dgrmr
Haha... Cbr laneti... Ben de gidiyordum az kalsın...
Geçen bir gezi sonrası gece saat 12 civarı eve dönüyorum E-5'ten... Kurtköy civarları... Otoyol ışıkları yanmıyor , heryer zifiri karanlık... Neyse , kaptırmış gidiyorum 110-120 (cbf'e göre kaptırmış ) Bir anda sol şerit doldu , sağ şerite geçtim önüm açık... Sonradan sol şeridin neden dolduğunu anladım
Bir kamyonun kasası açılmış , sağ şerit boydan boya ezilmiş domates... Motorun ön ve arka tekeri ikisi de kaydı , kontrolu kaybettim , ama yan yatmadım... Paten yapıyorum , fren de yapamıyorum... Buz üstünde kaymak gibi... kaya kaya yan şeride geçtim.... Sonra ilerleyip emniyet şeridinde durdum. Kutlama yaptım kurtulduğum için.