dusmuyo abıcım sen benzın almadıgın ıcın bos gozukuo![]()
Bu cumartesi değil, haftaya cumartesiye randevu aldım yani 16/06/07gorkem' Alıntı:Cumartesi yarışlar olmasaydı gelirdim ST-S çıkardık... Özgürün de ayağı iyi olsaydı ST-K1200S-R çıkardık
GöRKeM' Alıntı:Bu arada , yarışlardan sonra Riva gezisi düzenleyelim mi ne dersiniz???
Bu cumartesi değil, haftaya cumartesiye randevu aldım yani 16/06/07
Bu arada ne yarışı yaw? benım birşeyden haberim yok. Nerde yarış var?
Gezi yapalım diyin siz ben gelirim hertürlü. (yağış olmadığı, hava kararmadığı, benzin oldugu sürece)
aslında benım ıcın solenmesı gerektı bunun ama cuk ustune geldı
az önce istifamı verdim..cok garıp oluyo ınsan.şirkete giriş kartımı fln bıraktım..garip bi hismiş..
neyse bugunude tamamlamak gerek..
eyw delicoban..
onr.sual abi bisi sorcam bunun markasi ne ederi ne cakma yoshimura tarzi bisi degil belli de daha once hic duymadigim bi marka oyuzden soruyorum..ha son soru cbr 125 icinmi uretilmis yoksa uydurmami(amma sordum be)
hmm baktim(online bi site varda) orada goremedim..600cc asagisi egsoz yoktu heriflerde
harleymi napiyim ben harleyi gitmez donmez yatmaz
(turuncu siyah vrod haric tabiki siyah mat olursadaha iyi)
görkem perşembe hatırlat demiştin.bugun perşembe.tank pad i unutma lütfen.