Honda Honda CBR 125R Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
25 Mar 2006
Mesajlar
3,978
Bence suzuki sv650s'in farlarına çok benzemiş.2007 versyonunda nasıl olsa değiştirdiler farları...
 
Katılım
10 Haz 2006
Mesajlar
6,542
eogreden

Hoşgeldin... :cat: Ayrıca ps konusunda teşekkür ederiz :)

spawnem
Evet biraz garip olmuş :)

dusmuyo abıcım sen benzın almadıgın ıcın bos gozukuo:D

doğru aslında ::146::................

Buda benden.... ehe.. komik oldu :) ... tesettürlü cbr :cherry:
ehegx1.jpg


Bu daha iyi...
ehe2yr6.jpg


2003 kasa Fazer :mrgreen: görünümlü cbr
ehe3tw2.jpg


Karizmatik olmaya çalışan cbr
ehe4ey1.jpg


Grenajlı Cbr :mrgreen:
ehe5eo7.jpg


Bu tür şeyler tasarlamak isteyen arkadaşlar yapsınlar birlikte eleştirelim... Hem eğlenmiş de oluruz :cat: Benim yaptıklarım üzerinde oynamalar da yapabilirsiniz hak mak almıyorum :p Birlikte en güzel cbr'ı çıkartalım :mrgreen:
 
Son düzenleme:
Katılım
25 Mar 2006
Mesajlar
893
gorkem' Alıntı:
Cumartesi yarışlar olmasaydı gelirdim ST-S çıkardık... Özgürün de ayağı iyi olsaydı ST-K1200S-R çıkardık
Bu cumartesi değil, haftaya cumartesiye randevu aldım yani 16/06/07

Bu arada ne yarışı yaw? benım birşeyden haberim yok. Nerde yarış var?

GöRKeM' Alıntı:
Bu arada , yarışlardan sonra Riva gezisi düzenleyelim mi ne dersiniz???

Gezi yapalım diyin siz ben gelirim hertürlü. (yağış olmadığı, hava kararmadığı, benzin oldugu sürece)
 
Katılım
10 Haz 2006
Mesajlar
6,542
Bu cumartesi değil, haftaya cumartesiye randevu aldım yani 16/06/07

Bu arada ne yarışı yaw? benım birşeyden haberim yok. Nerde yarış var?



Gezi yapalım diyin siz ben gelirim hertürlü. (yağış olmadığı, hava kararmadığı, benzin oldugu sürece)

Tamam anladık tatlı su motorcususun da farın da mı yok be kardeşim :queen::p

Bu hafta körfez pistinde yarışlar var... Ben cumadan orada olacağım... Yarışlar pazar , bütün cbr'cıları beklerim... Toplanıp yarışa gelebilirsiniz :cat:
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
20 Ocak 2007
Mesajlar
506
görkem perşembe hatırlat demiştin.bugun perşembe.tank pad i unutma lütfen.
 
Katılım
23 Eyl 2006
Mesajlar
404
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
aslında benım ıcın solenmesı gerektı bunun ama cuk ustune geldı:D

az önce istifamı verdim..cok garıp oluyo ınsan.şirkete giriş kartımı fln bıraktım..garip bi hismiş..
neyse bugunude tamamlamak gerek..

valla hocam aynısı bende oldu dün akşam 18:00 da şirktten son kez çıktım.. herkesle vedalaştım birazda duygulandım... çıkarken heryere dikkatlic son kez baktım....ama ben şirkete giriş kartımı bırakadım bende hatıra kaldı...
 
Katılım
7 Haz 2007
Mesajlar
31
alo ben de geldim özenden bugün teslim alcam 34 yaşında motorum oldu hahahahh hepinize merhabalar
 
Katılım
4 Ağu 2005
Mesajlar
3,759
eyw delicoban..
onr.sual abi bisi sorcam bunun markasi ne ederi ne cakma yoshimura tarzi bisi degil belli de daha once hic duymadigim bi marka oyuzden soruyorum..ha son soru cbr 125 icinmi uretilmis yoksa uydurmami(amma sordum be)
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
20 Ocak 2007
Mesajlar
506
eyw delicoban..
onr.sual abi bisi sorcam bunun markasi ne ederi ne cakma yoshimura tarzi bisi degil belli de daha once hic duymadigim bi marka oyuzden soruyorum..ha son soru cbr 125 icinmi uretilmis yoksa uydurmami(amma sordum be)

www.bos-exhausts.com

ingiliz malı.bos marka.orjinal sitesinde cbr 125 için olan versyonunu görebilirsin.yani bu motor için de uretiliyo demekki.inan bende daha önce hiç görmedim bu egsozu.youtube de bile 1 2 tane yamaha cıkıyo o kadar.belkide turkiye deki ilk bos egsoz lu cbr 125 benimki:)biraz da meraktan taktırdım oyle olunca.fiyatı 370 ytl.ben kıyafet falan da almıştım onun için özel indirimle bayaa bi düştüler fiyatta.diğer markalar cok pahalı biliyorsunuz.açıkçası leo vince veya arrow almaya maddi gucum yetmeyecekti.bunu taktım bende idare ediyorum bakalım.
 
Katılım
4 Ağu 2005
Mesajlar
3,759
ooo guselmis baya..
baktimda sitesine fln..idare etmek ne demek iyiymis baya seside leo gibi cikiosa(ki ben cok begenmistim leoyu)
ozel indirimsiz tahmini fiyati nedir:D
bide acaba amerikada varmidir bunlardan cantaya atip getircem:D
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
20 Ocak 2007
Mesajlar
506
370 ytl ydi sanırım özgür.koca amerikadan bunu mu getirecen? biz senden harley bekliyoruz.turuncu siyah.anladın sen onu:cat:
 
Katılım
4 Ağu 2005
Mesajlar
3,759
hmm baktim(online bi site varda) orada goremedim..600cc asagisi egsoz yoktu heriflerde:D
harleymi napiyim ben harleyi gitmez donmez yatmaz:D
(turuncu siyah vrod haric tabiki siyah mat olursadaha iyi)
 
Katılım
25 Mar 2006
Mesajlar
893
Hava böyle olursa hiçbiryere gidemem ama duselirse bende gelmek isterim tabikide.

Neyse o gun gelsin bakarıs (pazardan bahsediyorum)
 
Katılım
17 Kas 2006
Mesajlar
734
"karizmatik olmaya çalışan cbr" adlı çalışmanız nispeten güzel bulunmuş ve mansiyon ödülüne layık görülmüştür. Ayrıca spawnman bence senin çalışmanda güzel değişik bir hava katmış ne diyeyim ben beğendim...
 
Katılım
25 Mar 2006
Mesajlar
3,978
Bu stop güzel olmuş:cat: Hayal gücünün eseri mi yoksa başka bi modelden mi?
 
Katılım
10 Haz 2006
Mesajlar
6,542
Kafadan yaptım... Tabi önce bütün modellere bakıp esinlendim biraz...
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst