Honda Honda CBR 125R Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
23 Eyl 2006
Mesajlar
404
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
beyler genaj dokturme nedır... bıde cbr da ne kadara mal oluyor.. daha ucuz olsun dıyemı yoksa tıpı ıcınmı yapılıyor bu:silent:
 
Katılım
10 Haz 2006
Mesajlar
6,542
delicoban

Hangisini istersen :p

ErTech

Pazartesi buluşak gurban benim kuyruğa bah istersen... Pazar geliyo musun yarışa?
 
Katılım
10 Haz 2006
Mesajlar
6,542
ok... ben yarın da boşum... isteyen olursa çaldırsın şeedelim... motorla ilgili 1-2 şeyi halledicem sanırım.
 
Katılım
19 May 2007
Mesajlar
29
merhaba arkadaslar yaklaşık iki haftadr bende bu motoru araştırıyorum.manyak bi makina parayı bulursam kırmızı siyahından sıfır haziran sonunda alacagımm ihşallah. artık bende aranıza katılacagım..

ertech bu arada çok geçmişş olsunn mal önemlii değil sana zara gelemsinn
 
Son düzenleme:
Katılım
25 Mar 2006
Mesajlar
893
Pazar yarışlara gitsemmi diye düşünüyorum açıkçası, şuan için görünürde daha cazip bir organizasyon yok.

Ha bir bar fest. olayı var ama yanıma eleman yok tek gitmekte istemedigimden, geriye yarışlar kalıyor, hem uzun yol yapmak iyi olur.

Eğer gidecek varsa haberleşelim. Ben birileri ile gidecek olursam ya 600 lüklerle eşleşiyorum, hepsi basıp gidiyor yine tek kalıyorum, yada ybr ve 250 lik crusierlarla eşleşiyorum, ozamanda 100-120km/s ile otobanda ben bayıyorum. :(

Eger giden varsa haber etsin.
 
Katılım
10 Haz 2006
Mesajlar
6,542
Ben yarın yarışta olacağım , ama nasıl gideceğim pek belli değil... Orada buluşabiliriz...
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
20 Ocak 2007
Mesajlar
506
arkadaslar selamlar herkese.motor üzerni bir kaç sticker yapıştırdım bir de elcikleri değiştirdim sizlerle paylaşmak istedim





 
Katılım
12 Eyl 2006
Mesajlar
1,676
Çok güzel olmuş... Tebrikler... :)

Kuyruktaki 46 süper olmuş...

BU arada cam hondanın özel camı mı yoksa film mi çektin?
 
Katılım
10 Haz 2006
Mesajlar
6,542
Vayyy aferim onur çok zevkli olmuş... Tam sınırında brakmışsın biraz daha yapsaymışın mku çıkabilirmiş... Ama çok güzel olmuş...
Stickerler'ı nasıl hallettin?

Bu arada, yan grenajdaki honda kanadına ne oldu??? Hadi o yok bare altındaki kalan küçük parçayı da sök :) Gerçi çok hoş görünüyor onu çıkarınca...
 
Son düzenleme:
Katılım
10 Haz 2006
Mesajlar
6,542
Eveeet.... Almanyada yeni cbr'lar sahiplerine kavuşmaya başladı :cat:

L1000273.jpg

L1000271.jpg

L1000264.jpg

L1000279.jpg
 
Katılım
30 Nis 2006
Mesajlar
1,051
Çok güzel duruyo be. Ben kafa kısmını tanıtım resimlerinde kargaya benzetmiştim. Şimdi görünce kartala benzettim :)
 
Katılım
10 Haz 2006
Mesajlar
6,542
Arkada hiçbir değişiklik yok , sadece kafa grenajı , far ve kanatlar değişmiş...
Şu grenajları değiştirince benim de kanatlar ve boya değişecek :pl:
 
Katılım
4 Ağu 2005
Mesajlar
3,759
evet burda bole bi yazi yazacagimi dusunmezdim amma bugun olan oldu arkadaslar..
arzunun enistesinin f650 gs iyle kandira agva arasinda giderken yolda arzulari beklemek(arabadalar) icin durakladim..
baktim gelmiyolar geri donup bakiniyim dedim iste film burda koptu...
klasik 1.vitese al debriyaji birak gazi ac ve git ritueli uygulanirken gazi actiktan sora on tekerin kitlendigini farketmem ve kendimi 2 3 metre ilerde suruklenmis motorun altinda bulmam 1 saniye surdu..bi sekilde topal ayagimla motoru kaldirdim yoldan ve kenara coktum..
vucudumdaki tek korumasiz yer olan ayaklarimdan motorun altinda kalan sevgili sol ayagim beni oldurmekteydi..
akabinde alper abiler geldi kaldirdik beni kandira devlet hastanesi fln fln derken simdi evdeyim rontgenlerde bisey cikmadi cok sukur..motorda sol sinyal kirik bi kac grenaj ve topcase cizigi var sadece..

simdi asil sorun su..
abs nasil bi anda kitledi..
kazadan sora motorun frenini acmak baya uzun surdu sanki takilmis gibiydi..

ders 1:dun mototaldan aldigim korumali yazlik eldiven icin aferin bana
ders 2:eek:numuzdeki sure zarfinda motor faslini kapattigim icin amerikadan donuste ilk is bot almak..

resimler arzuda simdi biraz agrim fakat iyiyim cok sukur..kirik cikik catlak olmamasi cok buyuk sans.
 
Katılım
10 Haz 2006
Mesajlar
6,542
Aboo çok geçmiş olsun yaw... Senin başına gelmeseymiş Alper abinin başına gelecekmiş.
Neden motor faslını kapattın? Kırık çıkık yok , muhtemelen yumuşak doku ezilmesi vardır... Kas gevşetici kullan (hoş hastane reçete yazmıştır) , 10-15 gün zarfında eskiye dönecektir bacağın... Geçmiş olsun :pr: Kaza yapmayan kaldı mı?
 
Katılım
4 Ağu 2005
Mesajlar
3,759
soleki bi hafta binemicem motora tahminen hem sinavlardan hemde ayagimin acisindan soraki haftada artik gidis hazirliklari icin fln baska bi kaza riskini almamak icin binmicem..(bi gun kandiraya gidicem yanniz onu cikaralim aradan)
 
Katılım
27 Şub 2007
Mesajlar
247
praetorian çok geçmiş olsun.nasıl kitlenir bu fren :silent:artık olacagı varmş.tekrar geçmiş olsun.
 
Katılım
30 Nis 2006
Mesajlar
1,051
Özgür çok geçmiş olsun. CBR lamı oldu bu kaza çözemedim. Fren nasıl kendi kendine kitlenirki. Allah korumuş yine. Umarım birdaha böyle birşey yaşamazsın.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst