Honda Honda CBR 125R Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
20 Ocak 2007
Mesajlar
506
bende hiç duymadım fan sesi ama mutlaka calışıyordur.örnek şehitlerin toplantısında bir hararet yukseldi alttan bacaklarıma dogru sıcaklık anlatamam size.sonra dustu ısı.fan calışıyordur yani mutlaka
 
Katılım
2 Nis 2006
Mesajlar
815
merhaba arkadaşlar. benim motorda vites değiştirirken sadece 2ye geçerken bazen tık diye geçiyor. bağzende tak diye geçiyor. nedendir acaba bilen veya böyle birşeyle karşılaşan varmı. motorum 2006 model ve henuz 4700km de
 
Katılım
10 Haz 2006
Mesajlar
6,542
tık&tak? :)
merak etme bu bir sorun değil... vitesin tam geçmemesi ile ilgili bir sorun olabilir. (ne bahaneymiş be :))
Şaka bir yana , bu senden kaynaklanan bir sorun olabilir , ama dert edilecek birşey değil... Km'n ilerledikçe daha rahat vites geçirmeye başlayacaksın :)
Ayrıca 1 ile 2 arasında boş vites olduğu için bu şekilde bir atlama yapıyor olabilir...
 
Katılım
2 Nis 2006
Mesajlar
815
bencede tam geçmiyor olabilir ama 3,4,5,6 da böyle hiç olmadı. sadece 2. vitese geçerken bağzen yapması beni biraz kuşgulandırdı. ilgin için teşekkürler görkem
 
Katılım
5 Nis 2007
Mesajlar
1,882
BU SİTEDEKİ ÜYELERDE CBR HASTALIGIMI VAR:queen:GERÇİ BENDEDE Bİ HASTALIK VAR ÇOOOOOOOOK İLERDE ALIRIM BU MOTORDAN.
 
Katılım
30 Nis 2006
Mesajlar
1,051
ERYİLMAZ;714288' Alıntı:
bencede tam geçmiyor olabilir ama 3,4,5,6 da böyle hiç olmadı. sadece 2. vitese geçerken bağzen yapması beni biraz kuşgulandırdı. ilgin için teşekkürler görkem

Aynısı bendede vardı. Servise danışmıştım. Büyük ihtimalle herkeste var. 1 - 2 biraz sert geçiyor. Servisin dediğine göre bu şekilde geçmesi normal. Asıl çok rahat geçerse şanzımanda bir problem var demekmiş. Dert edilecek bir şey yok. Benimkinden başka 2 cbr'da daha denedim onlarında aynı şekilde.
 
Son düzenleme:
Katılım
16 Haz 2007
Mesajlar
2
selam arkadaşlar..motorumuz harika ben ce ..görenin dibi düşüyo..hem tipinehem de gidişine..ben de yeni aldım sayılır bir kaç ay oldu ama çevremde herkes hasta oldu..kimisi belli etmiyo ama gizliden gizliden izliyo. farkettim:)
 
Katılım
18 Haz 2007
Mesajlar
256
Evet Arkadaşlar banka kredim Onaylandı Bende artık bir CBR 125 R kullanıcısıyım yarın akşam tslim alıyorum Motorsikletimi 2007 si daha gelemdiği için 2006 modellerinden bir tane alacagım ...
renk turuncu

süper bişi bu ya :.. hadi abanda sizlerede hayırlı Olsun

Birde sizden küçük bir ricam var buna yapabileceğim modifiyeleri varsa resimleri ile adres verebilirmisiniz .?

motor üzerine herşeyolabilir lastikten eksoza, elciklerden aynalara kadar
 
Katılım
10 Haz 2006
Mesajlar
6,542
hayırlı olsun arkadaşlar güle güle kullanın :rendeer:
topic'te de kalıcı olmanızı dileriz.
bir sorunuz olursa her zaman yardıma açığız...

iyireklam10
topic'in ilk sayfasındaki linklere göz atabilirsin , bazı modifiyeleri göreceksin...
olmadı ben yine ufak tefek yazarım
 
Katılım
3 Nis 2007
Mesajlar
9
hayırlı olsun yeni makinen allah kazasız belasız kullanmayı nasip etsin:wiinkk:
 
Katılım
27 Şub 2007
Mesajlar
247
sealife2418 motrun hayırlı olsun kazasız belasız sürüşler.
iyireklam10senada şimdiden hayırlı olsun diyelim motorun kazasız belasız sürüşler.sade turuncu renk iyidir.repsol kadar olmasada.

michelin_roadfront426864.jpg

110 £ muş türkiyede varmı bilmiyorum güzelmiş

önceki sayfada bi arkadaş repsole aldıgı lastikte çok güzelmiş güle güle kullan
 
Katılım
10 Tem 2005
Mesajlar
69
Motorun O Wites AraLarındaki 1 - 2 Arasındaki Boşluk tik tak olayı Bana Göre Motorun 1 de 2 ye atarken eger Witesi Motor Dewrindeyken Atarsanız Farklı Dewirsiz Atarsanız Farklı bir ses qeliyor.

MichiLen Hakkaten GuzeL Lastikmiş yaf :)
 
Katılım
25 May 2007
Mesajlar
11
slmlar ben de uzun zamandır takip ediyom da bu topii ben de bi cbr 125 hayranı hatta hastası olarak merak ediom(gerci daha bi cbr'm yok ama seneye inşallah) 2007 model acaba ne zaman gelcek türkiyeye bole bi bilgi ulaşıyo mu size
 
Katılım
6 Mar 2007
Mesajlar
565
Eru_can Orasini Allah Bİlİr

ArkadaŞlar DÜn Gİttİm Bİrtane Cbr 125 R Aldim Çok Da BeĞendİm Motou 0 Aldim Şu Anda 85 Km De Yanİ Ben Şu Anda 50 Den Fazla Yapamiyom Sİzce KaÇ Km Kadar Gİdebİlİrİm
 
Katılım
10 Haz 2006
Mesajlar
6,542
eru_can
Ağustosta gelirse gelir , gelmezse seneye gelecek...

black_dog_rr
Hayırlı olsun , alan alana :)
Kaç km'ye kadar gidebilirim ne demek anlamadım ben...




Biliyorsunuz ben arkayı kapadığım için artçı peglerini iptal ettim... Tabi iptal edince de egzos'u tutacak bir aparat yapmam gerekti... Biraz uydurma oldu ama sizinle paylaşayım dedim...

Öncelikle gittim sanayiden 2mm aluminyum buldum... Bu normalde kalın bir aluminyum fakat sağlam olmasını istedim...
Sonrasında sanayi makasıyla keserek (kolum koptu) şekil verdim ve zımparayla biraz da olsa düzeltmeye çalıştım... Şu şekilde oldu.
aparatse2.jpg

Daha sonrasında matlaştırmak için (aluminyum boya tutmaz) zımpara uyguladım ve maskeleme işlemine başladım...
Önce parlak yaldız yapıştırdım , sonrasında boyanmasın diye üzerine kağıt bant çektim.
aparat2qi1.jpg

aparat3ai2.jpg

Daha sonrasında üzerine mat boya attım... Kağıt bantları çıkardım... Ve son durum böyle....
aparat4sd3.jpg

aparat5ha3.jpg
 
Son düzenleme:
Katılım
10 Tem 2005
Mesajlar
69
waLLahi TebrikLer Görkem Süper işcilik Yapmıssın Walla ELLerine SAgLık Cok guzeL bir düşünce
 

HRC

Katılım
4 Haz 2007
Mesajlar
323
Evet arkadaşlar akşam çekimi ama işte benim CBR 125RR :cherry:








Gorkem, işte benim lastikler belki sana fikir verir; Michelin Sporty, son zamanlarda bu lastikte özellikle dikkatimi çeken şey tehlikeden önce sizi uyarması özellikle frenlemelerde ve dönüşlerde lastik kendini hissettiriyor ve tehlike yaklaşmadan limitlerinizin ne olduğunu ve daha fazla zorlamamanız gerektiğini anlayabiliyorsunuz.







 
Katılım
10 Haz 2006
Mesajlar
6,542
Güzel görünüyor , fakat canlı görmem gerek :p
ayıptır sorması fiyatı nedir arkadaşım?
 

HRC

Katılım
4 Haz 2007
Mesajlar
323
GorkeM' Alıntı:
Güzel görünüyor , fakat canlı görmem gerek :p
ayıptır sorması fiyatı nedir arkadaşım?
fiyatı 200 ytl civarı tam bende hatırlamıyorum bayğa bi zaman oldu, tmm sende gör ayıpsın :), bana forum pmden tel. gönder yarın byük ihtimalle akşam 8-9 gibi bostancı sahil civarlarında olurum gelmeden sana haber veririm.

bu arada yaptığın yazı 10 numara olmuş:cat: çok beğendim.

motorundan şikayeti olan varmı demişsin geçen şöyle bi gözden geçirdim;
Zincir bollamış, debriyajda boşluk var, gaz kolunda hafif boşluk var, ön çamurluğa kafam takıldı lastiğe çok yakın, sürtüyormu diye şüphelerim var ama lastikte iz filan da yok hiç, yani servis yolu göründü bana
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst