Honda Honda CBR 125R Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
10 Haz 2006
Mesajlar
6,542
bilginozi

Kalın lastik motoru çok fazla çekişten düşürüyor ben tavsiye etmem... Görünümü arttırıyor fakat bazen çekiş sorun oluyor...
 
Katılım
13 Şub 2007
Mesajlar
80
herkese merhaba istanbuldan teslim alabilcegim iyi bakılmıs ,kazasız cbr 125 arıyorum...aksesuarlı ve repsol olursa iyi olur.
 
Katılım
30 Nis 2007
Mesajlar
437
herkese merhaba istanbuldan teslim alabilcegim iyi bakılmıs ,kazasız cbr 125 arıyorum...aksesuarlı ve repsol olursa iyi olur.

benim repsoll cok temiz 2006 model siteden ark lara sorabilirsin. cok fazla kullanmadım tek sorun manisada olması ilgilenirsen görüşebiliriz....
 
Katılım
10 Tem 2007
Mesajlar
1,656
herkeze oncelıkle ıyı gunler daha ehlıyetım yoq ama insallah bende ehlıyet ve cbr 125 alıp aranıza katılcam ancak cbr nın fıyatı bıraz fazla geldı 2. el almayı dusunuyorum 2. el motor alırken nelere dıkkat edılmedı ve kac kmde olmalı bılgılendırırsenız sevınırım.
 
Katılım
7 Tem 2006
Mesajlar
2,052
Arkadaslar artık benim de içime galiba bu hastalık tamamen yerleşti. Sahibinden.com a bakıyorum istanbulda 3000 ytl nin bile altında 2.el satışları oluyormuş ama bursada fiyatlar böyle değil. Herhalde alırsak İstanbuldan alacağız.

Görkem
Sanırım bu forumda en eski cbr125 kullanıcılarından birisi sensin ben bu motor 125cc olduğundan biraz soğuk bakıyordum ama bütçeye bakınca da daha fazlası beni aşar diye düşünmeye basladım. Cbr125 e 130 luk lastik de taktıktan sonra yorumun ne olur?

Birde bursada yaşayan arkadaslara sormak istiyorum bursada motor kullanmak hakkında ne düşünüyorsunuz +ları ve -leri nelerdir?

Valla 125lik deyip geçme kesinlikle sora çok pişman olursun sadece onu sölemek istiyorum...Görüntü için bana kalırsa lastiği deiştirme derim.Çekişi düşüyor bizzat yaşadık görkemle ikimiz:cherry:

Bursa'da motosiklet kullanmaya gelince ben bugün dolmuş şoförünün tekini dövüyordum az daha önüme kırdı arabayı ben de selektör korna çaldım neyse lambalarda durduk nie korna basıyormuşum die laf yaptı bana...Her yerdeki gibi Bursa'da motor üstüne binmek de zor.Ama ben ilk kmlerimi İstanbul trafiğinde yapınca Bursa koymuyor şanslı hissediyorum kendimi:cherry:
 

HRC

Katılım
4 Haz 2007
Mesajlar
323
bende çekiş problemi yok önler 100 arka 130, yokuş çıkarken mi düşürüyor aceba ? gorkem benim motoru sende kullandın hissetin mi böyle bişey
valla pazartesi günübirlik hertürlü geziye gelirim birde zincir yağlamay ilgili biraz yardıma ihtiyacım var yarın, gorkem sen anlarsın bu işlerden
 
Son düzenleme:
Katılım
10 Haz 2006
Mesajlar
6,542
bende çekiş problemi yok önler 100 arka 130, yokuş çıkarken mi düşürüyor aceba ?

Evet genelde çıkarken fazla bayılıyor motor...
Inerken de 5 km kadar az gidiyor... O önemli değil de yokuşlar kafamı bozuyor biraz...

Abi motoru satarken haberim olsun o arka lastiği sökücem o motordan :p
Hala bulamadım Sporty... E-Bay gibi biryerden bulsam oradan getirticem ama oradan da bulamadım :salut:
 
Katılım
10 Haz 2006
Mesajlar
6,542
Abi yarın sorarsan çok mutlu olurum... Ama ana distribütöründe kalmamış eğer distribütörden getiriyorlarsa onlarda da yoktur... Varsa hemen ayırt :mrgreen:
 
Katılım
7 Tem 2006
Mesajlar
2,052
michelin pilot sporty 100-80-17 52t 75€
130-70-17 62t 90€

Bizim öne 100lük lastik takılabiliyor mu?Arkayı öne geçirenler vardı ama?

Bu arada tabelacı arkadasımda R yazısının hazır hali varmış...Bana cbr125r'ın yanına bi R daha ekleyelim dedi RR olsun böle bişe yapsam mı acaba?
 
Son düzenleme:
Katılım
8 Haz 2007
Mesajlar
78
:)) 125 RR güzel olur...

Birkaç gündür yazamadım. Bursa gezisi güzel geçmiş...

<ultraukala motosikletin hala converse görünüyor:bounce:
 
Katılım
7 Tem 2006
Mesajlar
2,052
:)) 125 RR güzel olur...

Birkaç gündür yazamadım. Bursa gezisi güzel geçmiş...

<ultraukala motosikletin hala converse görünüyor:bounce:


Seral tamam senden güzel sözünü duydum ya motora ilk yapacağım deişiklik R'yi eklemek olacak :cherry:

Keşke Bursa gezisine sen de katılsaydın o kadar istedik gelmeni başka zamana artık...Bilmem o benim ilk göz ağrım deiştirmek istemiyorum :p converse'm benim :p Bursa gezisi cidden güzel oldu ya..Artık sırada bizim okan'la İstanbul ziyaretimiz var.Ardından seni de bekliyoruz bursaya :wiinkk:


Umarım sorunsuz kazasız geçiriyorsundur günlerini bizi merakte bırakma sakın arada ses ver sorun yok die:rendeer:
 
Katılım
11 Tem 2007
Mesajlar
1
Merhabalar,

Bende 30 yaşını devirmiş motosiklete yeni tutulmuş biri olarak MAVİ CBR ' ımla aranıza katılmak istiyorum.

Bu arada haziiran ayı sonunda süleyman memnun motosiklet okulundan temel eğitim almış bulunuyorum.

A2 ehliiyet sıvaınada 7 temmuzda girdim. Motosikletle trafik korkumu yenebilirsem keyfini çıkarmaya çalışacağım :)

Sizlerden biraz cesaret alırsam fena olmayacak :)
 
Katılım
10 Haz 2006
Mesajlar
6,542
Seral tamam senden güzel sözünü duydum ya motora ilk yapacağım deişiklik R'yi eklemek olacak :cherry:

Keşke Bursa gezisine sen de katılsaydın o kadar istedik gelmeni başka zamana artık...Bilmem o benim ilk göz ağrım deiştirmek istemiyorum :p converse'm benim :p Bursa gezisi cidden güzel oldu ya..Artık sırada bizim okan'la İstanbul ziyaretimiz var.Ardından seni de bekliyoruz bursaya :wiinkk:


Umarım sorunsuz kazasız geçiriyorsundur günlerini bizi merakte bırakma sakın arada ses ver sorun yok die:rendeer:

Siz gelin Okan'la buraya belki dönüşte size katılırım yine :queen: Yalama oldum :queen:

seral
Evet bize katılabilirdin senin için iyi bir tecrübe olurdu... Ama biraz zorlu olurdu onu söylemem gerekiyor :) Bence sen silivri gezisine gelebilirsin... Tabi milletten ses seda çıkarsa...

Hooooww millet nerelerdesiniz? Haftasonu Silivriye gidiyor muyuz yoksa gidiyor muyum =)

germinal

Merak etme yavaş yavaş yakın çevrende gezmeye başla , sonrasında rahatça çıkacaksın trafiğe...
Ben ilk Taksimde teslim aldım motoru orada çıktım trafiğe... Pek bir sorun yaşamadım... Şimdi bazen düşünüyorum da , trafik cambazı oluyor insan bir zamandan sonra...
 
Son düzenleme:
Katılım
4 Ağu 2005
Mesajlar
3,759
dıkkatlı oldugun surece sorun yasamazsın bence..
zaten egıtımını almıssın bıraz temel bılgın var gerısı senın kendını gelıstırmene kalmıs..
kı yapabılırsın..
hosgeldın bu arada..

emre abi nerelerde??

ne sılıvrımı
off cok gusel mekan orası..
mangalda yaparsınız:D
gorki net gıdıyo yıne ben kacar..
sılıvrıye gıdın mıllet kacmazbu gezi(ınnn ınnnn ınnnn)
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst