Honda Honda CBR 125R Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
30 Nis 2006
Mesajlar
1,051
Onur şu egsozun sesini çok merak ettim vallahi. Benimde kazadan sonra egsozda çizilme falan var. Egsozu değiştirmem gerek. Ama orjinali için 450 lira gibi fiyatlardan bahsediyorlar. Sen kullan bakalım biraz memnun kalırsan bende alırım. Arkadaşlar başka tavsiye edeceğiniz taksitle satılan 300 civarı egsoz varmı ? Bu arada görkem Yuvarlak yap şunları yahuuu :)
 
Katılım
4 Ağu 2005
Mesajlar
3,759
stop cok gusel ama plaka buyuk kalmıs bıraz sankim?
kasko sorunumu cozdum..
kredıyı kapatarak:D

saka bı yana su anda kasko yaptırmıyorum yapı kredıye olan borcumu kapatıp rehnıde kaldırıcam..dondugumde sanırım kasko yaptırıcam..belkı bırıkmıs para yada kandırılmıs bı aıle modu olursa cbf alırım..
 
Katılım
7 Tem 2006
Mesajlar
2,052
Onur şu egsozun sesini çok merak ettim vallahi. Benimde kazadan sonra egsozda çizilme falan var. Egsozu değiştirmem gerek. Ama orjinali için 450 lira gibi fiyatlardan bahsediyorlar. Sen kullan bakalım biraz memnun kalırsan bende alırım. Arkadaşlar başka tavsiye edeceğiniz taksitle satılan 300 civarı egsoz varmı ? Bu arada görkem Yuvarlak yap şunları yahuuu :)

Kaportalar bile düzeltiliyor o şekilde düzelttirip taşlatsan fena olmaz sanırım...:wiinkk:
 
Katılım
10 Haz 2006
Mesajlar
6,542
Bu arada görkem Yuvarlak yap şunları yahuuu :)

yuvartj4.jpg
yuvar2du8.jpg


Egzos konusuna gelince , eğer ezilme yoksa krom pastasıyla ovala egzosu , büyük ölçüde kapanıyor çizikler...
 
Son düzenleme:
Katılım
10 Haz 2006
Mesajlar
6,542
Bir iki tane daha tasarlıyorum , en beğendiğimi yarın uygulayacağım :)

Bu nasıl?
yuvar3bb2.jpg
 
Son düzenleme:
Katılım
11 Haz 2005
Mesajlar
18
10 numara görkem 10 numara hayal güzü ve el becerisi ile yapılan her şey güzeldir zaten.
 
Katılım
22 Ocak 2007
Mesajlar
481
"karizmatik olmaya çalışan cbr" adlı çalışmanız nispeten güzel bulunmuş ve mansiyon ödülüne layık görülmüştür. Ayrıca spawnman bence senin çalışmanda güzel değişik bir hava katmış ne diyeyim ben beğendim...

bencede "karizmatik olmaya calisan cbr" fena olmamıs..bende bırakıyorum artık photoshop işini yaw kimse beyenmedi farlarımı:salut::mrgreen:

gorkem stop ların ince gibi geldi sanki bana biraz daha büyük olsa tam süper olacak.
 
Katılım
23 Eyl 2006
Mesajlar
404
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Görkem biraz çalışırsan güzel bişeyler çıkaracağına inanıyorum...
bişey söylemek isterimki ; bu motorun orjinali güzel kimsenin zevkine karısmam ama plaka ıptalı fılan yalan motoru cırkınlestırıyor..bu sahsı fıkrım.. bu motora yapılabılcek bı kac degısıklk var once 130 luk lastık kalıkısta perfonmasn dusmesı olsa bıle deger.. bıde gecen sayfadakı egsoz cok hosuma gıttı .... onun sesını gercekten cok merak edıyorum..
 
Katılım
10 Haz 2006
Mesajlar
6,542
spawnem

Niye brakıyorsun yaw , biri beğenilmez diğerleri beğenilir... Bak benim de alttan stop fikrim beğenilmedi değiştirdim :) Önemli olan oynayarak en güzeli bulmak...

Stop büyük değil çünkü gerçek stop da büyük değil :p
Ama bir bakayım... hmm
 
Katılım
10 Haz 2006
Mesajlar
6,542
Yarın böyle keseceğim.... Olmadı sağdaki gibi dönüştürürüm sonra....
yuvar4id2.jpg
yuvar4asc2.jpg
 
Katılım
25 Mar 2006
Mesajlar
893
EYVAH! topic 2. sayfaya düşmüş. inanılamaz birşey, hemen up layalım.

Günaydın herkeşe, ben şinci kalktımda. :)
 
Katılım
10 Haz 2006
Mesajlar
6,542
SuSpect
Düşebilir önemli değil... Önemli olan bizim burada birşeyler paylaşmamız... Ister 10. sayfada olsun biz yine buluruz birbirimizi :cat: Hem diğer topic'lere de saygılı olmalıyız değil mi? :)
 
Katılım
23 Eyl 2006
Mesajlar
404
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
beyler bu cbr 125 in test sürüşü varmı ınternette arastırdım bulamadım.. bu kadar populer bır mootrun olması lazımdı benmı bulamadım acaba.. yamaha cygnus rs ın bıel test surusu var :)
 
Katılım
10 Haz 2006
Mesajlar
6,542
Buradaki servislerde yok sanırım... Cbf150-Silverwing-Cbf500-Cbf600-Cbf1000 test araçşları mevcut ama hiç cbr125 görmedim...
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
20 Ocak 2007
Mesajlar
506
görkem sen bugun gidiyordun buralardasın hala?
 
Katılım
23 Eyl 2006
Mesajlar
404
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Buradaki servislerde yok sanırım... Cbf150-Silverwing-Cbf500-Cbf600-Cbf1000 test araçşları mevcut ama hiç cbr125 görmedim...

görkem yanlış anladın sanırım.. mesela motosiklet.net tede varya test suruslerı onlardan bahsetmıstım.. yada gazatelerde bazen oluyor test hakkında bilgi veriyolar...
 
Katılım
30 Nis 2006
Mesajlar
1,051
Görkem benim çizikler biraz derin. Krom pastası giderirmiki ? Nerelerde satıyolar bu krom pastasını ?



güneşten biraz ezik gibi gözükmüş. Eziklik çok hafif var belli bile olmuyor. Ama çizikler biraz derin :pr:

Bu egsoz fena değil sanki. Sizce :silent:


Egsoz çıkışını çok büyük yapmışlar :farao:


Buda çok büyük :pale:


Bu egsozlar motorturk'te satılıyor. Fiyatı ise 250 lira ama ben pek beyenmedim. Bu arada egsozlar yerli.
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst