Honda Honda CBR 125R Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
10 Haz 2006
Mesajlar
6,542
movistar

Leeaahhnnn Jillian benim... Yeminimi bozdurmayım bana kimseye yar etmem kızımı :queen:

Tamam Görkem... motoru bi alayım yarın hayırlısıyla sinyalde alacağım şu bahsettiğiniz sinyallerden (hein grickie) sen monte edebilirmisin?

Ilk önce 2 tane alıp deneme yapmak gerekiyor , çünkü bazı led sinyaller nedense uymuyormuş... Neden olduğunu ben de bilmiyorum bana sorma :p

yahu gorkem neden hiç bi ucret talep etmediler.bu arada baktınmı ekzosun altına sadece bendemi var o delik:(

Garanti :bounce: ...
Yaw ben onlardan ücret talep ediyorum... benden talep etselerdi yakardım fabrikayı :p

Bu arada , baktım egzosa bende de var o delik... Düşündüğüm gibi muhtemelen tahliye deliği gibi birşeydir...

Madem öyle işte böyle... Siz repsol ve turuncu buluşmuşsunuz , biz de burada kırmızı ve mavi buluştuk :cherry: Suspect ve benim motorlar...

blsmaas1.jpg

blsma2ft5.jpg

blsma3ua8.jpg


Bu arada bugün motoru biraz zorladım... Fena değil eskisi gibi olmuş... En azından 10k devirde 140 gördüm... Ben inanıyorum eğer lastiği motoru daha az zorlayacak bir lastikle değiştirirsem 145-150 de görebilirim... Hoş özgürün motoruyla 11.500 devirde 145 görmüştüm... Hafiflik sağolsun :p
 
Son düzenleme:
Katılım
17 Kas 2006
Mesajlar
734
Oy oy oy siteye renk gelmiş, sigaralı resmi koymasaydın keşke, tam elimdeydi fotoyu çekmiş koyma dedim koymuş bak... ne o öyle serseri gibi... Hepsi yakıyor bunların suspect hepsiii...
 
Katılım
10 Tem 2005
Mesajlar
69
Veysel Abi NasL Sence BiroLun DedikLeri MantıkLı qeLdimi Bırakacakmısın Motorunu Bakıma ?

Ewet Abi HakLısın Ben O Turuncuyu Sökeyim :D Pazar Günü Bakım Yapacaktık Zaten Onuda Sökeriz Filtreyi Tekrar Takacam Mübarek iki ZamanLı Motor Gibi cekiyor Benzini Habire :d

Dün Motorun Yagını Deiştirdik Liqui molly mi öle bişi warya hani hatta bu ucagı gecen bi tane woswos wardı onun sponsoruydu bu yağ ondan koyduk motora. Bakalım ETkisi oLacak Mı ?
 
Son düzenleme:
Katılım
22 Ocak 2007
Mesajlar
481
bi an korktum walla benim egzosu kurt yemiş diye :mrgreen:

yaw millet bulusuyor ben avcılardan dısarı cıkamıyorum :pr::salut:ehliyet yüzünden hiç..sizi polis durdurdumu.ruhsatım var ehliyet yok ağustosta elime gecicek daha:pale: ehliyet yerine bi kırmızı bayrak atsam olurmu acaba:silent:
 
Katılım
7 Tem 2006
Mesajlar
2,052
Aman sakın ehliyetsiz çıkma yola yazık olur paracıklarına motorundan da olursun bir süre...
 
Katılım
8 May 2007
Mesajlar
2,060
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
ya böyle gördüm yaa fotoları şimdii Allahım nasıl gurur duydum ben ve bizzat kendim ve motorumlaa :mrgreen: hani benim de var yaaa :queen:
şımariiim azıcık yaauuww :cherry: hepsi de süper :cat: ama turuncu başka bi güzel ayrı bi güzelll :rendeer:
 
Katılım
10 Haz 2006
Mesajlar
6,542
Arkadaşlar aklıma iğrenç bir fikir geldi :p Hani şu cbr125 alıp da modifiyeli şahin'e benzeten insanlar var ya , onlar gibi kafa grenajına siyah kaplama yapsam nasıl olur diye düşünmekteyim şu aralar... Belki bir ara kalkışırım, güzel olmazsa sökerim...
Ama ben yapıcam da güzel olmayacak mı?? :cherry:
 
Katılım
4 Ağu 2005
Mesajlar
3,759
bıde cbrın kahverengı olanı var:)
su an kız arkımın evının bahcesınde duruo..
motor yata yata rengı soldu be..
1haftadır..
neysekı sanırım yarın eve getırıcem motoru..

lem gorkem..olmaz olm eger dusundugum seyse(farların ustune umıt ozat kası gıbı kasmı cızıcen?yoksa fara ıcten sıyah fılmmı cekıcen?)
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
20 Ocak 2007
Mesajlar
506
görkem sirkeci de aynaları aldıgın yerin adını söyleyebilirmisin hatırlıyorsan
 
Katılım
10 Haz 2006
Mesajlar
6,542
Hatırlamıyorum abi... Özen motor vardır sirkecide... Onun karşı sokağı vardır , bir aralık... Hemen oraya girince apache satan biryer var... Yanında döviz bürosu var... Oraya gidip cbr125 için ayna alacaktım , Görkem yolladı dersen yardımcı olacaklardır...
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
20 Ocak 2007
Mesajlar
506
Hatırlamıyorum abi... Özen motor vardır sirkecide... Onun karşı sokağı vardır , bir aralık... Hemen oraya girince apache satan biryer var... Yanında döviz bürosu var... Oraya gidip cbr125 için ayna alacaktım , Görkem yolladı dersen yardımcı olacaklardır...

tamam görkem kardes o tarif yeter bana bulurum.çok sagol.
 
Katılım
12 Eyl 2006
Mesajlar
1,676
Onr.sual bende yarın gidip almayı düşünüyorum sınavdan sonra. Sen ne zaman almayı planlıyorsun?
 
Katılım
20 Nis 2006
Mesajlar
2,423
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
arklar benım ark cbr125 aldı gecenelrde bahsetmıstım neyse kendısı 160 gormus duz yolda 2.kopru yolunda. ne dersınız basanınız varmı 160? 2005 model 12 bınde fln arka lastık kalın
 
Katılım
12 Eyl 2006
Mesajlar
1,676
Pazarteside ben çalışıyom :) sağlık olsun... :)
motoru yarın sabah teslim alıyorum yeni grenajlarımın monte edilmesine şahit oldum... BU honda yedek parçadan inanılmaz kazanıyor bence... Alt tarafı plastik bir parça ama... neyse girmeyeyim :p
 
Katılım
10 Haz 2006
Mesajlar
6,542
ne mutlu ona :cherry: ................

ErTech
Bence düz yolda imkansız... Hatta standart bir makine ile yapılamayacağına dair iddaya girerim...
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst