 150yi görür diyıorumbendeki bws bile 140 görüyoda ama modlu haliyle:bounce:
 
Katılım
10 Tem 2005
Mesajlar
69
Movistar ( veyseL) Abi Motorun YaptırıLması için Gereken taLimatı wermiş Dün 65 YTL'ye Gititk Duro Marka 130 / 70 / 17 Lastik aLdık Honda Servisi bu Lasik oLmaz demiş. Takmadılar Lastiqi :) Lastiqi Geri weremezse veyseL abi ben aLacam. Yakında Bi Gezi yaparız veyseL abimLe ;) Foto Atarıs :) Cıksın RepsoLü
 
Katılım
13 Ocak 2006
Mesajlar
973
Ahanda cbr 125 modifiye parçaları..

Arkadaşlar beni cbr 125 e modifiye parçaları satan bi eleman nerden eklediyse msn e eklemiş.Verdiği internet sitesi şu http://www.aseanmoto.com/main.html.
Sele altı egsoz falanda vardı http://www.bikepics.com/pictures/947610/.
Egsozun fiyatı 100 euro.+kargo masrafı 50 euro..Bankalar arasında para geçişindeki muhtemel masraflarda var..Elemanın msn ide [email protected]ı Tony.Parayı yatırıyorsunuzmuşta onların hesaplarında onaylanınca sana parçayı gönderiolarmış falan filan..Ben şimdilik pek güvenemedim.Eğer toplu alım(bika tane) yaparsanız kargo ucuza gelir falan demişti.Egsozun markası endurance..Youtubedede var.. Ayrıca arka kuyruk,stop takımı,dereceli egzantrik,arka dişli vsvs gibi birkaç parça daha göreceksiniz sitede.Hepiniz incelerseniz sevinirim.
(not:gezilerinizi gezi başlığı altında anlatır ve baylaşırsanız dahada bi güzel olurmuş gibime gelior(gezi güzel):wiinkk:)
 
Katılım
3 Ocak 2006
Mesajlar
1,164
Arkadaşlar beni cbr 125 e modifiye parçaları satan bi eleman nerden eklediyse msn e eklemiş.Verdiği internet sitesi şu http://www.aseanmoto.com/main.html.
Sele altı egsoz falanda vardı http://www.bikepics.com/pictures/947610/.
Egsozun fiyatı 100 euro.+kargo masrafı 50 euro..Bankalar arasında para geçişindeki muhtemel masraflarda var..Elemanın msn ide [email protected]ı Tony.Parayı yatırıyorsunuzmuşta onların hesaplarında onaylanınca sana parçayı gönderiolarmış falan filan..Ben şimdilik pek güvenemedim.Eğer toplu alım(bika tane) yaparsanız kargo ucuza gelir falan demişti.Egsozun markası endurance..Youtubedede var.. Ayrıca arka kuyruk,stop takımı,dereceli egzantrik,arka dişli vsvs gibi birkaç parça daha göreceksiniz sitede.Hepiniz incelerseniz sevinirim.
(not:gezilerinizi gezi başlığı altında anlatır ve baylaşırsanız dahada bi güzel olurmuş gibime gelior(gezi güzel):wiinkk:)


arkadaşım gel sen o 100 euro yu arıya verme yanına gelelim bize bir ziyafet çeksen daha makbule geçer ne dersin
 
Katılım
12 Eyl 2006
Mesajlar
1,676
Arkadaşlar beni cbr 125 e modifiye parçaları satan bi eleman nerden eklediyse msn e eklemiş.Verdiği internet sitesi şu http://www.aseanmoto.com/main.html.
Sele altı egsoz falanda vardı http://www.bikepics.com/pictures/947610/.
Egsozun fiyatı 100 euro.+kargo masrafı 50 euro..Bankalar arasında para geçişindeki muhtemel masraflarda var..Elemanın msn ide [email protected]ı Tony.Parayı yatırıyorsunuzmuşta onların hesaplarında onaylanınca sana parçayı gönderiolarmış falan filan..Ben şimdilik pek güvenemedim.Eğer toplu alım(bika tane) yaparsanız kargo ucuza gelir falan demişti.Egsozun markası endurance..Youtubedede var.. Ayrıca arka kuyruk,stop takımı,dereceli egzantrik,arka dişli vsvs gibi birkaç parça daha göreceksiniz sitede.Hepiniz incelerseniz sevinirim.
(not:gezilerinizi gezi başlığı altında anlatır ve baylaşırsanız dahada bi güzel olurmuş gibime gelior(gezi güzel):wiinkk:)

Fotodaki motorda egzos neysede tek maşa nasıl yapmışlar aleti çok merak ettim... plakalığı iptal etseymiş daha şık olurmuş sanki...
 
Katılım
10 Haz 2006
Mesajlar
6,542
En ucuz parça hangisiymiş... Bir deneme yapabiliriz :mrgreen: Özellikle zinciri merak ettim , fiyatını sorar mısın? Bir de sor bakalım E-Bay'den satış yapabiliyorlarmıymış.... Ben E-Bay'a daha çok güvenirim...

ErTech
Sen gelecek misin haftasonu Silivriye?
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst