Honda Honda CBR 125R Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
27 Şub 2007
Mesajlar
247
onur_sual arkadaki sehpaya nekadar ödedin.ben hala yapamadım sehpayı.
stickerlar güzel olmuş.daha fazla bişey yapiştırma.abartıya kaçabilir.
bende sağ grenajın stickerini bugun yapiştirttim reklamcıya.süper oldu
 
Katılım
17 Kas 2006
Mesajlar
734
Ertech, Özgür büyük geçmiş olsun. Ne oluyor böyle herkes düşüyor, ben de bu aralar aşırı korumasız biniyorum motora umarım başıma kötü birşey gelmez... Mont kışlık giymiyorum dizlik takmıyorum, şort giyiyorum genelde sadece kask ve eldiven, zaten bot hiç almadım. Aslında iki kaza da talihsizlik eseri olmuş gibi gözüküyor gerçi Ertech eğer anladığım virajsa hani şu e-5 Kartal tarafından ya da Tuzla tarafından Pendik'e dönen derin virajlardan biriyse 85km/h biraz hızlı kaçmış özellikle Kartal tarafından dönen bir acayip'ti belki gitmeyeli değişmiştir. Şunu da söylemeliyim ben de aynı tehlikeleri atlattım ama işin garip tarafı burda su ya da mazot yoktu sadece sürhatliydim ama düşmedim sadece kontra tekniğini tam uygulayamadığım için dengemi kaybettim fakat kaygan bir zemin olmadığı için toplayabildim, o zaman Ertech'in olayından çıkarılacak üçünce ders virajlara cbr125 ile daha yavaş girmeliyiz... Özgür sana gelince seninkine diyecek birşey yok tamamen talihsizlik zaten alışık olmadığın motosikletle olmuş geçmiş olsun bu arada insanın aklına Karamanlının nazarı mı deydi acaba sorusuda gelmiyor değil? baksanıza ikiniz arka arkaya kaza yapmışsınız yoksa sıra bende mi? :) Tekrardan geçmiş olsun...
 
Katılım
4 Ağu 2005
Mesajlar
3,759
saolun arkadaslar
okan..bi abimin f650 gs iyle yaptim kazayi..
emre abi..
biliorum orasi cok sicak..ama inan bana anliyosun o korumanin ne oldugunu ne ise yaradigini..lutfen giy tak eksik etme ustunden..
iyi geceler arkadaslar tekrar tesekkur ederim ilginize..
 
Katılım
10 Haz 2006
Mesajlar
6,542
dgrmr

Haha... Cbr laneti... Ben de gidiyordum az kalsın...

Geçen bir gezi sonrası gece saat 12 civarı eve dönüyorum E-5'ten... Kurtköy civarları... Otoyol ışıkları yanmıyor , heryer zifiri karanlık... Neyse , kaptırmış gidiyorum 110-120 (cbf'e göre kaptırmış ) Bir anda sol şerit doldu , sağ şerite geçtim önüm açık... Sonradan sol şeridin neden dolduğunu anladım
Bir kamyonun kasası açılmış , sağ şerit boydan boya ezilmiş domates... Motorun ön ve arka tekeri ikisi de kaydı , kontrolu kaybettim , ama yan yatmadım... Paten yapıyorum , fren de yapamıyorum... Buz üstünde kaymak gibi... kaya kaya yan şeride geçtim.... Sonra ilerleyip emniyet şeridinde durdum. Kutlama yaptım kurtulduğum için.
 
Katılım
17 Kas 2006
Mesajlar
734
Görkem sana da geçmiş olsun o zaman... Ama düşmemen gerçekten kutlamaya değer bence iyi yırtmışsın. Soğukkanlı olabiliyorsan genelde yırtarsın ama bazen iş tamamen kontrolden çıkıyor o zaman da hepimizi allah korusun. Özgür koruma konusunda çok haklısın ama işi bıraktım yani no money no cry... Şu anda yazlık birşeyler bakmam lazım bakmışken de iyi birşey almak lazım ama alırsam borca girmem lazım ve borçtan inan nefret ediyorum, kalan nakdimi hemen eritemem malum önümüz işsiz geçecek yaz okulu var orada kullanırım kalan paramı zaten motoru değiştirirsem babamdan ve ablamdan yüklü miktar borç alacağım artık 5-7 yılda öderim bari yüzüm olsun. Veysel (movistar) hem güzel hem de uygun bir fiyata mont almış rev'it. Bakalım o biraz kullansın sıcak havalarda yakıyor mu çok görelim, olmadı Honda bayiinde crossçuların kullandığı heryeri açık sadece korumadan oluşan birşey gördük onu alacağım. İnşaallah bu arada bu düşme laneti gelip beni bulmaz... Sizin bir öneriniz varsa aşırı sıcak havalar için tabiki açığım...
 
Son düzenleme:
Katılım
10 Haz 2006
Mesajlar
6,542
Çok komik gelebilir ama şöyle birşey düşünebilirsin...

1-Severek giyeceğin bir ceket al
2-Bir motosiklet mağazasından sadece omuz ve dirsek korumaları al
3-Terziye git , korumaları koyacağın cepler diktir , içlerine korumaları yerleştir

:cherry:
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
20 Ocak 2007
Mesajlar
506
carcharot..ertech..görkem..frog tesekkür ederim beğendiğiniz için.

ertech; cam üzerindeki standart cam söküp arkadan sprey boyayla siyaha boyadım
görkem; o son kalan parca alta dogru siyah olarak devam ediyo.bilmem sizin kırmıza renk te de öyle mi.yani alt sakala kadar gidiyo o küçük bir parca değil ondan ellemedim bende.logoları internetten indirdim sonra grafiker arkadasa cizdirdim üzerinden.tabelacıda da folyo ya cıkış alıp yapıştırdım.eimde hazır ölcülendirilmiş olarak var ama sirketteki bilgisayarda pazartesi mail olarak atarım sizlere gidip çıkış alabilirsiniz sizde.
özgür;
geçmiş olsun abi.

movisitar;pardon atlamışım mesajı.tesekkürler.sehpa olayı komik arkadasım bana hediye almış.www.motomaksan.com Sakaryada.kargoyla geldi.ama ögrendim 60 ytl vermiş
 
Son düzenleme:
Katılım
10 Haz 2006
Mesajlar
6,542
onr.sual

Arkadaşın Freehand'de çizmiştir muhtemelen... Freehand çıktısını atabilirsen çoook sevinirim... Hoş şimdilik gerekmiyor birkaç ay sonra gerekebilir...

Şu sehpa olayına gelince... Özgür duy duy bak ne arkadaşlar var :p:p
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
20 Ocak 2007
Mesajlar
506
özgüre de ince den değdirdin masallah:):) corel de cizdi.corel de atarım freehand e cevirip öyle de atarım
 
Katılım
10 Haz 2006
Mesajlar
6,542
aslında ai. uzantılı atabilsen tam süper olur ... olmazsa freehand... :rendeer: hatta yok yok freehand yeter.
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
20 Ocak 2007
Mesajlar
506
aslında ai. uzantılı atabilsen tam süper olur ... olmazsa freehand... :rendeer: hatta yok yok freehand yeter.

tamam abi ayıp ettin.pazartesi hallederim.bide yarın(daha dogrusu bugun artık)sizinle kocaelini planlıyordum yarıslar için ama unutmusum yengemin kardeşi evleniyo.bu nasıl bir site öyle bir takip etmeye dalmışızki hayatı unuttuk:)malesef üzüldüm
 
Katılım
10 Haz 2006
Mesajlar
6,542
tamam abi ayıp ettin.pazartesi hallederim.bide yarın(daha dogrusu bugun artık)sizinle kocaelini planlıyordum yarıslar için ama unutmusum yengemin kardeşi evleniyo.bu nasıl bir site öyle bir takip etmeye dalmışızki hayatı unuttuk:)malesef üzüldüm

tüh.... güzel olurdu... neyse , bu arada yarın körfeze yarışlara gidiyoruz...
 
Katılım
17 Kas 2006
Mesajlar
734
Görkem teşekkürler baktım dediğin doğru pahalı ama galiba aynı zamanda gerekli. Dışarı çıktım geldim şimdiden ter atıyorum hava burada ısınmaya başladı bile bakalım iyi alternatifleri değerlendiririm. onr.sual bu arada yazmayı unuttum motosiklet çok çok güzel olmuş ve çok yakışmış eline sağlık, senin de arka lastik farklı zannedersem duro hf-918'mi yoksa? Hepinize iyi geceler
 
Katılım
4 Ağu 2005
Mesajlar
3,759
onr.sual dun bakamamistim motora bugun baktim super olmus..
o arka zimbirtisini nekadar nerde nezaman yaptirdin seklindeki sorularimi sorduktan sora
gorkemin dedigi gibi tam dozunda birakmissin iyi olmus
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst