herkese merhaba istanbuldan teslim alabilcegim iyi bakılmıs ,kazasız cbr 125 arıyorum...aksesuarlı ve repsol olursa iyi olur.
benim repsoll cok temiz 2006 model siteden ark lara sorabilirsin. cok fazla kullanmadım tek sorun manisada olması ilgilenirsen görüşebiliriz....
sehırden zıyade motorun temızlıgı cok onemlı...fiyat ne istiyorsun ve kac bınde?
Sen yeni almamışmıydın? neden satmak istiyorsun ne oldu?
Arkadaslar artık benim de içime galiba bu hastalık tamamen yerleşti. Sahibinden.com a bakıyorum istanbulda 3000 ytl nin bile altında 2.el satışları oluyormuş ama bursada fiyatlar böyle değil. Herhalde alırsak İstanbuldan alacağız.
Görkem
Sanırım bu forumda en eski cbr125 kullanıcılarından birisi sensin ben bu motor 125cc olduğundan biraz soğuk bakıyordum ama bütçeye bakınca da daha fazlası beni aşar diye düşünmeye basladım. Cbr125 e 130 luk lastik de taktıktan sonra yorumun ne olur?
Birde bursada yaşayan arkadaslara sormak istiyorum bursada motor kullanmak hakkında ne düşünüyorsunuz +ları ve -leri nelerdir?
bende çekiş problemi yok önler 100 arka 130, yokuş çıkarken mi düşürüyor aceba ?
GorkeM' Alıntı:E-Bay gibi biryerden bulsam oradan getirticem ama oradan da bulamadım :salut:
) 125 RR güzel olur...
Birkaç gündür yazamadım. Bursa gezisi güzel geçmiş...
<ultraukala motosikletin hala converse görünüyor:bounce:
Seral tamam senden güzel sözünü duydum ya motora ilk yapacağım deişiklik R'yi eklemek olacak :cherry:
Keşke Bursa gezisine sen de katılsaydın o kadar istedik gelmeni başka zamana artık...Bilmem o benim ilk göz ağrım deiştirmek istemiyorumconverse'm benim
Bursa gezisi cidden güzel oldu ya..Artık sırada bizim okan'la İstanbul ziyaretimiz var.Ardından seni de bekliyoruz bursaya :wiinkk:
Umarım sorunsuz kazasız geçiriyorsundur günlerini bizi merakte bırakma sakın arada ses ver sorun yok die:rendeer: